Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha, értem én de minek 2.-at váltani, mikor az első fokozatban is tudja ugyan azt a sebességet?
Mi csinálsz ezzel a felnivel hogy ilyen tiszta? Minden egyes megállásnál fél óra sikálás?
Én egy Giannelli titán dobot szereztem a mocira
Elég jól szól
Hang majd később
Biztos úr kérem azért pörgött ennyire mert csak 2-ben volt!
Már, bocsi, de hol lehet tartósan ilyen fordulatszámon menni?
Akkor csak simán papírkutya vagy, nekem már volt mindenféle motorom, de egyiken sem zsibbadt a kezem.
Elötte VTR-em volt azon is zsibbadt rendesen.
A S4 a pudingok motorja a V4 a férfiaké, tehát ha zsibbad az a jó!
Nem vészes, elviselhető. Csak furcsa. Elzsibbad a kezem tőle.
Ilyennel nem találkoztam még, csak 3000-es fordulat alatt magas fokozatban érzek valami vibrációt, de azt sem a kormányon, a visszaváltás megoldja.
800 FI-n 6500-7500 fordulatszám között a rezonancia természetes? Mert baszottul rezonál a kormány , a lábtartó, de még az ülés is.
Se alatta se felette nem csinálja.
Hali!
Van fönt a jútubon egy rövid videó a hangról. Vfr800fi gp dobbal a hegyen címmel. Keress rá! Ha BP. közelében vagy talizhatunk is hogy meglessed a füleddel élőben. Nekem van Martin dobom is, nem rossz az sem, csak éppen gyenge a hagja. Vagy én vagyok nagyothalló . Martin ügyesen dolgozik és árban is jó, jó fej is, de valamiért a vfr800-hoz nem passzol a dobja. Ugyanez a cbr 600 f4-en úgy szól hogy besz@rsz. Nekem biztosan nem kerül vissza a gp dob helyére.És ugye az E szabvány is csak a tanusítvánnyal érvényes. Én voltam a sógoroknál is ezzel és nem szóltak a fakabátok semmit. (Mondjuk nem is értek volna utól .)
ez csak az inyektort vezérli vagy a gyújtást is?
még mindíg rángat alacsony fordulaton?
Nálam semmi gond nem volt a rendelésem során, a kipuff nagyon jól nézett ki, tökéletesek volt a kivitelezés és nagyon szépen szól a paripa vele. Bár én nem kértem semmi extrát és az alap kerek dobot kértem, semmi ovál meg carbon izé nincsen benne és megemelve sincs mint Fireblade kollégának (bár az qva jól néz ki, már bánom, hogy az enyém is nem lett olyan)
Most azért volt egy VFR-es kolléga, aki nem volt megelégedve Martin bácsival, ugye nem a megállapodottaknak megfelelően volt az árképzés, és hosszas huzavona után rendeződtek csak a dolgok...
Köszi egy mailt mindenképpen megér.
Én azért rákérdeznék martin bácsira is, mennyiért csinálna kipuffot neked, mert már tavaly óta ő is E szabványos kidörrenőket gyárt. (és még is egy Magyar mestert támogatnál) Én nagyon meg vagyok elégedve, tökéletes kivitelezés és forma a hangról nem is beszélve.
Szia! Kerestelek a ringen mert nagyon meg akartam hallgatni, marha jól néz ki a dob. :) Most egy bontóban én is 50 ért láttam és nagyon gondolkodom rajta, csak nem tudom meghallgatni, mert csináltatnom kell egy közbeeső csövet ugye mert a gyári egyben van. Benne az e betű ezért azt gondoltam hogy tán még halk is, gondolom nincs egy youtube felvételed a hangjáról :) köszi azért az infót, a másik ajánlata a srácnak egy acropvics karbon rendes nagy dob, de abban nincs e betű , viszont azt is 50 ért adja... még agyalok a dolgon
Szia!
Valószínűleg az én gépemet láttad Kakucsringen. Nekem egy SBK Leovince gp dob van fönt. Ha lassan megyek kellemesen hangos,de nem zavaró, ha húzom neki akkor brutál hangja van. Van hozzá DB. killer is de azzal még nem próbáltam. Én használtan vettem 50 ropiért ( az új ára 120 roppantyú). Az biztos hogy mindenki észreveszi ha jövök. Ajánlom hogy mindíg próbáld föl mielőtt megveszed a dobot, mert engem is ért már meglepetés amikor az új dob hangja 10km után eltűnt. A gp dobbal picit veszít a nyomatékból de nem érezhető, a hang viszont kárpótol mindenért, és fölül jobban kiforogja magát. Igaz ehhez kell a pc is.
Üdv
Közben rájöttem :)
Az kb ingyen volt
A mozdony a tesómé :)