A legutóbbi számítás az utolsó 260km alapján készült. Ebből 220 országúton, egy megállással normálisan. Mondjuk előtte volt városi araszolás is, de talán az nem dobja meg ennyire.
Én kimondottan fenntartással szoktam kezelni az internetes fórumokon "bemondásra" olvasható fogyasztási adatokat, de ez (ha valóban 90-100-as a tempó) tényleg sok. Feltételezem, nem 5km-es szakaszokban teszitek meg mindig hideg motorral.
Guminyomás?
Ha az nem, akkor szerviz, diagnosztika, stb. Itt az én tudományom kimerül.
Sziasztok!
800-as VTEC-en van nem túl rég és a fogysztással kapcsolatos tapasztalatok érdekelnének. Normál használatban mindenki 5,5-6,0 l-t ír. Nekem teljesen normál túrán 90-110-nél sem volt még 6,5-nél kevesebb. Ez mennyire reális?
Lehet jobb egy 180-as, annak aki tud is úgy tekeregni vele. Nekem azért jobb, mert jól néz ki. Komótosan motorozom, nem lapolom a motort igazán, úgyhogy optika. :) Nomeg ez volt a motoron amikor megvetten (1500 km-el) Nem igyekszem lecserélni csak azért mert 180-as. Amúgy a gyári valóban 170-es.
Sziasztok Ma szétkaptam a Láncot-lánckerekeket jó sok kosz volt a hajtás környékén,főleg olajsár.Most minden szépen kipuccantva.Lekaptam a korábban említett deknit az alatt is volt trutyi bőven Hátsó lánckerék felrakva,lánc ma jött meg pénteken rakom fel. Holnapután olajcsere aztán jövő héten dobok egy friss műszakit mert áprilisban lejár,nem akarom az utolsó pillanatra hagyni.XXSanyi felraktam a gumit hátra nagyon szépen mutat,köszi Előre pilot powert raktam.Volt még féktisztítás elöl-hátul.Úgyhogy lassan szezonkész a motor Találkozunk az utakon
Béke és szeretet jegyében kérdezem tőletek, hogy nálatok is le van lassulva az oldal, mert kb 3-4 napja olyan lassan lehet itt mozogni mint a tetű. A béke és a szeretet jegyében nyomok ide 1 emot .....ja és 3 pontot: pont-pont-pont
Nem vitattam az ő szakmai munkásságát (vagy ha úgy érzed, hogy igen, akkor kérlek másold be a vonatkozó szöveget). De Keki meg történetesen az én cimborám, pár éves tapasztalattal a háta mögött annyit ő is tud, hogy lánc és lánckerék csere együttesen történik. Kortól és tudástól függetlenül irritáló, mikor valaki jön ezekkel a szemeltakarós emotikonokkal, meg a mondat végén a három ponttal, és még sorolhatnám. Mert süt belőlük a nagyképűség. Ha valaki főállású motorszervizes, akkor inkább segítsen, vagy ha látja hogy előtte már ketten megtették, akkor fölösleges lenéző kommenteket firkálni. De ez csak az én véleményem. Az azért még lehet 21 évesen?
Egyébként, se a pökhendit, se az okostojást ne vedd magadra, mert nem neked szólt.
Te kiállsz a te bajtársadért, én a sajátomért, ez így van rendben. Béke és szeretet
Az az ügyeletes okostojás főállású motorszervizes, és kb a kisujjából kirázza azt amit Te a motorszerelésről tudsz.
A pökhendi megmondó-ember pedig személyesen ismeri az ügyeletes okostojást.
A stílusod pedig lehet, hogy nem szívesen látott itt. 21 évesen...
Guminyomás?
Ha az nem, akkor szerviz, diagnosztika, stb. Itt az én tudományom kimerül.
800-as VTEC-en van nem túl rég és a fogysztással kapcsolatos tapasztalatok érdekelnének. Normál használatban mindenki 5,5-6,0 l-t ír. Nekem teljesen normál túrán 90-110-nél sem volt még 6,5-nél kevesebb. Ez mennyire reális?
jobban lehet dönteni?
No de nem számít, lényeg, hogy tisztelettel beszéljünk embertársainkkal, leglább itt a fórumon.
De mindegy is.
peace.
Egyébként, se a pökhendit, se az okostojást ne vedd magadra, mert nem neked szólt.
Te kiállsz a te bajtársadért, én a sajátomért, ez így van rendben. Béke és szeretet
A pökhendi megmondó-ember pedig személyesen ismeri az ügyeletes okostojást.
A stílusod pedig lehet, hogy nem szívesen látott itt. 21 évesen...
üdv.