Benyekkent a VFR-emben a feszültségszabályzó. (VFR750F,RC24) Nem tud vki hozzá baráti áron? Lenne hozzá egy másik,ami márkára ugyan az, de mások a színek,és már az elrendezés, de ha vki ért ezekhez,készítek róla képet (: Köszi Srácok!
1 térképes beállításnál minden hengerhez ugyanolyan befecsi térkép tartozik, több térképes beállításnál minden henger külön befecsi térképet kap. Ennek az a lényege hogy minden henger a lehető legoptimálisabban működjön, hiszen nem egyforma paraméterekkel dolgoznak a hengerek.
én 750-es vfr-el mentem
úgy vettem észre hogy nemsokkal erősebb mint egy soros 600-as de kicsit azért nyomatékosabb
utánna mentem firestorm-al és pont az teccett meg hogy nem kell hülyére pörgetni ahhoz hogy meginduljon
3000-es fordulatról már elég jól húz
pont az én stílusom, csak ne lenne annyira sportos, szélvédelem nagyon kevés meg többet kajál mint egy vfr
sokáig a 2 között variáltam hogy melyiket vegyem, aztán kicsit nézegettem még túrásabb motorokat amiknek magasabb a kormánya így most a 900-as hornet is listára került meg a cbr 1000f
nemtudom mikor lessz másik motorom de már jólenne valami nagyobb, egyre bővül a lista
v2 még mindíg teccik
hétvégén motorozhatunk szombaton meg vasárnap is ráérek
vasárnap lessz pápai repülőtéren nyíltnap, liállítás, légi bemutatók
oda biztos hogy megyek, gyere oda te is motorral
Huhh, most nézem hogy kicsit felmentek az árak AGO-nál, az 1 térképes beállítás 48768HUF lett a 2 térképes pedig 73152HUF... A PC maga pedig 81ezer pénz, az hasonló árban van mint 1 éve. Még jó hogy tavaly meg lett csinálva a műtét... 25 pénz akkor elég baráti, de én azért megérdeklődném tőlük hogy mit állítottak pontosan a befecsin, mert nem túl baráti hogy 1 literrel többet eszik...
Jól szóltál,maximálisan egyetértek veled, mert én is hasonlókat tapasztaltam. Kiegészítésként csak annyit, hogy a Véghtech sem rossz opció, mert Végh Janának tényleg nagy tapasztalata van a padozásban és ha valaki tudja,hogy egy motor mitől megy igazán,akkor ő biztos.
K&N sportlégszűrő van még benne semmi, más. Az értéket számítógép diagramon láttam, ki is nyomtatta nekem, ott volt feltüntetve a nyomatékgörbén. 1 tuti, hogy jobban megy én nem rángat alacsony fordulaton. Én így megúsztam 60 ropiból mert bontottan megvettem a PC-t 35-ért és berakták 25-ért. Az 5 óra meg úgy jött össze, hogy hoztak vmi elektromos kütyüt amit a srácnak össze kellett raknia (forrasztani meg kötözgetni kb 1-1,5 órát közben). Én értem hogy az Ago fékpadja 5 milla volt, de a 40 pénz a mai világban qva sok, ha legalább azt mondta volna hogy 30 akkor már nem vittem volna le Esztergomba...
Na igen, ez mind szép és jó, de AGO-nak jobb padja van, jobb a hardver és a szoftver is, ez haláltutibiztos, mert full Dynojet gyártmány. A Prop-Tech-es pad azért kicsit elmarad ettől a technikától, meg egy kicsit optimistábban is mér a teljesítményre vonatkozóan...
