hello
komolyan kérdeztem
nagyon meg kell gondolnom mit vegyek mert hosszútávra akarok venni motort
túramotor magasságával nincsen gondom mert simán leér a lábam
szeretek kanyarokba döntögetni és arról nem akarok lemondani, nemtudom hogy túramotorokat mennyire szokták döntögetni
amit a multkor próbáltam azt nem nagyon mertem dönteni meg nem is éreztem hogy mennyire van bedöntve(nem akartam összetörni egy új motort)
egyszer mentem vfr-el szerintem nem kell nagyon ráfeküdni, mostani motoromon is hasonló üléspozíció van egy 900rr-hez képest nagyon kényelmes még ez is
annyi biztos hogy V motor kell nekem
afrikásnak kevesebb a fogyasztása mint a vfr-nek?
alsó fordulaton nem rángat úgy mint a vfr?
Igen én is így tettem,amikor egyszer teljesítmény csökkenés miatt átnéztem a motort. A csőből és csavarból készült vakdugót elhagytam!
Ezután visszaraktam szépen a csavarokat a torkokba és majd legközelebb is szívok velük,de legalább ezt nem hagyom el!
Egyébként ennyi kellemetlenséget megérdemel ez a motor!
Tenx, akkor valammi ilyesmit fogok gyártani én is. A kis szívócsonkokra viszont bitosan építek egy fix kivzetést valami emberi helyre, ahol kényemesebben rá lehet csúsztatni az órákat. Nagyon elmebeteg a szinkron a 750-en.
Üdv
scooter.RU
JóNapot! :-D
ez komolyan kérdés? :-D
Számomra ég és föld...
Nincs fekvőtámasz verseny, nem támaszkodok a csuklómon, és talán írhatom, hogy a szar út megszűnt! :-)
Mint 1 vasaló, csak megy.
Hátsó utasról nem is beszélve...
Csak provizóre van fent az ülés és a tank. Azt hiszem jó lesz
Viszont rájöttem, hogy szopás karbiszinkront csinálni. Val valami jól bejáratott módszeretek a csavarok elérésére, mert hosszas szopkodás után egy flexiszárral oldottuk meg, de az sem az igazi.
Elkezdett összeállni a gépezet. Olaj lecserélve, szabadonfutó megjavítva, gyertyák, légszűrő, lánc, lánckerék... És az újonnan fényezett idomok. Bakker, nagyon mutatós jószág lesz.
multkor voltam suzuki tesztnapon mert nálunk is volt győrbe
kipróbáltam az új dl650 v-strom-ot mert túramotorral még nem mentem
valóban kényelmes ahogy sokan mondták meg ez az inyektoros jobban harap mint a karbis sv pedig a blokk ugyan az
nekem csak a szélvédelemre volt kivetnivalóm, messze van a plexi és csak kavarja a szelet
furcsa volt utánna visszaülni sportmotorra
komolyan elkondolkoztam hogy vfr 750 helyett valami túramotor kellene mert felénk elég szarok az utak
aki ment már túramotorral az írja le hogy mennyivel kényelmesebb mint egy vfr
Sajnos a munkám során sok olyan dolgot láttam már amit remélem más soha nem fog....Én tudom mennyire sérülékeny az emberi test és mennyire felelőtlenek az emberek. Ezért kérek minden fórumozót hogy vigyázzon magára!
legalább a hosszúhétvégére nem kell neki láthatósági mellény
egyik haverom is évekig kesztyű nélkül motorozott, azt mondta hogy nem tudja elviselmi a motoroskesztyűt
aztán tegnap meg már rajtavolt
munkahelyen is mondtam egy srácnak aki ott parkolt mellettem hogy vegyen föl kesztyüt, azt mondta hogy most nincs hideg aztán elment kesztyü nélkül
Tegnap leugrottunk Fireblade kollégához Almádiba, majd hazafelé a régi 7-esen elcsodálkoztam (nem először és nem is utoljára) az emberi hülyeségeken. Azt hogy minden 2. motoros nem visel kesztyűt azt már megszokja az ember, de hogy trikóban és sportcipőben előznek meg 230-al azt tuti nem normális. De a csúcs az egy chopperen láttuk.....tökig fekete bőrben a jóember mögötte meg a benzintyúk trónolt, de ujjatlan bőrmellényben.....és mivel egy gramm felhő sem volt az égen és egész nap 1000-el sütött a nap a csaj karjai (amin persze nem volt kesztyű mert az ugye biztos nem illik a chopperes életstílushoz) rákvörösre voltak szénné égve. Bakker majdnem hogy világított, az biztos hogy a féklámpa az halvány bolhafing volt a bőrszínéhez képest.
Mégis csak ezüst lett (mert nem tudta elvállalni a limitált pirosat krom feliratokkal), de ezt is elbaszta a festő.
Most már így marad erre a szezonra.
Ha megmarad őszig akkor a következő szezonra megkapja a limitált festést!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy Vtec-nél a felső villahídnál, a középső csavar belső lyukátmérője mekkora? Most rendeltem egy RAM mount-ot remélem jó lesz oda.
komolyan kérdeztem
nagyon meg kell gondolnom mit vegyek mert hosszútávra akarok venni motort
túramotor magasságával nincsen gondom mert simán leér a lábam
szeretek kanyarokba döntögetni és arról nem akarok lemondani, nemtudom hogy túramotorokat mennyire szokták döntögetni
amit a multkor próbáltam azt nem nagyon mertem dönteni meg nem is éreztem hogy mennyire van bedöntve(nem akartam összetörni egy új motort)
egyszer mentem vfr-el szerintem nem kell nagyon ráfeküdni, mostani motoromon is hasonló üléspozíció van egy 900rr-hez képest nagyon kényelmes még ez is
annyi biztos hogy V motor kell nekem
afrikásnak kevesebb a fogyasztása mint a vfr-nek?
alsó fordulaton nem rángat úgy mint a vfr?