Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Cimborám VFR 800-ának olyan problémája van hogy hidegindításnál zakatol neki valami a blokkban. Melegen elhallgat esetleg elő sem jön a zaj ha igen akkor esetleg lassításnál lehet hallani majd kuplungolásnál elhallgat! Mi lehet az oka? Kuplungkosár esetleg? Találkozott valaki esetleg hasonló problémával? Előre is köszi :)
Üdv
Most hirtelen nehéz lenne megmondani. Úgy motorostul, mindenestül 450.000 froncsi. De mégy egy 100-as rájön a papírok miatt. Ellenben friss műszakival, friss olajjal, láncszettel, új akkuval és teljesen átnézett géppel indulhatok neki az utaknak.
Nameg ezt a motort hosszútávra terveztem használni, úgyhogy még azt hiszem jó vagyok a 550.000-el.
szép lett
remélem megérte a sok munkát
mennyibe van az egész felújítás?
Köszönöm!
Most már használni szeretném, nem javítani
Gratula, nagyon szép lett, vigyázz rá
Gratulálok a munkához!
Szép lett!
Jó élvezkedést hozzá
Még egy alapos mosás ráfér az öreglányra a hosszú porosodás után.
Megérte,nagyon szép.
Na végre sikerült amire egy éve várok!

Ok, ment email, remélem meg is érkezett!
Köszi!

ps. A jó időt remélem mindenki 2 keréken tudja tölteni!
oké, ide írhatod
ezt mindíg szoktam olvasni
Jaaaj Már! :-D
Ha akarom, pikk pakk aszfaltcicává válik! :-D
Úgyhogy sima-liba!
Hát, ha a Balaton felé jársz akkor rám is tessék ám "rám írni" kolléga! Feltéve, hogy aszfaltos úton közlekedsz
Balaton esélyes. :-)
Győr szerintem nem. :-(
Úgyhogy figyeljük majd a forumot, és ha megyek, rád írok!
szivesen bevizsgálnám a motort de elég messze laksz
én győr mellett lakok
valamikor a nyáron nem jössz erre felé? vagy balatonra?
szorri, kicsit már sz.rni sincs időm... van csavar jam, címedet küld el a mailcímemre (profilon megtalálod), aztán elküldöm.
Nem esküszöm meg, hogy imbusszal meg lehet húzni rendesen, de lapos-fejűvel simán.
Max csinálok róla fotót szombat reggel.
ketten voltatok csak mi felkanyarodtunk a vízesés felé
Ami még fontos!
Ha jól tudom, a VFR ülésmagassága 805mm-körül van.
AT-ülésmagassága pedig 860mm.

V2-es, az alacsony fordulatot Ő sem szereti, de megszokható, kezelhető.
www.africatwin.hu/tesztek/39-t..." target="_blank">Kis olvasmány

Utolsó bekezdés pedig kiiktatja az egyetlen különbséget! :-)
Kérdés?
Na! :-)
Jó Reggelt!
A fogyasztásom dobozzal 2személlyel, 120as utazóval 5L/100Km-en :-)
Miáltal a súlypontja magasabban van mint pl a VFR-nek, ezért borzasztó fordulékony...fordulóköre sokkal kisebb...
Ebből adódik, hogy elsőre hihetetlen, de rohadt élvezetes vele kanyarogni. :-)
számomra 120-környékéig nincs különbség a kanyarokba...SŐT!
A súlypont miatt jobban élvezem az AT.t. :-)
De nagyon szívesen összefutok veled, hogy megszülessen életed legjobb döntése. :-)
meg 2 kereke van
Ezt Orb kollégától kérdezd meg mert ő ült át VFR-ről Africára. De a kettő ég és föld szerintem. Az túra enduró a miénk meg sport túra. Az africa elvisz hegyen völgyön át (de 110-el) addig a VFR-nek nem gond a 200. Pl kapásból egy különbség. Kb annyi közük van egymáshoz hogy nagy H van ráírva mindkettőre