idemásolom neked egy másik fórumba írt szösszenetem, nincs kedvem legépelni megint.
"amúgy ez a trafis dolog felettébb mókás. ugye velem előferdül, hogy eldumálok rendőrökkel, elvégre társ-szerv, baleseteknél, itt-ott megy a locsi-fecsi.
no, amit 2-3 hete hallottam, azon megborultam.
szabványos, engedélyeztetett trafi, civil autóból. morálisan aggályos, de ok. az már szerintem minimum megkérdőjelezi az egész jogalapot, hogy a beépített GPS rendszeresen (!) más koordinátákat ad le, mint ahol a trafi áll. ne 2-3 méterre, hanem 2-3-4km-re gondoljunk! ezen beszartam. érted? lakott területen kívül lelő a trafi 110-el, ne adj' Isten a koordináták épp egy belterületes szakaszra vonatkoznak, és hopp! 2 havi fizu!
ha nem a trafis rendőr szájából hallom, akkor egyszerűen nem hiszem el, de egy főtörzs-zászlós csak nem beszél poénból ilyeneket.
azért ezen érdemes egy pillanatra elgondolkodni..."
Elég régi cikk. Igaz, abban nem értek egyet a cikk írójával, hogy elmókázik a GPS kordinátákon. Annál nincen pontosabb és az nem fog soha a büdös életbe megváltozni. Amúgy meg szopacs. Igaz, eléggé sok helyen már csak 60-as tábla van kint a 11-esen. De 2011-ben még végig 70-es volt mindenhol.
Tudom.....egyik barátom ( személyautó) pesten reggel 07.30. kor keresett gumist ..S.O.S. javítás..3500ft és legalább a 4. gumisnál járt mire az az egy 8 előtt nyitva volt és sürgösen megcsinálták...
Jó lett volna pedig összefutni személyesen.....!
Mondjuk máj.1 hétvégén lenn voltam én is a Balcsinál motorral...szólhattam volna....... .Na majd legközelebb!
Sajnos a kivitelező nem fejezte be a melót már úgyhogy még holnap is jön, így nem tudok menni pedig le szerettem volna menni a holnapi napra. Remélem majd Orfű összejön.
Nem semmi árak......
Nálunk egy személyautó sima defekt 1400ft, ha "gombát " ragasztunk bele akkor 1500ft...
Motorgumit 800ft -ért cserélünk ha csak a kereket hozza valaki......ha mi vesszük ki a motorból meg rakjuk vissza akkor 1500ft...
Mondjuk..egész nap van munkánk....!
Az általad kinézett Viffer fogaskerék vezérlésű, tehát nem láncos "kutya" :-)
Ezzel nem lesz gondod.
Asszem a Grandésokról itt sincs rossz szájíz...
Na meg 1 tükröt dobj rá. :-)
Kérdezz rá, az ára tényleg baráti.
Aztán jó hasalást. :-D
Szia!
Köszi az infókat, az én volt CBR-emben is a fesszabályzó megadta magát, szóval ez nem típus, hanem konstrukciós... de másról még nem hallottam, esetleg a láncfeszítő, a VFR-ekben is szokott csereérett lenni idő előtt?
Ezt néztem ki, a grandemotos srácoknál van, eddig róluk csak jókat hallottam, nem hoznak szar motorokat. Van egy kis sérülés az oldalán, de igazság szerint engem nem zavarna, menni attól még megy
Ára fogott meg igazság szerint, nem akartam ismét túra sport gépet, inkább egy Hornetre fáj a fogam, de hát egy viffer csak egy viffer ...délután fel is hívom Őket....Link
Szerintem sokat segítene, ha látnák, hogy mit néztél ki.
Tipikus hiba a feszültség szabályzó, ezt általában mindegyiken cserélni kell.
Más komoly problémáról nem tudok...
Kérdés mikor csináltatott előtte ilyen szervizeket?
könyv szerint 16ezrenként kell szelephézagot nézni, és állítani.
Szinkront pedig 8000ezrenként, kérdés a Tulaj mikor csinált.
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, de hátha!
Kinéztem egy Honda VFR 750 1997-es típusú gépet. Tudom, hogy ezek elnyűhetetlen kategóriába tartoznak, de ha mégis van valami gyenge pontja a motornak?
66000 km van a mociban, ennél a futásnál milyen szerviz a kötelező?
(gondolok itt szelephézag ellenőrzés, állítás...stb....nagyobb munkára gondolok, nem általános kopóalkatrészekre)
Mire kell odafigyelni ezeknél az évjáratoknál?
13 éve nem volt defektem, most összejött a hátsóba....kaptam egy faintos kis szögecskét pont középre....3800 pénzért javították meg....egy autó kerék javítás 2200.....MIÉRT?mi a különbség bakker?lazít-levesz-rárak-gépleszed-ecsetel-gépvissza-felrak-meghú
z!és még is majdnem kétszer annyi!
Elkönnyült az eleje valamennyire, ez egyértelmű.
Nekem is ezt csinálta az eleje 70-80 között az első próbakörön, miután összeraktam. Pont a kesztyűmet bizergáltam, amikor egyre nagyobb amplitúdóval elkezdett szitálni az eleje. Beugrott a sport-szelet egyből.
Gumicsere után meg stabil lett.
"amúgy ez a trafis dolog felettébb mókás. ugye velem előferdül, hogy eldumálok rendőrökkel, elvégre társ-szerv, baleseteknél, itt-ott megy a locsi-fecsi.
no, amit 2-3 hete hallottam, azon megborultam.
szabványos, engedélyeztetett trafi, civil autóból. morálisan aggályos, de ok. az már szerintem minimum megkérdőjelezi az egész jogalapot, hogy a beépített GPS rendszeresen (!) más koordinátákat ad le, mint ahol a trafi áll. ne 2-3 méterre, hanem 2-3-4km-re gondoljunk! ezen beszartam. érted? lakott területen kívül lelő a trafi 110-el, ne adj' Isten a koordináták épp egy belterületes szakaszra vonatkoznak, és hopp! 2 havi fizu!
ha nem a trafis rendőr szájából hallom, akkor egyszerűen nem hiszem el, de egy főtörzs-zászlós csak nem beszél poénból ilyeneket.
azért ezen érdemes egy pillanatra elgondolkodni..."