Igaz kávéval nem fogadtak, de a hűtőből több féle üdítő közül ihattam kedvemre. Gumit nem cseréltünk, bár én is kérdeztem a Mestertől hogy mennyire fog odabaszni ez a guminak, ő csak legyintett. Az ég világon semmi baja nem lett neki, az a kopás ami a padon érte, az fütyi volt. Nekem 130 papírba került cakumpakk az egész, ebből 80-90 között volt maga az elektronika, a többi a kipuff átalakítás + a PC beszerelés és a 2 térképes (!) beállítás. Csak azért kérdeztem hogy honnan vettek kipugáz mintát, mert nekem el kellett mennem egy kipufogóshoz hogy csináljanak a leömlőn mind a két hengerhez lambda szonda csatlakozási pontot, ugyanis a beállítás során a lambda értéke rendes lambda szondával lett mérve folyamatosan, ami ugye a dyno elektronikájára volt kötve. Nyilván akkor neked csak egy sima kipufogódobba dugható mintavevővel mértek, az azért kevésbé profi megoldás, igaz az 1 térképes beállításhoz nagyjából megfelelő, de azért vannak fenntartásaim. Kurva messze van a hengertől, és nem azt a halálbiztos lambda értéket szolgáltatja. Azt viszont nem értem mit tököltek rajta 5 órát... Azért meg merném kockáztatni hogy valami fail van a dologban, mert nem volna szabad 1 literrel többet ennie. AGO is mondta hogy szinte minden fordulaton sokat kapott a motor, és el kellett belőle venni. Ez fokozottan igaz az első szériás PGM-Fi befecsire, ami az első kiadású 800Fi-kben is van. Akkoriban még gyerekcipőben járt a befecsi technika, és a finom gázreakciókat -meg hogy egy kicsit hűtve legyen a henger- dúsabb keverékkel érték el. Ezért is zabálnak úgy a 800Fi-k. Ha jól lenne beállítva, akkor kb ugyanannyit kéne neki fogyasztania mint azelőtt, ha belekalkuláljuk hogy jobban is húzod neki. Ha ugyanabban a stílusban vezetek mint a PC beszerelése előtt, akkor fél lityivel kevesebbet eszik az SP, ha viszont folyamatosan nyelezem, akkor ugyanazt eszi mint régen. Persze az is lehet hogy valami racsni beállítást csináltak a Vifferedre és dől bele a benzin. De a 126.5 lóerő az gyanúsan sok (nem tudom a Martin dobodon kívül van e még más extra a motorodon), ha azt nézzük hogy Kozmax full gyári motorjából 118.3 lóerőt hozott ki AGO.
Ez jó kérdés, mert erre nem tudom a válasz neked megadni. Azt tudom, hogy a Kispataki motorját is ők tuningolják és egyre elismertebb nevük van a tuning terén. Kávéval fogadtak, a srác aki előkészítette a a műtétre a vasat baromira kedves volt, az összes hülye kérdésre válaszolt amit csak feltettem neki, a gumimat átcserélték 1 xarra hogy ne az enyém menjen tönkre (Ago kicserélte neked előtte?) Számítógéppel fékpadon a főnök maga lőtte be a PC-t, igaz egy kicsit időben elhúzódott a dolog mert ott voltam 5 órát de a kiszolgálás teljesen okés volt ( egy kicsit európainak éreztem magamat aki fontos a szolgáltatónak és nem fordítva) Hidd el én is vittem volna Ágostonhoz, de itt majdnem a felébe került és az qvára nem mindegy. Majd kitapasztalom hogy mi a helyzet a fogyasztással , csak most még élvezem a 90 NM-ert és a 126,5 LE-t
Szerintem PC-ben AGO a legjobb, mind tudás mind eszköz terén... A minöséget meg kell fizetni. Ahhoz hogy 1 literrel többet egyen, sokkal jobban kell neki húzni, szóval itt valami beállítási hiba lesz. Egy kérdés: honnan vettek kipufogógáz mintát amikor a beállítást végezték?
Bocsi egy picit félreértettelek. Ha a motor elkelt nekem nál nem lesz szükségem a tartóra. Így természetesen az is eladó lesz. Csak most még én is használom.
Hívd őr és ad egy tökéleteset neked!