Ha kell, van még egy pár megmaradt apróságom, hátha érdekel. Indexbúrák előre és egy mérföldes műszerfal.
Ha valami bammegvan, akkor írj, látod, mindenki segít. Én is sokat kérdezősködtem, mire öszeraktam a gépemet.
Jó szerelést!
Hát igen forgalomba sincs most mert törötten vettem :( De így olcsó volt én meg szeretnék vele foglalkozni még,valahogy öröm ez nekem.
A kábelek is le vannak vágva majdnem mind tehát se világítás se semmi.A műszer fal sincs meg de jön egy új már a műszakihoz majd.Tehát majd a világítás,index színeknél is kérnék segítséget majd.
Na délután sikerült nagy csavarhúzót szereznem hogy leszedjem ami összefogja a porlasztókat mert eddig nem tudtam :(
Karbikat szétszedtem kipuciltam rendesen,a gyertyákat is megoldottam.Szelepekhez nem nyúltam(szerintem még). És meg is lett az eredménye.Pöc-röf a drágaságom Köszi az eddigi segítségeket nektek Jó! ez a Hondás banda!
Remélem a világításban is segítetek rendesen.
Ja legalább az oldalszámot ad már meg akkor mert nem találom melyik lehet az :( Köszönöm
Aláírom. De mégis! Egy amit anno megnéztem, a Jelcsánál egy félig szétszedett, avittos ép volt, de olyan gyönyörűen járt, mint egy svájci óra. A másik ami megvettem, szanszéjjel volt törve, az előző tulaj megvette, felrakott rá két új gumit és legurult angoloktól ide hozzánk. Se olajcsere, semmi és most, az olajcsere, szűrőcsere, gyertyacsere után, mint ha soha semmi hiba nem lett volna vele. Tényleg nagyon strapa kis szerkezetek ezek a gépek. Csak egy kis szelepállítás kellene neki és kész.
Én is gondolkdtam rajta, hogy le lehet térdelve szegény, ha ilyen baja van, mert nem egy meghalós típus az RC36.
Egy alapos karbipuci szerinem is ráfér, az a gyertyabasztatásnál sokkal hasznosabb. Ha más nincs akkor lakkbenzinnel lehet kipuccantani. És ajánlom a fúvókák pucolását is. Be lehet áztatni lakkbenzinbe és utána kifújni levegővel, vagy a régimódi rézkábeles megoldás:)
Légszűrőt is ellenőrizni kellene, lehet, hogy benne lakik egy pézsmapatkány. Perze cserélni kellene mindent amit CSIZI írt.
Karbit szopó kivenni és berakni, de akkor is azzal kellene kezdeni. Ki a karbit, le az úszóházakt és lkipuccantani. Valószínű, hogy megoldódna a bajod.
Baszhatja a haverod a szinkront, ha be sem tudod indítani... Egy alapos átvizsgálás kéne a gépnek, a kompressziómérés jó ötlet, abból lehet következtetni dolgokra. Remélem jól megdrótkefézted a gyertyákat, mint ahogy régen az szoci 2T korszakban... Ahogy olvasgatom, nem valami túl jó bőrben van a Viffered, én tuti csinálnék egy szelephézag mérést, karbipucolást, gyertya- és szűrőcseréket, csak hogy tiszta lappal induljak. A gyári sűrítési értékeknek benne kell lennie a szervízkönyvben.
Videó hamarosan!Sikerült kiszedni a gyertyákat és megpucoltam mert már kicsit taknyos volt fentebb tekertem az alapjáratot de hasonlóan viselkedik.Szombat délelőtt jön haver szinkronizálni a porlasztókat,de mondta hogy kénnének a gyári adatok a sűrítési meg ilyenek!Meg tudnátok adni nekem?
oké csinálok egyet,hát ha húzom egy kicsit a gázt akkor peregne fel de csak leáll úgy is.Most keresek gyertyakulcsot hogy egyáltalán ki tudjam szedni a gyertyát valahogy :(
Igen, megkaptam.
Csinálhatnál egy vidit a gépről, hogy hogyan áll le illetve mit csinál alapjáraton. Azért is befulladhat ám, ha a szivató rajta és túl sokat kap.
