A totalbike egyik cikke így kezdődik:
Olasz motort jellemzően érzelmi okokból vásárolunk, sokszor mellőzve a racionalitást. Erről több birtoklása után már hosszan tudnék mesélni...
Na ezért van nékem Hondám!
Nagyon pang! Egy gyenge pillanatomban én is felraktam nemrég 790-ért, gondoltam 750-ig lemegyek. Érdeklődés szinte nulla! Le is vettem, szarért-hugyért nem adom, különben is már a depresszió határán voltam, hogy milyen szar lesz motor nélkül.
Úgyhogy marad.
Ma leugrottunk Zamárdiba csobbanni egyet és mi történt? Tavaly októberben az utolsó szezonzárós Mátrás kanyarban elhagytam a jobbos műszerfal kiegészítő burkolatot, ma meg a Balcsi felé elhagytam a balosat. Tud vki egyet eladót vhonnan? Mert így baromira csúnya és nem fogja a plexi bal oldalát sem semmi.....HELP!
Igen, van valahol itt a III.ker közelében egy kék 1000F 3 dobozzal, olyan mint a tesómé. Múltkor az M1 M7 bevezetőn láttam. Sajnos bátyámé a garázsunkban pihen a Viffi mellett, mert most meló miatt kocsival kell járjon. De neki is megvan a 3 db-os Krauser szett:)
Én meg most hétvégén tervezem feldobni a hátsó dobozt, mert asszonnyal megyünk Balcsira és kell a hely pakolni
Negatív. Ha túlárazod a portékát, garantált hogy még csak fel sem emelik a kagylót, inkább hülyének néznek. Most ugye fater fullos RR-je elment 830-ért nagy nehezen, de 1.1M-ért is hirdetnek egy ugyanilyet, az biztos hogy nem fogja tudni eladni. Sheriff úgy látom most gyorsan lépni szeretne, így inkább érdemes jóárasítani, főleg ha van kiszemelt vásárolni kívánt példány a piacon. SP vagy RSV tekintetében amúgyis nagy ritka az érdeklődés, azt ha egy korrekt alku keretében a helyszínen megvillantod a deákferiket, akkor nagy az esély hogy bejön a taktika.
Nyilván, persze, nekem is az SP2 az szimpatikusabb, de egy jó SP1-et sem szabad otthagyni ha nincs más választék. Ha van, akkor SP2, az picivel finomabb.
Eléggé pang a piac, nincs lóvé a népeknek. Faternak most fél órával ezelőtt vitték el az RR-t, amit tavaly óta hirdettünk. 830-ért kelt el. 2000-es évjáratú 929RR, friss műszaki, új láncszett, zsír gumik, homológ Akra dobbal + a gyári kipufogóval, motortakaró ponyva, motoremelő állvány, gyári szerszámkészlet, 2db HISS-es kulcs.
750 az kb reális ár lenne a tiedért, de akkor ne 8 kilóra rakd ki, hanem 790-ért, sokkal jobban hangzik ha hetessel kezdődik az ár. Mondjuk júliusban a fénykorban is nehéz volt már eladni motort, mert aki akart venni magának, az a szezon elejéig megvette a gépet. Januárban elkezdett pislákolni a piac (az FZR-emet január 3. hetében adtam el), majd februárban már mocorgás volt, az első márciusi napsütéssel egyidőben pedig megszaladtak a motoreladások, aztán ez májusig le is csengett, aztán a nyár beálltával már visszaestek az eladások is.
Már 580ért is van fenn RC46 PC-vel és a srác 690-ről kezdte árulni....szóval a piac pang....., de inkább többért tedd fel, hogy tudjon a vevő minél többet alkudni
Eszembe jutottál (pontosabban a tesód), mert tegnapelőtt reggel melóba menet egy olyan gyönyörű 1000F-et láttam elmenni mellettem, hogy le a kalappal a tulaj előtt. Hófehér felnik és fehér alapon kék piros fényezés, 3 doboz........egyszóval baromi szép volt!
azért ez elég jó hogy ijen sokat megadttak érte