Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én évek óta Castrol act evo-t használok. Semmi problémám nem volt vele. Sőőt a haveri körömben mindenki ezt használja.
en mult heten csereltettem
elotte Motul 5100 volt benne, most Castrol Evo X-trat kapott
a vilagon semmi kulonbseget nem erzek :) bar meg eleg friss benne az olaj, igy parszaz km utan nem akarok iteletet mondani, de ha kesobb sem lesz rosszabb a Motulhoz kepest, akkor atterek a Castrolra :)
Galériáim között megtalálod a leírásban a festékeknevét. Sima Spies Hecker bázislakk + karcálló fényes lakk
Szia!

Köszönöm szépen! Erre gondoltam Én is, de biztosra akartam menni.

Üdvözlettel. B.
Hali!

Mi évek óta Motul 5100-asat használunk, VFR, VTR, CBR motorokba, ezidáig rosszat nem tapasztaltunk. Utcai használatra teljesen megfelelő, a gyári előírásoknak bőven eleget tesz, sőt még túl is teljesíti. Már azt is kitapasztaltuk hol lehet a legolcsóbban megvenni:

nullAutotéka 2000
Sziasztok!

Olaj csere előtt vagyok. Mit ajánlatok egy Honda VFR750F-be? 10-40w-est raknék bele. Motulból melyik lenne megfelelő?

Köszönöm előre is!
Ja és még amúgy mivel festeted a felniket a tiéden mert nagyon jól néz ki?Metál amúgy,és úgy lakoztad vagy sima felniszürke és azt lakoztad?
Mire gondolsz?

A szerelési könyv végén ott a komplett kapcsolási rajz színekkel feltűntetve. Amúgy lehet, hogy a másik gépemen vannak képek. Megnézem majd.
nincs fényképed az elejéről a kábelekről esetleg amin látnám melyik szín melyiké?
Egészen jól szól a gép. Azért lesz vele munkád rendesen. Sok sikert, én mégegyszer nem fognék bele egy nagyobb javításba.
jaj elolvastam azt hittem olajhütő
1500ft csak az jó mert akkor inkább rendelek tényleg
Nebax, 1500 forint a gyári méretű szűró Hiflónál... Neee gányolj :)
a multkor volt itt szó az ülés alatti kipufogóról meg baloldalra kivezetésről
itt vannak róla képek
Esetleg fényképe volna ott elölről a csokikról melyik színek a világításért és a indexeké?
Köszi --Csizi
Addig van benne a kék (magneta vagy mi) hűtőfolyadék de igen a szinkron után leszedek róla mindent és átpucolom azt is majd
Meg nincs rajta még olajszűrő sem de már van másik igaz kicsivel nagyobb mint az eredeti.
És még egy jótanács, azt a trutymót, ami a tágulási tartályodban van, meg a hűtődben, szüntesd meg, mossad ki és töltsd fel a rendszeedet alu blokkhoz való fagyállóval. Asszem magenta vagy uv zöld a szine, de bármelyik autósboltban kapsz.Lényeg, hogy alu blokkos géphez kérd!
És hogy ki tudj igazodni a manualon, hogy melyik is a te géped: Cal, Us model vagy canada, itt egy kis model info, ami a motorszám és az alvázszám alapján, illetve a szín alapján segít eligazodni. Gyári színkód a segédvázon van az ülés beakasztójánál.

http://www.vsource.org/VFR-RVF...
Nem látom az emailedet. Küldd el légyszi mégegyszer. Amúgy tudom melyik gép ez, asszem 140.000 ért volt hirdetvenem oly rég. remélem lealkudtál belőle sokat! :)
Sűrítési végnyomás: 1373 kPa
A hengerek között mért nyomás különbsége max 30 Hgmm lehet.
Szinkron: a karbiknál mért vákuumértékek között max 20 Hgmm nyomáskülönbség a megengedett.
Köszönöm!Nem is tudom idén talpon lesz e még,de igyekszem
Elismerésem, nagy fába vágtad a fejszédet, lesz melód vele rendesen!
Idomok is megvannak csak töröttek,Nem is teszem ezzel össze már.
Segédvázat is újat csinálok mert más farok idomot akarok rá tenni.
Anni adat van hogy fogalmam sincs melyik lehet a sűritési adat vagy ami a szinkronizáláshoz kell :(
Na, fasza, akkor beindult a gép!