Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha! Majd figyelek, hátha beesik egy jó vétel!
Az mégjobb kérdés lenne, hogy hogyan van rögzítve?
Használtan vettem a másik VFR fórumról egy klubtárstól, Givi az enyém biztos qva drága volt és szerencsére megvettem egy 10-esért .
Az tény hogy nem szép, de az én 198 cm-hez kell, mert így kuporodás nélkül mehetek vel annyival amennyivel akarok (50-90-110-130........öööö izé 200)
Kedves Sheriff ! Szabad megkérdeznem, hogy a bukógombát honnan vetted, és mibe került? :) És ez milyen szabvány? mert eddig én nem nagyon találtam VFR 800 FI-hez.... :/
190 vagyok, uhhogyhát mondhatjuk, hogy létra vagyok
És azt hogyér' adják? Monnyuk egy kissé furán néz ki, de a cél szentesíti az eszközt
Attól függ hogy milyen magas vagy, mert ha olyan létra mint én akkor ez a megoldás:
Nagy sebességnél (kb. 120+) nem sok a különbség.
Viszont 120 alatt sokkal kényelmesebb a gyárihoz képest.
Én 30000-ért vettem.
Üdv! A gyári plexi után mennyivel jobb ami a bal oldali képen van? Erősen filózom, hogy lecserélem én is. Ja, és milyen árban van?
Helló!
Az enyémen Sötét aranyra fújt felnik vannak.
Jól néz ki vele a gép de hosszútávon nem tartós, mivel csak sima festékkel fett fújva. (nem por festett)
A fehér lánc spré nem keni össze felnit annyira.
De a fékek szépen és egyenletesen koszíttanak.
Viszont még ezek ellenére sem bántam meg, hogy ilyen lett.
Szerintem gyönyörű.
Ilyen ez ha az ember iker turbós paripával rendelkezik......
osztom
Hagyd , hogy lehűtse a vizet, és miután leállt a ventilátor leállítod a motort!
Sziasztok!

Hozzá nem értő kérdés következik.
Motorozás után, mire beérek a városba és eljutok a garázsig általában 104-106-ig felmegy a víz hőmérséklete. Természetesen bekapcsol a hűtőventillátor. Azon gondolkodtam, hogy melyik a jobb megoldás: ha hagyom hogy visszahűtse a vizet mondjuk 100 alá, vagy ha egyből leállítom a gépet és hagyon hogy magától hűljön vissza a motor. Melyik a jobb megoldás, vagy mindegy? Köszi
ja, a rézbőrű porontyoknak nem volt jobb dolguk...

ezt meg kell osszam veletek.
Oltottad az ajnövényzeted Sanyám? Egyébként a fehér tényleg könnyen koszolódik de azzal álom szép a paripa igazán!
bakki, mennyi wingrack 2, konzollal :D
ez van... cseréltem volna valakivel, aki helyettem csapkodta volna az aljnövényzetet, én meg hédereztem volna ott...
shit happens :(
Feketére, porfestéssel. Hatezer a két kerék. Én is lefestettem tavaly, mert pattogott le a gyári hajszálvékony lakkréteg. Szép lett. Igaz nem tudják annyira vékonyan rátenni mint a gyárban, de a hozzáértő csecsére lefesti.
Minden más színnel sz.pni fogsz. leginkább a fehérrel, mert a legapróbb ráverődő lánckenő-anyag is meglátszik rajta.
Szép a fehér felni piros motorral... a vitrinben :)
Szerintem.
Sajnálom, hogy az én piros öreglányom nem volt benne a sorban, de majd jövőre (remélem)
Én jól éreztem magam....Jó volt a csapat....jó a kaja.....
Volt egy nagy közös gurulás is....Szóval jó volt..JÖVŐRE ISMÉT...
Na meg még idén az Orfűi Tali..
Egy pár fotó....

http://www.sportmotor.hu/motor...
Meséljen Uram milyen volt a tali?
Fekete..piros felnicsíkkal..........vagy fehér csíkkal..
Fehér!
Acélszürke, vagy arany :)
Üdv mindenkinek!
Felni festés előtt állok, mivel a gyári '98-as festék már pattogzik le néhány helyen a felniről....
Most a gyári az fekete, és azon gondolkozom, hogy maradjon e továbbra is fekete, vagy fújjak fel rá valami más színt esetleg? Van ötletetek, hogy piros 800 FI milyen színnel passzolna jól össze?
Én jelenleg még egy sötétszürkében, vagy egy amolyan bronz színben gondolkozom( lásd képen)

http://bikepics.com/pictures/1...
Ez mondjuk gusztustalan. Így kell visszaélni egy amúgy jó dologgal. Merthogy elméletileg arra hivatott a GPS, hogy atompontosan 2-3 méterre belőjje, hogy hol van.

Itt kéremszépn lehúzás megy, minden téren. Kiváncsi vagyok mikor borul a bili. Sajnos a munkámnak nem tenne jó, de amúgy szívesen beállnék a sorba!