Nem nagyon halottam még olyat, hogy ha átmész egy falun 3-4 000 közötti fordulaton akkor a "sün" pont ebbe kötött volna bele. Kinn a sógoréknál az más, de ha kulturáltan motorozol akkor nem baxogatnak e miatt, csak ha okot adsz rá. (szerintem)
Baszki én levettem... Fosok a sünöktől! A hangja úgy hiányzik majd beszarok!
Kéne gravíroztatnom bele egy e számot, sorozatszámot, meg kellene bele egy dB killer, csakhogy "sünkompatibilis" legyen , úgy a hangja überbrutál helyett csak brutál lenne, de a kinézete kárpótolna! Ezaze: http://www.sportmotor.hu/motor...
hello
holnap gyere móri motorostalálkozóra
ez is hasonló mint ami győrújbaráton volt
amúgy szerintem ne csináltass ülés alá kipufogót, láttam ojant ami bal oldalra volt kivezetve az jól nézett ki
Sziasztok!
eladóvá vált 800 fi-re egy G.P.R spordob összekötővel. E betűs komplett minden tartozékával. szálcsiszolt nagyon szép dob öblös hanggal ja és emberi áron adom!
ha valakit érdekelne: +3620/4970670
Az enyémen van bukó gomba de így is meg tudtam oldani, hogy megfektessem, és lekarcoljam.
Ráadásul az enyémen 2 szín van.
Persze pont a szín átmenetnél kaptam el a patkát.
igy már majdnem sikerült nekem is esni hogy azhittem nem olyan éles a kanyar aztán lesodrottam az utról és az utszéli murva meg ahogy rámentem beszitált a motor de visszahoztam éppen hogy szoval nem sokon mult
Hát nem nagyon égetném magam a részletekkel, még sajnos videón is megvan
Egy balos kanyarban (lefelé menet, semmi rohanás) túlságosan a szélére engedtem a gépet és onnan akartam bedönteni, de tiszta kavicsos murvás volt már az a szakasz, amitől megijedtem és simán nem mertem rádönteni... egyszerű vezetéstechnikai hiba, elbénáztam, és ahogy az út szélére értem persze még belenyúltam a fékbe, és ahogy a murván ráfékeztem, azonnal kiszaladt alólam a gép, mer ugye murván ráfékezni is egy ökörség volt na mind1, kb 40-el mentem szóval egy röhej, de megérdemlem rutintalan hülyeség miatt volt az egész. Le a kalappal lábon hajött a gép csak az oldalidom sérült de azt rendesen lerendeztem, 1 hetes volt a fényezés :(
Nekem 2 hete fényezték (3 szor fújta meg mire kb-r
a meglett a szín) a két oldalidomot és a fejidomot, kicsit világosabb lett mint a hátsó idom :( és pünkösd hétfőn el is dobtam a gépet Dobogókőn
Most épp olyan fényezőt is keresek aki meg tudná fújni...
(kimeneti keresztmetszet szűkítése egy kis pipával a belsejében)
Nekem is van hozzá gyárilag.
Kéne gravíroztatnom bele egy e számot, sorozatszámot, meg kellene bele egy dB killer, csakhogy "sünkompatibilis" legyen , úgy a hangja überbrutál helyett csak brutál lenne, de a kinézete kárpótolna! Ezaze:
http://www.sportmotor.hu/motor...
en a 'normalis' felhuzasra gondoltam, VFR-es korokben eleg elterjedt (es mutatos) megoldas
holnap gyere móri motorostalálkozóra
ez is hasonló mint ami győrújbaráton volt
amúgy szerintem ne csináltass ülés alá kipufogót, láttam ojant ami bal oldalra volt kivezetve az jól nézett ki
eladóvá vált 800 fi-re egy G.P.R spordob összekötővel. E betűs komplett minden tartozékával. szálcsiszolt nagyon szép dob öblös hanggal ja és emberi áron adom!
ha valakit érdekelne: +3620/4970670
Ráadásul az enyémen 2 szín van.
Persze pont a szín átmenetnél kaptam el a patkát.
Egy balos kanyarban (lefelé menet, semmi rohanás) túlságosan a szélére engedtem a gépet és onnan akartam bedönteni, de tiszta kavicsos murvás volt már az a szakasz, amitől megijedtem és simán nem mertem rádönteni... egyszerű vezetéstechnikai hiba, elbénáztam, és ahogy az út szélére értem persze még belenyúltam a fékbe, és ahogy a murván ráfékeztem, azonnal kiszaladt alólam a gép, mer ugye murván ráfékezni is egy ökörség volt na mind1, kb 40-el mentem szóval egy röhej, de megérdemlem rutintalan hülyeség miatt volt az egész. Le a kalappal lábon hajött a gép csak az oldalidom sérült de azt rendesen lerendeztem, 1 hetes volt a fényezés :(
a meglett a szín) a két oldalidomot és a fejidomot, kicsit világosabb lett mint a hátsó idom :( és pünkösd hétfőn el is dobtam a gépet Dobogókőn
Most épp olyan fényezőt is keresek aki meg tudná fújni...
A kipufogót pedig bontóban vásároltam.
Mellesleg szép a fényezés a vason, nekem ugyan ilyen kék de én nagyon sokat szívok vele, neked a kéket fújták már evör?
köszi
Nyugi én is utálom takarítani
Szép a fehér felni ,csak hamar koszolódik...