Üdv
van egy olyan problémám,hogy vfr800 '99' nincs szikra cseréltem már ECU-t mert a benzinpumpa sem ment,az már jó,Tesóm motorján le próbáltuk az ECU-t ott búg a motor rendesen, sajna nem akarjuk szétszedni a jó motort , Valakinek valami ötlete,ellenállási értékek STB, nagyon köszönöm
Nekem olyan szar volt előtte a fékem, hogy rendesen rángatott a motor fékezéskor. 2mm-es ütése volt mind a két tárcsának. Elmentem a palihoz, volt neki egy komplett első futóműve kerekestől, teleszkópostól, és a kerékről leszereltük a tárcsát, majd rá az enyémre. Kipróbáltam, jó volt, nem rángatott, nem fogott darabosan, nem pumpált. Szabad szemmel max úgy tudsz ellenőrizni, hogy mondjuk felszerelés után egy filctollat a tárcsára merőlegesen a villára helyezve a filctoll hegyénél ellenőrizheted hogy üt e a tárcsa, miközben megforgatod a kereket. Persze a szemmérték nem a legprecízebb, mert talán 0.2 mm-től kezd észlelni valamit, szóval ez nem 100%-os "mérés". De ha nincs válla, és fékezéskor nem rángat, nem pumpál, akkor jó.
Ha jól emlékszem olyan 3,5 mm a végső határ, azalatt c a tárcsa. Egy tolómérő pl nem árt. Amúgy fel lehet köszörültetni egy tárcsát, ha az anyag még kiadja.
Mi ezt úgy oldottuk meg a Palival, hogy odamentem a VFR-rel, és helyben kicseréltük a tárcsákat. 30-40 perc alatt kényelmesen megvan az egész, és egyből ki is tudod próbálni... Igaz kiórázásra nincs lehetőség, mert nincs hozzá eszköze. Én már jópárszor vásároltam nála, szerintem korrekt srác. Nyilván nem érdeke hogy szart adjon el, mert ebből él, és ha átkúrná a vevőket akkor hamar lehúzhatná a rolót. 30ezerből megvolt a 2 tárcsa ha jól emlékszem.
Én azért nem reszkíroznék patentszemes lánccal egy VFR-en, 40-50 lóerő felett már nittelőszemet szoktak alkalmazni, nem véletlenül. Lehet hogy nem lenne gond évekig a petentszemes megoldással sem, főleg ha nem cibálod, de csak egyszer essen szét... Igaz a mondás: az olcsó a drága!
Hogyaviharba ne lehetne. Nem egy gyári lánc 114 szemesen jön ki a gyárból és csak 112 szem kell belőle pl. Namost ilyenkor e szokták köszörülni egy láncszem csapjait és kiszednek annyit, amennyi kell. A patentszem nem feltétlen rossz, egy ismerősöm cbr 1000F-je van patentszemes lánccal már évek óta és soha semmi baja nem volt. Jól kell felrakni a patentszemet. De ha nittelős szemmel veszed, az sokkal jobb. És igen, lehet külön szemet venni hozzá!
(igen gyakran a vezérműláncot is így cserélik, mert nem igen szokták a főtengelyt kihúzni egy lánccseréhez. A vez. lánc meg egyben van mindíg.
Tulajdonképpen nem túl hosszú a lánc, csak nekem már eleve kicsit magas a motor, eddig is gondolkodtam rajta, hogyan lehetne 2-3 centit lejjebb rakni. Erre most még magasabb lett...
ha még nem kell cserélni a lácot akkor inkább hagy ahogy van
nem véletlenül nem szoktak patentszemet rakni 100le-s motorokra
lehet hogy hosszabb lánc lett rátéve mind amekkora kellene
Sziasztok!
Ma feszítettem egy kicsit a láncon, és magasabb lett a motor. Persze csak hátul. Jó lenne kivenni egy szemet, akkor visszatekerhetném az excentert. Viszont nem patentszemes a láncom, hanem szegecselt. Ha leköszörülném, tudnék belerakni patentszemet? Lehet kapni külön ilyesmit?
5 év cbr 600 után a vfr 800 egy álom 650km egy nap volt vele a leghosszabb és csak az utolsó 30 40 volt már fárasztó vagy csak az hogy egész nap húztuk
Ma cseréltem a cimbivel, neki egy agyon kihegyezett 636-osa van. Beszarás hogy hogy megy (10 000től),de....30 km-ert mentem ezzel a kis pöcsköszörűvel, de untig elég volt. Átültem az én öreglányomra, kb olyan volt mintha kanapén heveredtem volna el, hozzá képest (ami egy kínpad volt az én 200 cm-el). Ha egészséges vagy (nem fáj seholsem) akkor nem lesz gond a Vifferel és kész, lehet vele nyugodtan kimenni a világból!
Ha valakit érdekel. Itt is bátran érdeklődhet.
van egy olyan problémám,hogy vfr800 '99' nincs szikra cseréltem már ECU-t mert a benzinpumpa sem ment,az már jó,Tesóm motorján le próbáltuk az ECU-t ott búg a motor rendesen, sajna nem akarjuk szétszedni a jó motort , Valakinek valami ötlete,ellenállási értékek STB, nagyon köszönöm
http://www.sportmotor.hu/tagok...
http://hondavfr.hu/forum/
a tagok között van olyan aki Szegeden vagy a környékén vagy legalább Csongrád megyében lakik?
(igen gyakran a vezérműláncot is így cserélik, mert nem igen szokták a főtengelyt kihúzni egy lánccseréhez. A vez. lánc meg egyben van mindíg.
az nsr-emnek eléggé alacsony az ülése, vfr-nél 8-10cm-el
soha vissza nem térő alkalom
nem véletlenül nem szoktak patentszemet rakni 100le-s motorokra
lehet hogy hosszabb lánc lett rátéve mind amekkora kellene
Ma feszítettem egy kicsit a láncon, és magasabb lett a motor. Persze csak hátul. Jó lenne kivenni egy szemet, akkor visszatekerhetném az excentert. Viszont nem patentszemes a láncom, hanem szegecselt. Ha leköszörülném, tudnék belerakni patentszemet? Lehet kapni külön ilyesmit?