Nem tudom ki mennyiért szokott akkumulátort venni, de most szerváltam egy gondozásmentes vartát 12.700 pénzért és gondoltam megosztom veletek a bolt címét, hátha valakit érdekel. www.gp.hu Váci úton van. Minden ami elem, akku, azt forgalmaznak.
Ahogy keresgéltem, csak a normál savasok vannak 12.000 körül.
A TRW és a Nissin is szinteres! Az hogy jobban eszi a tárcsát csak egy baromság.Havernak az 1200 Banditban csak szinter betét van és 90000 Km-nél semmi baja a tárcsáknak! EBC HH-t is néztem 21ezer és SBS -t néztem 17ezer-ért.
Csak szinterben gondolkodom.
Mivel gyárilag is azzal jött ki!
Motorfék üzemben a kopott gumikkal nekem is beszitált a kormány 70-80 között, amióta új gumik vannak rajta ez megszűnt. Mindegy, hogy fenn van-e a hátsó doboz. Szerintem is a gumi lesz az oka. Hali.
Elemérrel egy szobában aludtunk Nyalmáson Csak hát én idő előtt megadtam magam a sok finom gyümölcslének, így beszélgetni sem maradt időm elég! Másnap meg mentem haza... Na de majd Orfün nem iszom!
Ez egy házilag készült egyszerü bőre keményedő műanyag. Amit egy esztergályos ismerősöm készített. Szerintem nem gyártanak a mi motorunkhoz bukógombát.
Ami érthető. Mivel túl sok mindent kell átalakítani a motoron miatta. ( hűtővizkiegyenlítő tartály, motor tartó csavar, idomok)
Nem. Mivel a plexi már utánna került fel.
Szerintem gumi probléma lesz.
Vagy a lánc állapota hatott ki rá ennyire.
Ugyan is szakaszosan nyúlt.
Már ki van cserélve, csak még nem volt időm megnézni.
helo
igy igaz,
vagy:
a magasságomból adódóan (178 cm)
az ülésem meg van ültetve 3 cm
de ha felnyitom a szélterelőt akkor nagyon búgó hang van a sisaknál
csak így leeresztve tudom használni. így ok, csak akkor minek annyi pénzt kiadni?
Hétvégén.... a találkozón Puskás Elemér márkatársunk ( Románia) nagyon nem volt ezzel a tipussal megelégedve...
Állítása szerint a sisak legtetejére tereli az összes levegőt.....
De a másik fórumon kérdezd meg tőle személyesen....
www.gp.hu Váci úton van. Minden ami elem, akku, azt forgalmaznak.
Ahogy keresgéltem, csak a normál savasok vannak 12.000 körül.
a hangja az őrület...jó.
Csak szinterben gondolkodom.
Mivel gyárilag is azzal jött ki!
az a trw úgytudom hogy szinter betét ami hamarabb megeszi a tárcsát
Már nagyon kopott.
A Nissin 19 ezer a TRW 22 ezer lenne.
Most Ferodo van benne.
http://youtu.be/SB7Dm_gF1zE
De az enyémnél a motor tartó csavar van kicserélve.
Valamint a vízhűtőt is szét kellett vágnom.
pl:
itt
vagy
itt
Nem egyszerű gépelnem, és bujkálnom a fönökeim elől.
Ami érthető. Mivel túl sok mindent kell átalakítani a motoron miatta. ( hűtővizkiegyenlítő tartály, motor tartó csavar, idomok)
Szerintem gumi probléma lesz.
Vagy a lánc állapota hatott ki rá ennyire.
Ugyan is szakaszosan nyúlt.
Már ki van cserélve, csak még nem volt időm megnézni.
igy igaz,
vagy:
a magasságomból adódóan (178 cm)
az ülésem meg van ültetve 3 cm
de ha felnyitom a szélterelőt akkor nagyon búgó hang van a sisaknál
csak így leeresztve tudom használni. így ok, csak akkor minek annyi pénzt kiadni?
Állítása szerint a sisak legtetejére tereli az összes levegőt.....
De a másik fórumon kérdezd meg tőle személyesen....