Merrefelé laksz? Lehet elgurulok feléd, ha közel vagy a hétvégén. Úgyis mocizni akartunk a bátyámmal:)
Valszeg nem behúzó, csak megszorult az indítómotor. Előfordul az ilyesmi. Ideiglenesen megpróbálhatd egy kcsit feljebbvenni az alapjáratot, hogy ne álljon le a gép. Érdemes egy karbiszinkront csinálni, az sosem baj. Gyertyához szar hozzáférni, az elsőt úgy cseréltem, hogy a hűtőt leakasztottam és csőkulcs + fogó
98-99 es VFR 800 hoz keresek ECU-t .Egy ismerősömnek behalt. Nincs szikra és nem megy a pumpa sem. Az enyémbe áttettük ott is ez a hiba. Az enyémmel minden működik rendesen.
Viszont most meg ugyan azt csinálja mint amikor megvettem hogy beindul és leáll,mintha nem kapna benzint és leáll aztán újból beindul és megint leáll és ugye szívatóval.Szerintetek karbiszinkron bajos lehet?
hat, nem ronda joszag :)
kar hogy nem karbonos :-/
helyileg merrefele vagy megtalalhato?
illetve egy iranyar erdekelne, ha nagyon olcso akkor lehet hogy nem ragaszkodom annyira a karbonhoz :D (e-mail cimem az adataimnal megtalalhato)
Ha valami bammegvan, akkor írj, látod, mindenki segít. Én is sokat kérdezősködtem, mire öszeraktam a gépemet.
Jó szerelést!
A kábelek is le vannak vágva majdnem mind tehát se világítás se semmi.A műszer fal sincs meg de jön egy új már a műszakihoz majd.Tehát majd a világítás,index színeknél is kérnék segítséget majd.
Na délután sikerült nagy csavarhúzót szereznem hogy leszedjem ami összefogja a porlasztókat mert eddig nem tudtam :(
Karbikat szétszedtem kipuciltam rendesen,a gyertyákat is megoldottam.Szelepekhez nem nyúltam(szerintem még). És meg is lett az eredménye.Pöc-röf a drágaságom Köszi az eddigi segítségeket nektek Jó! ez a Hondás banda!
Remélem a világításban is segítetek rendesen.
Ja legalább az oldalszámot ad már meg akkor mert nem találom melyik lehet az :( Köszönöm
Egy alapos karbipuci szerinem is ráfér, az a gyertyabasztatásnál sokkal hasznosabb. Ha más nincs akkor lakkbenzinnel lehet kipuccantani. És ajánlom a fúvókák pucolását is. Be lehet áztatni lakkbenzinbe és utána kifújni levegővel, vagy a régimódi rézkábeles megoldás:)
Légszűrőt is ellenőrizni kellene, lehet, hogy benne lakik egy pézsmapatkány. Perze cserélni kellene mindent amit CSIZI írt.
Karbit szopó kivenni és berakni, de akkor is azzal kellene kezdeni. Ki a karbit, le az úszóházakt és lkipuccantani. Valószínű, hogy megoldódna a bajod.
Csinálhatnál egy vidit a gépről, hogy hogyan áll le illetve mit csinál alapjáraton. Azért is befulladhat ám, ha a szivató rajta és túl sokat kap.
Tőled nem mesze 60km :) e-mailon megírjam?
Valszeg nem behúzó, csak megszorult az indítómotor. Előfordul az ilyesmi. Ideiglenesen megpróbálhatd egy kcsit feljebbvenni az alapjáratot, hogy ne álljon le a gép. Érdemes egy karbiszinkront csinálni, az sosem baj. Gyertyához szar hozzáférni, az elsőt úgy cseréltem, hogy a hűtőt leakasztottam és csőkulcs + fogó
potolva
sümegi vár, tapolcai tavasbarlang
ha mégis ráérsz csatlakozhatsz
kar hogy nem karbonos :-/
helyileg merrefele vagy megtalalhato?
illetve egy iranyar erdekelne, ha nagyon olcso akkor lehet hogy nem ragaszkodom annyira a karbonhoz :D (e-mail cimem az adataimnal megtalalhato)