Jaja, volt Firestorm is a portán. Nem ütött akkorát mint vártam tőle. Kellemes motor, mert kis vékonyka és könnyű darab, a VFR után tük jó érzés volt ide-oda dobálni a kanyarokban. Futómű és fék tekintetében semmivel sem jobb a VFR-nél, a motorja ugye erősebb, csak kisebb a használható tartomány. Van egy erős középtartománya, de nem szereti ha pörgetik, felül nagyon elveszíti az erejét, alul meg rángat, zakatol. Szerintem egy jó fogaskerekes VFR blokk többet ér, teljesítményben pariban vannak, csak nyomatékban marad le egy kicsit. Az SP-hez képest csak egy játékmotor a VTR-F. Az SP-n 100x komolyabb cuccok vannak. A fék egy álom, a futómű ugyan lerázza a vesédet, de kanyarban mintha sínen mennél. Alul ez is zakatol (PC ajánlott), de ez nem gyengül el felül, 5000-től elindul a tolóerő, és 10500-ig mint az állat. Én azt mondom hogy VFR-ről VTR-F-re nincs sok értelme átülni, mert nem ad annyi pluszt a VFR-hez képest. Pláne ha valaki sportgépet akar, mert a VTR-F csak egy nagyon lájtos sportgép.
vtr 1000 f
vagyis a firestorm, kicsit emberbarátabb mint az sp legalábbis nekem nem volt vele különösebb gondom
talán csak annyi hogy eléggé huzatos a gyári plexivel
én biztos hogy ojant vennék utcai használatra ha már v2 kell
de erről csizi biztos többet tud mert neki volt firestorm is
Ilyen szörnyű fogyasztási értékeket én is sok helyről hallok, de nekem még sosem sikerült produkálni, pedig nem öregurasan vezetek. Ilyenkor azért megkérdeztem hogy hogy a tökömbe tudtok ennyit megetetni a géppel országúton. 10-12 litert is lemegy a torkán egy ezres gépnek, de akkor folymatosan a végsebesség közelében haladsz vele, ez csak autópályán lehetséges. Ilyen 9-10 literes fogyik is úgy jönnek ki, hogy az illető 200 alatt szédül, és folyamatosan üveghangig vannak kiforgatva a fokozatok. Mondjuk ennek nem látom értelmét, mert mi a fasznak siessünk annyira egyfolytában, jó néha meg kell húzni a bajszát nehogy ellustuljon, de folyamatosan 200 felett és üveghangig húzatva hasítani az mire jó. Az SP-nek gyári állapotában 150-től van a kényelmes utazó sebessége, 120 alatt a hatodik fokozat nem használható, mert ott csak zakatol. Úgyhogy nagyjából úgy néz ki hogy országúton 160-170-es utazóval szoktam haladni, meg néha odapörkölök neki ha előzni kell vagy csak kikormolás céljából, de tartósan nem szoktam 200 felett menni. Városi forgalomban nem igazán szoktam menni, max ameddig elérek a Mátráig és át kell menni pár településen. Aztán a Mátrában hadd szóljon. Na így evett nekem 7.5 litert, most hogy benne van a PC, így 7 literrel is elmegy. A 800Fi az ugyanebben a stílusban nálam 7.5-öt zabált, na én inkább ezen sokkoltam, annyit eszik mint az SP, aztán a nyomába sem ér. Szóval a fogyasztás miatt kár aggódni, ha nem vadorzó módjára nyelezed a gépet, nem fog többet enni mint az Fi. Egy PC-t mindenképpen javaslok az SP-be, sokat finomodott vele, mert amúgy egy elég nyers és durva szerkezet, lassan menni nehéz vele. Fotelhez szokott puding népségnek ez egy kínpad, amikor először ültem egy kereskedésben SP-n (akkor Vifferem volt) akkor azt mondtam hogy dehogy kell nekem ilyen kényelmetlen szar, aztán mégiscsak vettem egyet és hozzászoktam, most pedig úgy vagyok vele hogy nem cserélném el másra. A CBR929-es az üléspozícióját tekintve egy chopper az SP-hez képest, és a 4hengeres motorja az SP-ről átülve mintha a felhők között járnál, olyan selymes. Nagyjából arra számíts hogy ezen 100x jobb fékek és futómű van mint a VFR-en, de a 2 személyes üzemmódot nagyjából, a túradobozokat pedig teljesen elfelejtheted. Marad a tanktáska (én nem szeretem, mert kellemetlen örvényeket kelt), és a nyeregtáska, ill. a hátuljára hálóval, gumipókkal lehet rögzíteni a csomagot, vannak ilyen fülek is ahova lehet akasztani. A hátsó ülés alatt viszont egy kisebb garzonlakás méretű hely van, rengeteg hasznos cucc befér... Szóval van pro és kontra, de ha egyszer megkóstolod és ízlik, akkor nem kell más többé.
Nagyon köszönöm a jótanácsot.
Én is gondoltam az SP2-re. Valamint már szóltak az RSV nyűgjeiről. De nekem a 9 l/100km-és fogyasztás egy kicit sok nak tűnik. Szívesebben maradnék a jó kis Hondánál. De ez eléggé vissza tart. Ha esetleg tudná valaki valami bíztató tapasztalatot ez ügyben. Azt szívesen olvasnám.
Köszönöm!
Inkább vegyél egy SP2-t. Igaz az Aprilia az izgalmasabb gép, de egyben nyűgösebb is. Az SP2 meg a jó öreg fogaskerekes vezérlésével kimegy a világból. Anno én is gondolkodtam RSV-ben, nekem igazából az első szériás Mille R-ek (az R változat az igazi) tetszenek nagyon a mai napig. Van 1-2 széria hibája (pl. kuplung és hátsófék levegősödés, indítórelé beégés), de ügyesen meg lehet őket oldani és nincs vele probléma. Még most is megdobogtaja a szívemet, a 60 fokos száraz karteres V2-es elég impresszív szerkezet. De aztán maradtam mégis a Hondánál, jobb az alkatrész ellátás és a szervíz, és igazából problémamentes a használat. Az RSV is és az SP2 is amolyan örök motor, ha esetleg megbolondulnál és el akarnád adni, az nehezen kivitelezhető dolog, mert kishazánkban sor4 a sportmotor, és csak igazi fanatikusok vesznek kőkemény V2-es sportgépet.
(jol szetcincaljuk itt szegenyt )
vagyis a firestorm, kicsit emberbarátabb mint az sp legalábbis nekem nem volt vele különösebb gondom
talán csak annyi hogy eléggé huzatos a gyári plexivel
én biztos hogy ojant vennék utcai használatra ha már v2 kell
de erről csizi biztos többet tud mert neki volt firestorm is
De utána beszélhetünk róla.
http://totalbike.hu/tesztek/sp2/
De mára ennyi tellett tőlem.
Én is gondoltam az SP2-re. Valamint már szóltak az RSV nyűgjeiről. De nekem a 9 l/100km-és fogyasztás egy kicit sok nak tűnik. Szívesebben maradnék a jó kis Hondánál. De ez eléggé vissza tart. Ha esetleg tudná valaki valami bíztató tapasztalatot ez ügyben. Azt szívesen olvasnám.
Köszönöm!
http://youtu.be/AVEWhQd80Vs
De még nagyon gondolkodom a dolgon.
Mivel még dolgozom.
Ha délután hazaértem felrakom az Apróba.
Meg ide is ki rakom a linket.