A gyertyakulcs belsejében van egy gumigyűrű...amibe benne marad ( beleszorul) a gyertya ( porcelán vége).Vagy ha nincs ilyen gyertyakulcsod...akkor egy "hosszúcsőrű fogó"-val ki tudod szedni...ha odaférsz vele...
Én pénteken jártam úgy, hogy mentem 1 kört a motorral, közbe megálltam beszélgetni valakivel 10 percre, és a fényszórót úgy felejtettem arra a 10 percre, és ennyitől már nem indult be.... :/ kocsiról kellett bebikázni.... az akksi egy banner ráadásul még csak 1 éves...
Vagy azt hogy tudom megnézni hogy a benzint pumpálja e rendesen?
Ja és ennek olyan lent van a gyertyája hogy nem tudok lenyúlni érte,ti hogy szoktátok a gyertyát kiszedni belőle?Lehet venni ilyen kulcsot?
Na megvan :) Köszönöm
Az aksi 12V rátettem az önindítóra bikakábellel és meghajtotta.Azóta müködik egyből :) Viszont tuti hogy behúzó lesz a gondja egy ídőmulva meg
Viszont most meg ugyan azt csinálja mint amikor megvettem hogy beindul és leáll,mintha nem kapna benzint és leáll aztán újból beindul és megint leáll és ugye szívatóval.Szerintetek karbiszinkron bajos lehet?
Összezártam a a két vastag kábelt a relén semmit se csinál pedig 12.9V van benne? még szikrát se vett
A önindítóra csak egy kábelnek kell mennie? kb középre egy vastag fekete kábel ami a reléből jön ki?
hát jah, a műszaki hivatalosan 27500, de az ismerőssel meg egyebekkel 43000 volt, az megdobta, illetve a regadót pl, csak kp.ban tudtam becsengetni az unicredit bankban, ahol felszámotak 950 forintot kezelési ksg-nek. Utánfutót én sem használtam:) Csak az angol rendszámot amíg kirongyoltam a vizsgára.
amikor jöttem haza vasárnap délelőtt alikhanem te ültél a sátor alatt a kapunál, biztos láttál
nagyon jó bulit csináltatok, tavaj is voltam, remélem jövőre is el tudok menni
ezzel még egy csomó kábel bent marad a körben az áramforrás és a fogyasztó között. De szerintem test baj lesz. nem szokott baj lenni az indítómotorokkal.
nekem olcsóbbra jött ki mikor számolgattam, 80ezer
gondolkoztam rajta hogy veszek külföldi papírost de inkább nem mert macerás lenne nekem, utánfutónk sincsen
átíratás is ugyan annyiba van
nem szoktam megadni az emilem. Ki tudod kerülni, elöl a blokk elején van az önindító motor, ha óvatosan leszeded a plusz kábelt és egy bikakábelről rápöttyentesz egy 12v-al, azonnal kiderül, hogy beszart-e az önindítód vagy nem. És még ezután is többesélyes a dolog, lehet indítómotor és szabadonfutó is.
Ami gyakori baj szokott lenni, ha szar a test. Ilyenkor előfordul, hogy van visszajelzés a műszerfalon, rá is tudsz indítani, de reszel csak mint az őrült. Nézd meg a test kábeledet, vagy ideiglenesen egy bikakábellel csíptesd az akksi negatív részét mondjuk a vázra.
scooter.ru az emailod add már meg légyszives
A relé kattog csak.
Az önindítóra már nem megy rá az áram!Igaz az önindítóra csak egy kábel megy rá ami a relétől megy!
Megnéztem a relénél amikor önindítót nyomom elmegy róla az áram :(
Ki lehet kerülni a relét valahogy hogy megnézem anélkül?
hogyan kattog az önindítód? Nekem is volt szopókám vele, konkrátan széttört a szabadnfutóm, de én meghegesztettem és visszaköszörültem, úgyhogy most minden ok:)
tegyél fel egy rövid vidit róla, megszakértem, ha tudom :D
akkor lehet relé vagy önindító probléma
mérjél rá az önindíttóba bemenő kábelra mikor indítózol
ha ott is megvan a villany akkor az indítóval lessz gond ha szerencséd lessz szénkefe de lehet a forgórész is azt már drága javítani
Hát megnéztem indításnál 12.7 re megy le 12.9ről
a kábelt is összenyomtam rendesen ahol nincs összetéve rendesen
a relé elszálhatott e benne?vagy akkor már nem is katogna?
irtam neked e-mailt ha nem gond :)
hogy az aksi az tuti jó,vagy mindjárt megnézem mert egyhelyen a főkábel az aksitól toldva van és lehet nincs összetéve rendesen
mondjuk meg a szombat sem biztos, de tervezem hogy elugrom Papara a motoros rendezvenyre, ha lesz ra ido