Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem törvényszerű hogy a 800-as többet eszik, hiszen alig több ccm. viszont injektor, és hosszabb végáttétel.
Egyébként nem lehetetlen hogy power commanderem is van, mert 2500-as fordulattól már tudok gyorsítani. Csak nem tudom hol keressem, az egy plusz elektronika, vagy csak motorelektronika átprogramozása?
Nekem a városi vegyes 5,88 az RC36-al és ahogy hallottam, a 800-as többet eszik. Persze, ha finoman adagolod a naftát, nekem nem tűnik hihetetlennek.
A fél tank az fél tank, a 200km meg 200km. Akár hányszor megmérhetem. A fordulat hatodikban legtöbbször 3500-4500 körül volt, csak 2-3 rövid intenzívebb gyorsításra volt szükség. Nem értem hogy ez egy injektoros motornál miért hihetetlen. Városban úgy eszik 6-ot, hogy 10km-t megyek vele, előtte melegítem, közben megállok több lámpánál, negyedik fölé nem is nagyon tudok kapcsolni. Így, ha egy hónapot csak városban megyek, akkor 6 liter. Ennek tükrében a lakott területen kívüli 4,5 teljesen reális.
Persze aki csak a csutkagázt ismeri, annak hihetetlen.
Szia!
Nekem is elment két személlyel 80-110km/h között 4.7-el. A lényeg hogy nem szabad gyorsulgatni, az etet meg sok kaját.
Na így biztosan nem megy el még 8 literrel sem.
PC-vel belőtt tökéletes benzin-levegő keverék aránnyal is a legjobb érték amit halottam az 5,2. Az enyém PC-vel idáig a legjobb értéke is 5,5 volt. A S4 600 játékmotorok (bandit, fazer) is min megeszik 4,8-5öt, nem hogy a mi V4-ünk. Szerintem mérd meg mégegyszer és akkor megkapd a pontos értéket
Sajnálom ha ez a véleményed, én mindenesetre tartom magam az állításomhoz. Nálam full városban is 6-alatt eszik egy kicsivel, miért lenne olyan hihetetlen lakott területen kívül egy személlyel 90-110es sebesség mellett a 4,5?
4,5 akkor fogyaszt egy 800-as VFR ha tréleren húzzák és 100 km-en keresztül alapjáraton ketyeg a platón szerintem
Sziasztok!
Ma reggel leruccantam Siófokra, ugyanis a múlt heti nyaralásunk alkalmával ottfelejtődött néhány csomag. 200km oda-vissza, megjártam fél tank benzinnel, ami max. 9 liter, de nem is volt full tele.
Jó bőven számolva 4,5 literes fogyi. Sok motorossal találkoztam, ebből egy VFR volt, egy elég érdekes arany színű RC46.
Hát sajnálom, hogy nem jött össze az Ausztriai túra....
De legalább itthon mentetek egy nagyot....
Lefújtuk, mert mára egész napos esőt mondtak Mariacel környékére max 17 c fokkal, így nem lett volna értelme az egésznek. Az új dátum aug 17-18-19. Remélem az már összejön! A tegnap meg így nézett ki: Bp-Zamárdi-Kaposvár-Pécs-Bp. Sikerül azt a pénzt majdnem elba...ni amit spóroltunk a sógorékhoz
Helló!
Hát az osztrákiai túra....?
Ez merre van..?Orfű...?
És a tegnapi 500km-ből egy kis ízelítő:
Raktár söprésből maradt, egy vadonat új EBC ck1257 kuplung lamella szett.

Amihez jó
1994 Honda RVF750R RC45

Fél áron 8000-ért eladó

jedis@freemail.hu
ez nem jó, ojan kép kell amin rajta van a tigris
Na hol voltunk ma?
Nagyvas.hu szerint első és hátsó egyaránt (102,1x38,9x9,6 , 102,1x38,9x9,6) az RC 36-nál.
Itt úgy látom hogy van:
ebay
Az tuti hogy Rc46-nál nincsen.
Üdv

Nem találtam itt 750f-hez fórumot, így nálatok próbálkozok.
1992-es VFR750F első és hátsó fékbetétei közt van különbség?
na ezt jó lesz ventizni is akkor remélem már :)
Itt egy jelenlegi kép is hogy néz most ki.Remélem nem rémítek meg senkit se :D
Ez nem gyári, ez valami maszek.
Kicsit homályos de hirtelen ezt találtam ilyen a fesszabbom,ez a gyári akkor vagy utángyártott mert hűtőbordás mint látszik rajta
Helló!
Köszönöm a szives invitálást...
Most voltunk 2 hete- a legmelegebb időben- egy 2 napos Szlovákiai kanyaron...
Mondjuk ettől még mennék...De azon a hétvégén tartjuk a lányom névnapját...Szerintem háború lenne ha én meg el mennék motorozni...
Pedig de JÓÓÓ LENNE egy kis motorozgatás Ausztriában...
de a hutobordas mar eleve nem a gyari, gyenge, hanem a 'hosszueletu' kivitel, nem?
A venti növeli a fesszab élettartamát. Ez tény.
Ha nem akarod, akkor nem szerelsz rá ventit.

De nem hűtenie kell a diódát, hanem megakadályozni, hogy túlmelegedjen. Erre meg tök jó a venti, főleg, ha hűtőbordás a fesszabi.