Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kimerito valasz, koszi :D
Mondjuk ha csinálnál róla egy fotót, vagy bejelölnéd a belinkelt képen hogy miról is van szó, akkor talán tudnánk is segíteni...
1998-ban még gyerekcipőben járt ez a technológia, igazából csak évekkel később lett teljesen elterjedt a benzinbefecskendezés a motorkerékpárokban. Ennek megfelelően még nem volt az a tökéletesen és gazdaságosan működö berendezés. Csak pár példa az első injektoros motorokra: Suzuki TL1000S ('98), GSX-R 750 ('99), Honda CBR1100XX ('99), CBR929RR (2000). Yamaháék a GTS1000-ben alkalmazták először az injektort '93-ban (nem egy nagy széria volt ugye), de csak 2001-ben kezdték el ők is az R1-esben nagy szériában beépíteni. Kawáék egészen 2003-ig vártak vele, amikor a Z1000-ben debütált, majd 2004-től a karbis ZX9-et leváltó ZX-10R már injektoros volt. Hondáéknál '92-ben az NR750-ben és '94-ben az RC45-ben is PGM-Fi volt, de ott ugye nem számított a gazdaságosság, nyilván azokba is ömlik bele a benzin ahogy kell, csak így tudták megoldani hogy nagyjából jók legyenek a gázreakciók, meg ezzel némi plusz hűtést is adtak a motornak. Aztán a technika fejlődésével párhuzamosan szépen finomodott a befecskendezés jósága is.
Sziasztok eladóvá vált 800 fi-re egy G.P.R sportdob összekötővel. kiegészítőkkel kompletten. hibátlan, karcmentes állapotban. Ha esetleg valakit érdekelne
55000Ft
Sziasztok!

Kellene egy kis segítség 800Fi-hez.
A kérdés,hogy a blokk jobb oldalán van egy 6os gumicső ami gondolom valami visszafolyó lenne,csak nem tudom,honnan megy
hová!?Nekem a blokk aljára volt levezetve,viszont a felső végéhez
nem találok semmilyen kivezetést,hogy honnan is jöhet!?A hátsó hengerpár mögé megy,de nekem lógott csak a levegőben..
Esetleg valakinek infó róla,hogy mi lehet ez?
Igen számit a fogyasztás,de az sem mindegy hol és mennyiért tankolunk.Azt is mondhatnám Szeretlek Magyarország! Mától ismét üzemanyagáremelés Kb:450- ezzelszemben Austriában 1 hete a 95-ös ára 1,42ex290=412Ft.Arról nem beszélve , hogy a minőség 5-10% jobb mármint a sógoréknál (nem az ő seggüket akarom nyalni), de nincs miről beszélni. És ez így van mindennel legyen mosóopor vagy bármi málnaszörp nálunk 990- náluk 2e.A nyugati országokban sehol nincs annyi HDI,PDTDI motorhiba mint nálunk nem ezek a motorok szarok , az amit itt lehet tankolni még a rendesnek mondott kuton is.Aki odakint tankol 1-re észreveszi a különbséget.Aki motorozni megy annak meg nem kell magyarázni.Persze biztos vannak más tapasztalatok is.Én azt vettem észre, hogy odakint 4-5dl jobb a fogyasztása a motoromnak is és az autónak is fürgébbek és csendesebb és simább a motorok járása.
Te tudod. Én 380ra tankoltam 19-19.5 litert. A motoron meg egy 4 napos SZIN-hez szükséges felszerelés. Igaz nem mentem 140nél gyorsabban, de 120nál lassabban sem.
tudom, azert is emeltem ki hogy ez karbis

