Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

16500 ért vettem Yuasa-t! Tavaly nyáron. Gondozás menteset.
Nem tudom ki mennyiért szokott akkumulátort venni, de most szerváltam egy gondozásmentes vartát 12.700 pénzért és gondoltam megosztom veletek a bolt címét, hátha valakit érdekel.
www.gp.hu Váci úton van. Minden ami elem, akku, azt forgalmaznak.
Ahogy keresgéltem, csak a normál savasok vannak 12.000 körül.
Erről van szó kérem szépen!
....hát a gyárinál kisebb, súlyban meg hát a gyári 8 kg, ez meg 1,5kg.
a hangja az őrület...jó.
A TRW és a Nissin is szinteres! Az hogy jobban eszi a tárcsát csak egy baromság.Havernak az 1200 Banditban csak szinter betét van és 90000 Km-nél semmi baja a tárcsáknak! EBC HH-t is néztem 21ezer és SBS -t néztem 17ezer-ért.
Csak szinterben gondolkodom.
Mivel gyárilag is azzal jött ki!
Én meg úgy tudom, hogy a miénkbe gyárilag szinterest tesznek, én EBC-t használok szinteres és semmi baja.
ebc is fasza, sokan használják nézd meg mijen árba van
az a trw úgytudom hogy szinter betét ami hamarabb megeszi a tárcsát
Biztos,hogy a gumi.
Már nagyon kopott.
Milyen fékbetétet vegyek előre? Gyári Nissin vagy TRW Lucas
A Nissin 19 ezer a TRW 22 ezer lenne.
Most Ferodo van benne.
Motorfék üzemben a kopott gumikkal nekem is beszitált a kormány 70-80 között, amióta új gumik vannak rajta ez megszűnt. Mindegy, hogy fenn van-e a hátsó doboz. Szerintem is a gumi lesz az oka. Hali.
ijen még jöhet ha van
Elemérrel egy szobában aludtunk Nyalmáson Csak hát én idő előtt megadtam magam a sok finom gyümölcslének, így beszélgetni sem maradt időm elég! Másnap meg mentem haza... Na de majd Orfün nem iszom!
Nem rég tettem fel ide a sportmotorra a teljes változatát.

De jó kis videót leltem a jutubon. remélem nektek is tetszeni fog.

http://youtu.be/SB7Dm_gF1zE
Nem tudom, hogy ezek hoz vannak rögzítve.
De az enyémnél a motor tartó csavar van kicserélve.
Valamint a vízhűtőt is szét kellett vágnom.
Van hozzá bukógomba de nem olcsó!
pl:
itt
vagy
itt
Bocsi a hibákért!
Nem egyszerű gépelnem, és bujkálnom a fönökeim elől.
Ez egy házilag készült egyszerü bőre keményedő műanyag. Amit egy esztergályos ismerősöm készített. Szerintem nem gyártanak a mi motorunkhoz bukógombát.
Ami érthető. Mivel túl sok mindent kell átalakítani a motoron miatta. ( hűtővizkiegyenlítő tartály, motor tartó csavar, idomok)
Nem. Mivel a plexi már utánna került fel.
Szerintem gumi probléma lesz.
Vagy a lánc állapota hatott ki rá ennyire.
Ugyan is szakaszosan nyúlt.
Már ki van cserélve, csak még nem volt időm megnézni.
az nem lehet hogy ettől a plexitől szitál a kormányod?
mekkora ágyúcső van rajta
helo
igy igaz,
vagy:
a magasságomból adódóan (178 cm)
az ülésem meg van ültetve 3 cm
de ha felnyitom a szélterelőt akkor nagyon búgó hang van a sisaknál
csak így leeresztve tudom használni. így ok, csak akkor minek annyi pénzt kiadni?
Hétvégén.... a találkozón Puskás Elemér márkatársunk ( Románia) nagyon nem volt ezzel a tipussal megelégedve...
Állítása szerint a sisak legtetejére tereli az összes levegőt.....
De a másik fórumon kérdezd meg tőle személyesen....