Amúgy teljesen egyet értek ezzel hogy ugye most nekem felmelegszik a fesszab valaminek fel kell melegítenie azt tehát ha elszívom róla a meleget akkor valamit hűtenie kell
Amennyit meg én megyek majd vele még bemelegedni se fog szerintem!(Szép dísz lesz a főtéren nálunk! )
Hát most komolyan nem tudok 19900at beleáldozni :( Kevés ez a r...... fizetés ahhoz :( Amúgy komolyan irtam hogy csak városon belül megyek csak vele majd :)
igen, viszont az utolag raapplikalt hutok eleg minimalisat hutenek a doboz feluleten, ami az IC homersekletet nem csokkenti szamottevoen
nyilvan mas lenne a szitu, ha kozvetlenul az IC-re tudnad tenni a coolert, vagy valami jo hovezetovel kitolteni az IC korul a dobozt
ne már...
ha a hőt elvezeted egy felületről, akkor az a hőt el fogja "szívni" valahonnan. ezt hívják hőáramlásnak. valszeg a dióda körüli anyagból fogja. ezáltal a diódát is hűtöd.
szerintem.
de az általános fizika itt is ugyanúgy működik mint az élet általad látható részeiben... ide _nem_ értendő a kvantumfizika.
A többieknek igazuk van, érdemes egy izmosabb cuccot beletenni, mert általában a legkellemetlenebb időpontban szokta megadni magát. Pl. nekünk a 900RR esetében az éjszaka kellős közepén, egy hatalmas ívfény kíséretében nyírta ki magát, az akksit, meg pár elektromos cuccot. Még szerencse hogy lakott területen voltunk egy benzinkúttól nem messze, de amúgy az otthonunktól jó 150 km távolságban. Szokták mondani hogy az olcsó a drága, ez ebben az esetben is érvényes. Most oké, működik, de ki tudja meddig, hiszen ugyanolyan gyenge IC ment bele mint a gyári. A PC venti meg nem sokat ér, hiszen a gumi nem jó hővezető. Szerintem mindenképpen megéri egy Mecseki félébe, vagy egy gyári, de újabb fajta, teljesen fémtokozású cuccba beruházni, mert azok már nem szoktak tönkre menni. Sajna a '90-es évek szinte összes Hondájának ez volt az Achilles sarka, RR, VFR, VTR, stb, ez a gumiba ágyazott ócska vacak.
Most komolyan? Hát abból hogy már van töltésem eddig meg nem volt,gondolom most már működik így jó
Hát remélem azért a hűtés beválik,ha meg nem akkor kb 3 évente cserélgetem a 340ft os icét,annyit meg kibír mert a gyáriak is kb 3-5évente adták meg magukat szerencsésebbeknek meg több
Ha nem a hűtőbordás változatod van, akkor hiába javítottad meg, megint el fog füstölni. Szvsz vagy vegyél magyar ugy-t, vagy rendelj hűtőbordásat, ami ugyanolyan, mint a gyári, csak értelemszerűen van rajta egy hűtőborda.
Én ebayról rendeltem kínai bordásat, egy az egyben gyári kivitel, plug&play. Viszont a váz és a szabályzó közé még beraktam plusszba egy 2mm-es alu lemezt, jól bekentem szilikon zsírral az összes felületet, és szorosan felcsavaroztam. Azóta már túl vagyok 10k km-en, és tökéletesen müxik. A szabályzó volt vagy 4k forint . Rendeltem tartalékot is, biztos ami ziher. Egyébként az első tartalékot elvitte egy kolléga, azóta az is bírja.
multkor olvastam valahol, talan a klubos forumon, hogy a kulso hutes kb. semmit nem er, mivel magat az IC-t mar egyaltalan nem huti...
raadasul nem ertem, hogy ha kicsereled a kozismerten 'gyenge pont' IC-t egy ugyanolyanra, akkor mibol gondolod hogy az jobb lesz?
