Az egész padozáshoz nem szeretnék megjegyzést fűzni, de egy dologhoz igen....
Ezt irtad: "a gumimat átcserélték 1 xarra hogy ne az enyém menjen tönkre (Ago kicserélte neked előtte?) "
Kicsit rendbe kéne tenni ezt a dolgot, mivel elég sok mindenkinek ez a baja.
1. A gumit mi nem cseréljük le, mert nincs is rá szükség.
2. Miért is menne tönkre a gumi?! A gumi hajt egy hengert. Ha az megfelelően van rögzítve, akkor még annyi sem kopik le gumi felületéről, mintha utcán tetted volna meg azt a km-ert (ez kb. 5km)
3. Miért is megy tönkre a gumi "máshol"?! A gumi attól kopik, hogy a "megpörög" a fémhengeren kigyorsítás során és a fémhenger felülete durván "ledarálja" a gumit.
Amin esetleg elkellene gondolkodni az embereknek:
Ha a pad tönkreteszi a gumidat, akkor megpörög a gumi a fémhengeren.
Ha megpörög a gumi a fémhengeren, akkor a motor az "energiáját" nem tudja PONTOSAN átadni a fékpadnak.
Ha nem tudja átadni az "energiáját", akkor hogyan is lehet jó a mérés?!
Ha nem jó a mérés, akkor hogyan is lehet jó a beállítás?!
Ezek ilyen érdekes kérdések.
És ha lehet ne fossuk azokat a köröket, hogy a pad "BELEKALKULÁLJA" a megcsúszást.
Ha belekalkulálná, akkor nem is kellene fékpad, rákötöm a gépet a motorral, az aszfalton kint a műhely elött nyomok egy max-et és kész a beállítás?!
Arról nem is beszélve, hogy a gép honnan tudná, hogy a tapadás megszünése után a motornak mennyi a LE értéke, hiszen a 150LE-s motor is képes ugyanúgy "eltekerni" a gumit, mint egy 250LE-s.
Igen a rajz az már megvan :)
de nem látom melyik a + ott és melyiken jön a 14v visszatöltés (R/w ha jól veszem ki akkor):S
Jól veszem ki hogy a generátorból a computerbe megy először a töltés?Nézzétek már meg légyszives hogy melyik szinen mehet bele a 14v töltés :)
segítsetek már abban hogy fesszabályzót hogy tudom megnézni ott egyből hogy jó e mert ott elől úgy szétvan bombázva lehet mát ott se jön át a töltés :(
van 3 barna egyik oldalon és a másikon zöld és piros,melyik jön a generátortól oda?
Jövőhét péntek-szombat-vasárnap........Ausztria, jövünk!Addig már csak cimbi 636-osát kell összefoltozni, mert kicsit összetört a Slovákia ringen múlthét hétfőn....
Magyarán szólva kiórázta a tárcsát. Én jobb szeretem, ha ugyanígy kiórázzák és utána síkra van köszörülve, az holtbiztos, hogy mindenütt megfelelő.
A lényeg, hogy jó lett és vígan csapathatod
Van egy sima U profil, aminek a felső két szár között van a tengely kerekestől befogva lazán. Mellétett egy analóg mérőórát ami méri az elmozdulást. Ez egy több csuklóból álló szerkezet végén van, olyan mint a Gpro kamerák felfogatására való csuklós rudazatok. És amikor minden kész akkor szép lassan elkezdi a kereket forgatni és nézi az elmozdulást. És ahol baj van ott jöhetett a kalapács vagy a fogó.
Ha már rendbe lett rakva a hátsó, jöhetett az első, amit elvittem felszabályozatattni Szőke Károlyhoz zuglóba. Fantasztikus ez a manus, nagyon érti a dolgát, pik-pakk rendbe rakta a tárcsákat, most már mindkét tárcsa 0,1 alatti értéken van!
volt ugye a balesetem, most az miatt húzódik.
hosszú i-m meg azért nincs, mert lecseréltem az asztali gépet egy notira, amivel jól megsz.ptam egy pesti patkány miatt, aztán még a bill-t ki kellene cserélni rajta.
egyelőre igy állok, de ősszel indulok.
vagy 2 hónappal az után, hogy az ügynek vége lesz.
700-ért biztosan nem, de a télen 750-ért is odaadtuk volna, volt is itt 3 fószer, de mind ilyen álmodozó volt... Azóta kapott egy új láncszettett, új akksit, meg most műszakizott 2 hete, szaré-húgyé már nem akartuk odaadni, akkor itt rohadt volna el a portán, vagy ki lett volna vonva a forgalomból azt pályamotor lett volna belőle. Meg azért csak megvolt hozzá a 2db HISS-es kulcs, szerszámkészlet, Akra+gyári dob, motoremelő állvány, motortakaró ponyva... Mi is örültünk hogy el tudtuk végre adni, meg aki elvitte az is örült hogy talált egy fasza motort.
Az egész padozáshoz nem szeretnék megjegyzést fűzni, de egy dologhoz igen....
Ezt irtad: "a gumimat átcserélték 1 xarra hogy ne az enyém menjen tönkre (Ago kicserélte neked előtte?) "
Kicsit rendbe kéne tenni ezt a dolgot, mivel elég sok mindenkinek ez a baja.
1. A gumit mi nem cseréljük le, mert nincs is rá szükség.
2. Miért is menne tönkre a gumi?! A gumi hajt egy hengert. Ha az megfelelően van rögzítve, akkor még annyi sem kopik le gumi felületéről, mintha utcán tetted volna meg azt a km-ert (ez kb. 5km)
3. Miért is megy tönkre a gumi "máshol"?! A gumi attól kopik, hogy a "megpörög" a fémhengeren kigyorsítás során és a fémhenger felülete durván "ledarálja" a gumit.
Amin esetleg elkellene gondolkodni az embereknek:
Ha a pad tönkreteszi a gumidat, akkor megpörög a gumi a fémhengeren.
Ha megpörög a gumi a fémhengeren, akkor a motor az "energiáját" nem tudja PONTOSAN átadni a fékpadnak.
Ha nem tudja átadni az "energiáját", akkor hogyan is lehet jó a mérés?!
Ha nem jó a mérés, akkor hogyan is lehet jó a beállítás?!
Ezek ilyen érdekes kérdések.
És ha lehet ne fossuk azokat a köröket, hogy a pad "BELEKALKULÁLJA" a megcsúszást.
Ha belekalkulálná, akkor nem is kellene fékpad, rákötöm a gépet a motorral, az aszfalton kint a műhely elött nyomok egy max-et és kész a beállítás?!
Arról nem is beszélve, hogy a gép honnan tudná, hogy a tapadás megszünése után a motornak mennyi a LE értéke, hiszen a 150LE-s motor is képes ugyanúgy "eltekerni" a gumit, mint egy 250LE-s.