BTW, miert van az injektor tobbletfogyasztasa? a mukodesi elvebol adodoan nekem pont az tunne logikusnak, hogy kevesebbet eszik, hiszen szepen, ovatosan adagolja mindig amennyi kell...
A karbisok jobban fogyasztanak, az Fi iszákosabb.
mikor meglett a VFR, az elso heten 4.8-as fogyasztast produkaltam, szinte mar szabalyosan kozlekedve
aztan gyorsan eljutottam odaig, hogy 6 ala nem tudom vinni :D
(mondjuk ez nem Fi, hanem a karbis 750-es)
Hát nekem inkább a 7-7.5 volt a jellemző, igaz ez egyáltalán nem a szabályos autópályatempó. De 5 literes fogyasztást nem tudok elképzelni sehogy sem ettől a motortól, ahhoz valszeg valami eszméletlenül lassan kell menni, vagy lábbal rásegíteni, vagy mittomén.
És az autópályán a mutató bele-bele csúszott a 2XX-be egyszer-kétszer amit nem értettem mert én biztos nem mentem 130-nál többet egy milliméterrel sem
aztak...
Amikor lenn voltunk nálad Sanyám pizzázni és várat nézni, akkor a paripa 5,2-öt evett 2 személlyel, ami az eddigi legjobb fogyasztásom volt (PC nélkül)
Szerintem a szabályos közlekedéses autópályás, hátizsákos, tanktáskás, sátras, megpakolt hátsó részes 5 literes fogyasztás nem annyira para. 150nél meg 5.5. Ha meg tépem neki, akkor 6.5-7.
Hali mindenkinek.....!
Egy kicsit más téma....
Meg van a 2012-es Mátraalmási VFR találkozó időpontja....

A TALÁLKOZÓ...:
2012. május 19-én, szombaton, kerül sor! (18-20.)
A találkozó 3 napos ...a FŐ nap az 19-e szombat....de péntektől várják-várjuk a "szives" érdeklődőket......
Konkrétumokat.....szállásdíj, program később..
"Jelentkezéseket....vagy kérdéseket a
vfrklub.polo@gmail.com-ra várjuk!"
korrekt
Megjött a csavar nagyon korret
Ugy-ugy
Hát igen, a 800Fi nem a legtakarékosabb VFR széria.
Az enyém 98-as, az első 260 km-en evett 6,5 litert. Ebben gondolom benne van a rutintalanságom is, az, hogy monnyuk nem jókor váltok, meg mittudomén. Majd a következő km-eken kiderül :)
6,7 az autóm összátlag fogyasztása 36ezer km-en. Mióta megvettem mindig szépen vezetem egy excell táblában. Tehát ehhez viszonyítva rohadtul mindegy (üzemanyag ügyileg és nem a feelingről beszélek), hogy melyikkel megyek... Dehát majd kíváncsi leszek a szezon végére mi lesz ez a szám a motornál.
Majd nyáron, 500as benzinnél hamar visszahozza a commander az árát az ő motorjában is
A VFR-eken 2006-tól van szerviz csatlakozó. Előtte a FI lámpa villogtatja ki az esetleges befecskendezési hibát. Addig villog, amíg a hiba fent áll.
Pontos Lambda értéket pedig Ago tud mérni terhelésen. Volt már példa rá, hogy tényleg ennyire "sokallós" gyárilag egy motor.
Néha használd a többi fokozatot is az 1es és a 2es után!
Ha próbálok nagyon egyszerű problémák mentén gondolkozni, akkor még az a kérdés jut eszembe, hogy mikor volt a légszűrő utoljára cserélve?

Az autómnál rögtön rádugnánk a VAG-COM diagnosztikát, nem tudom, hogy VFR-nél van e ilyen. Lambdaszonda, jeladók, stb. Ismétlem -autónál- tudom, hogy van olyan, hogy ha vmi gebasz van, akkor "vészüzemre" áll át, ami egy enyhén túldúsított, "hülyebiztos" befecskendezést jelent. Na azzal pl 1l-rel többet evett az autóm.
Aztán, hogy a VFR-en van e ilyen, meg, hogy akkor nem villognak e az Fi lámpa, azt én nem tudom. Kozmax biztos vágja.