Hát ezzel az ICvel gyári ismét mert ugyanaz :)
Viszont a hűtéssel elvileg megoldott a gond ahogy olvastam,így már azt csinálom meg :) Hosszabb távra meg nem megyek vele csak városban(városi vagány leszek :D) :) Meg mivel tuningolt van már neki kis blokzörgése igy nem mernék elmenni vele :)
És mi a garancia arra, hogy amit vettél új IC-t bírni fogja ezt az erős hőmérséklet ingadozást? Az odáig oké, hogy olcsóbb volt mint venni egy Mecsekit, de azzal még senki nem csalódott, nem romlott el és nem kellett cserélni. Drága mulatság, ha megfőzi az aksit a feszszabi, főleg ha otthontól 100 km-re csinálja (nekem így tette).
igen ki volt öntve olyan puha gumi féleséggel,hőlégfúvóval felmelegítettem és úgy szépen le lehet választani az aluházról,aztán amikor megcsináltam visszatettem és ismét felmelegítettem.Most majdnem olyan mintha hozzá se nyúltam volna :) viszont járattam a gépet elég sokáig meg mentem is vele és elég melegnek érzem,rá kell tennem egy hűtőventit tényleg :(
Na kész a fesszabb most már működik!Kiszedtem az icét bellőle azt ugyan olyant kaptam bele 340ft-ért :).Világítás is jó mostmár,csak az indexek bekötései hiányoznak még(ma délután remélem az is kész lesz)
Aztán tehetem fel az idomokat!De várom már hogy kész legyen :)
Hát nem hiszem el hogy ilyet kell kérdeznem de most akarom az új olajat beleönteni de hol jelzi ez hogy menyi kell bele?Eddig minden nagygépnél ott van az átlátszó jelző,ennél mi van? ..........
Bocsánat, lehet, hogy felületesen olvastam a hozzászólás szálat. Én csak a Conti gumikban való csalódásra reagáltam. Fékpadi mérést még csak videón láttam (illetve motoros mérést; az autómat anno megmérettem a Csonka szakközépben http://videa.hu/videok/jarmuve...). Szóval ehhez nem szólnék hozzá. :)
Számomra nem igazán az a lényeg, hogy a gumit tönkre teszi-e vagy sem, hanem az, hogy ha eltekeri a kereket, ami a gumi kopásához vezet, akkor az a mérés az milyen?!
Amennyit meg én megyek majd vele még bemelegedni se fog szerintem!(Szép dísz lesz a főtéren nálunk! )
nyilvan mas lenne a szitu, ha kozvetlenul az IC-re tudnad tenni a coolert, vagy valami jo hovezetovel kitolteni az IC korul a dobozt
ha a hőt elvezeted egy felületről, akkor az a hőt el fogja "szívni" valahonnan. ezt hívják hőáramlásnak. valszeg a dióda körüli anyagból fogja. ezáltal a diódát is hűtöd.
szerintem.
de az általános fizika itt is ugyanúgy működik mint az élet általad látható részeiben... ide _nem_ értendő a kvantumfizika.
üdv.
Hát remélem azért a hűtés beválik,ha meg nem akkor kb 3 évente cserélgetem a 340ft os icét,annyit meg kibír mert a gyáriak is kb 3-5évente adták meg magukat szerencsésebbeknek meg több
Én ebayról rendeltem kínai bordásat, egy az egyben gyári kivitel, plug&play. Viszont a váz és a szabályzó közé még beraktam plusszba egy 2mm-es alu lemezt, jól bekentem szilikon zsírral az összes felületet, és szorosan felcsavaroztam. Azóta már túl vagyok 10k km-en, és tökéletesen müxik. A szabályzó volt vagy 4k forint . Rendeltem tartalékot is, biztos ami ziher. Egyébként az első tartalékot elvitte egy kolléga, azóta az is bírja.
raadasul nem ertem, hogy ha kicsereled a kozismerten 'gyenge pont' IC-t egy ugyanolyanra, akkor mibol gondolod hogy az jobb lesz?
Viszont a hűtéssel elvileg megoldott a gond ahogy olvastam,így már azt csinálom meg :) Hosszabb távra meg nem megyek vele csak városban(városi vagány leszek :D) :) Meg mivel tuningolt van már neki kis blokzörgése igy nem mernék elmenni vele :)
ezeket ki szokták önteni műanyaggal hogy ne tudd javíttani
Aztán tehetem fel az idomokat!De várom már hogy kész legyen :)
Az alapján látod ,hogy mi a helyzet