Sziasztok!
Cimborám VFR 800-ának olyan problémája van hogy hidegindításnál zakatol neki valami a blokkban. Melegen elhallgat esetleg elő sem jön a zaj ha igen akkor esetleg lassításnál lehet hallani majd kuplungolásnál elhallgat! Mi lehet az oka? Kuplungkosár esetleg? Találkozott valaki esetleg hasonló problémával? Előre is köszi :)
Üdv
Most hirtelen nehéz lenne megmondani. Úgy motorostul, mindenestül 450.000 froncsi. De mégy egy 100-as rájön a papírok miatt. Ellenben friss műszakival, friss olajjal, láncszettel, új akkuval és teljesen átnézett géppel indulhatok neki az utaknak.
Nameg ezt a motort hosszútávra terveztem használni, úgyhogy még azt hiszem jó vagyok a 550.000-el.
szorri, kicsit már sz.rni sincs időm... van csavar jam, címedet küld el a mailcímemre (profilon megtalálod), aztán elküldöm.
Nem esküszöm meg, hogy imbusszal meg lehet húzni rendesen, de lapos-fejűvel simán.
Max csinálok róla fotót szombat reggel.
Na! :-)
Jó Reggelt!
A fogyasztásom dobozzal 2személlyel, 120as utazóval 5L/100Km-en :-)
Miáltal a súlypontja magasabban van mint pl a VFR-nek, ezért borzasztó fordulékony...fordulóköre sokkal kisebb...
Ebből adódik, hogy elsőre hihetetlen, de rohadt élvezetes vele kanyarogni. :-)
számomra 120-környékéig nincs különbség a kanyarokba...SŐT!
A súlypont miatt jobban élvezem az AT.t. :-)
De nagyon szívesen összefutok veled, hogy megszülessen életed legjobb döntése. :-)
Ezt Orb kollégától kérdezd meg mert ő ült át VFR-ről Africára. De a kettő ég és föld szerintem. Az túra enduró a miénk meg sport túra. Az africa elvisz hegyen völgyön át (de 110-el) addig a VFR-nek nem gond a 200. Pl kapásból egy különbség. Kb annyi közük van egymáshoz hogy nagy H van ráírva mindkettőre
Cimborám VFR 800-ának olyan problémája van hogy hidegindításnál zakatol neki valami a blokkban. Melegen elhallgat esetleg elő sem jön a zaj ha igen akkor esetleg lassításnál lehet hallani majd kuplungolásnál elhallgat! Mi lehet az oka? Kuplungkosár esetleg? Találkozott valaki esetleg hasonló problémával? Előre is köszi :)
Üdv