Légyszives nézd már meg nekem hogy melyik színű kábel megy a tompítottra,a fényszóróra.És hátul a világításra.És az indexekre.Remélem könnyen látszódik neked.Nézem én a szervízkönyvét de egy mukkot sem értek sajna :(
Szerintem ne gányolj, vegyél egy mecseki féle feszszabit. Én amit lehet, magam csinálok a gépen, de ezt én is megvettem. Itt a fórumon keress ráarra, hogy Mecseki. Meg fogod találni, telószámmal együtt. asszem tizenpárezer. Bontottak kár venni, előbb-utóbb az is beszarik.
Segítsetek légyszíves!
A 92'es VFR750 megy a motor és nincs töltésem 12.6V csak :(
Ebben se jó a fesszabályzó ugye?Bontot menyibe kerülhet kb?Én ezt nem tudom megorvosolni?Haver azt mondta az icét ha helyetesítem 2 fix ellenálással jó lesz! Mit momdotok ti?
Ha minden jól megy ma megint fel tudok lépni Pestre. Csak az a kérdés, hogy Zé barátod meddig dolgozik? Mivel nekem éjjelre jönnöm kell melózni.
+
Szám még mindig nem vagyok tisztában, hogy mi a különbség az Sp-1 és az Sp-2 közt.
Valaki tudná bővebb tájékoztatással okosítani engem?
Ja, csak a használtautóról vette le Hanzo a hirdetést, a képesmotoros itt van. De a használtautón olcsóbban hirdette, ezt 1 milláért 100% hogy viheted. PC, kormányteló, meg a tököm tudja mi van még benne, én erre mennék rá:
Na, ez meg Zé motorja... De ez 1.2M, 2 kilót nem hiszem hogy fog engedni. Úgy látom a másik fórumos kolléga eladta az ezüst SP1-est amit lejjebb belinkeltem, jól járt aki megvette.
Köszönöm!
Az Sp-2-t megnéztem volna tegnap de sajna már nem maradt rá időm.
Amúgy meg ezt néztem ki. Ugyan is max 1 Misi bácsit vagyok hajlandó belefektetni az ügybe. (viszont a fehér nagyon szép )
Olcsó, de legalább szar. Ránézésre sem gyári a fényezés... No meg RSV-ből csakis a Mille R amit érdemes megvenni. De most nem nagyon van eladóba jóféle belőle. A régi malac Milléből nem is látok értelmes darabot, ez viszont nem tűnik rossz vételnek:
Van valakinek a közelben Sp2-je?
Mert sajnos a Redbaronost elvitték.
Viszont sikerült megnéznem egy Rsv Factory-t közelről.
Nem rossz gép! De ez még csak az érem egyik oldala.
Igaz, hogy minőségi alkatrészekből áll. De szerintem a Honda megbízhatóbb.
szerintem ezek a kis külömbségek súly, meg erő nagyon minimális eltérések
nemhiszem hogy utcán nagy külömbségek lennének, főleg a jó magyar utakon
én inkább a megbízhatóbbat venném amire keveset kell költeni
na meg azt amelyik kényelmesebb, de ez lehet hogy csak nekem fontos
inkább dobj egy PC-t a vifferbe aztán másis erősebb lessz és megmarad a mindennapi használatra való motorod
Igen most éjjeles vagyok.
Igazából én is félek az Apriliától.
De kíváncsi vagyok a képességeire.
Erősebb, könnyebb, jobbak a lámpái, öhlin gátlók, kovácsolt felnik nagyon jól hangzik. Csak az a kérdés, hogy mennyire strapabíró. Mert azt nem bírom, ha nem tudok valamit akkor hasznalni amikor kéne.
az biztos hogy ha v2-t veszel akkor az nem lessz ojan kényelmes mint a vfr, doboztse lehet rá rakni csak a firestorm-ra lehet hátsót
meg az sv-t lehet még dobozolni
Gratulálok!
Szép kis olvasmányt rittyentettél nekem.
Nagyon szépen köszönöm!
Az igazság az, hogy bár mennyire is szeretném az RSV Factory még mindig jobban tetszik. Már csak a súlya a világítása és még sok más miatt.
De a lánc vezérléssel nagyon nehéz lenne megbarátkoznom.
Ezért is faggatlak ennyire.
A Végső döntést úgy is majd a mocim eladása után tudom majd meghozni.
A 92'es VFR750 megy a motor és nincs töltésem 12.6V csak :(
Ebben se jó a fesszabályzó ugye?Bontot menyibe kerülhet kb?Én ezt nem tudom megorvosolni?Haver azt mondta az icét ha helyetesítem 2 fix ellenálással jó lesz! Mit momdotok ti?
Lehet, hogy "fasz" vagyok, de remélem gyógyszerre költi majd az árát.
+
Szám még mindig nem vagyok tisztában, hogy mi a különbség az Sp-1 és az Sp-2 közt.
Valaki tudná bővebb tájékoztatással okosítani engem?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
A motor előélete nyomon követhető a VTR fórumban, a srác a második tulaja.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp-2
-59056 23
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp-2-59056
23
Igaz Zé motorján van pár extra, és csak egy ötvenessel drágább, de ez a fehér patentebb darabnak néz ki.
Az Sp-2-t megnéztem volna tegnap de sajna már nem maradt rá időm.
Amúgy meg ezt néztem ki. Ugyan is max 1 Misi bácsit vagyok hajlandó belefektetni az ügybe. (viszont a fehér nagyon szép )
http://www.kepesmotor.hu/april...
Kár, hogy nem Factory.
Mivel csak is az öhlin cuccok és a kovácsolt felnik miatt vennék Apriliát.
Amúgy meg az Sp-2 a király!
Mile
VTR SP XXI. kerület
Vagy Pestlőrincen:
VTR SP XVIII. kerület
http://www.sportmotor.hu/motor...
dunakilitin jövő héten lessz tali, én megyek
Mert sajnos a Redbaronost elvitték.
Viszont sikerült megnéznem egy Rsv Factory-t közelről.
Nem rossz gép! De ez még csak az érem egyik oldala.
Igaz, hogy minőségi alkatrészekből áll. De szerintem a Honda megbízhatóbb.
nemhiszem hogy utcán nagy külömbségek lennének, főleg a jó magyar utakon
én inkább a megbízhatóbbat venném amire keveset kell költeni
na meg azt amelyik kényelmesebb, de ez lehet hogy csak nekem fontos
inkább dobj egy PC-t a vifferbe aztán másis erősebb lessz és megmarad a mindennapi használatra való motorod
Igazából én is félek az Apriliától.
De kíváncsi vagyok a képességeire.
Erősebb, könnyebb, jobbak a lámpái, öhlin gátlók, kovácsolt felnik nagyon jól hangzik. Csak az a kérdés, hogy mennyire strapabíró. Mert azt nem bírom, ha nem tudok valamit akkor hasznalni amikor kéne.
olasz az nem kell
most dógozol?
meg az sv-t lehet még dobozolni
Szép kis olvasmányt rittyentettél nekem.
Nagyon szépen köszönöm!
Az igazság az, hogy bár mennyire is szeretném az RSV Factory még mindig jobban tetszik. Már csak a súlya a világítása és még sok más miatt.
De a lánc vezérléssel nagyon nehéz lenne megbarátkoznom.
Ezért is faggatlak ennyire.
A Végső döntést úgy is majd a mocim eladása után tudom majd meghozni.