Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok a következő alkatrészt keresem rc36/2-höz a féknyeregben van az a csavar ami a féknyerget tartja és ezt lezárja egy kb 4-5mm vastag csavar,olyan kéne mindkét oldalra.Valakinek elfekvőben vagy egy hely ahonnan rendelhetek
Ilyen rövidek a kezeid?
Szerintem a futóműbeállitás mindenkinek egyéni, ezenkívül egy csomo dolog függvénye PL:súly, útminőség,guminyomás,gumiszerkezeti keménység,villaolajsürüség,rugóerösség,sebesség,hőmérséklet
, ha egykicsit jobbidő lesz akkor célszerübb probálkozni a beállitással.
Korábban akartam csatolni az előbbi képet egy korábbi hozzászóláshoz a teleszkóp állítással kapcsolatban. Nem sikerült akkor, most csak kísérleteztem, de most sikerült. Itt látható az a 9 mm amit alapbeállításnak javasolnak.
Köszönöm. Csak az a problémám, hogy onnan nehezen érem el a kormányt.
Elképzelem magam előtt, ahogy ott üldögélsz a csomagtartón....

Gratula a géphez!
Ma délután ráültem az erősen kritizált csomagtartóra és megbírt, 90 kg vagyok, erről ennyit.
Ez így igaz!
Nem állítottam az ellenkezőjét. De igazából mindenki azt csinál, amit akar! Ha vesszőből fonna valaki rá kosarat, hát tegye...
Majd a hegesztésekre kell nagyon odafigyelni,de van minősített hegesztő ismerős,ha méretre vágom összevarrja.Pár ruha sisak meg ilyen apróbb dolgoknak kell csak,nyáron elég rossz volt hátizsákkal meg hálókkal kínlódni.
Én azért inkább csőből csinálnám mint köracélból! Könnyebb és rugalmasabb! Van olyan erős mint a köracél illetve szerintem erősebb is! Míg egy köracélt könnyű hajlítani addig egy csövet jóval nehezebb!
A csomagtartón a doboz addig volt rajta míg hazaértem. Amúgy sokkal erősebb annál mint amit mutat alulról egy oldalon két ponton van rögzíve laposvassal. A doboz a bal oldalon akkuőr (mutatja a pillanatnyi töltő feszültséget.
Szerintem semmi gond az ilyen "maszek" gyártmányokkal. Sőt! Ha jó anyagból van megcsinálva, erősebb is lehet, mint a gyári...
Egyébként a dobozok többsége max 10 kg-ig terhelhető, de egy ilyen 25-ös köracél tartón egy zsák cementet simán elvinnék Nyilván annyira erős, mint a leggyengébb pontja az egész szerkezetnek, ezért is kell rendesen elkészíteni.
Én is hasonló anyagból csinálgatom a doboztartóm :D 10es-16os köracél(mi villámhárító levezetőnek építjük be cégnél :D) meg majd valami masszívabb laposvassal lesz alátámasztva két oldalról.Elég erősnek tűnnek ezek az anyagok bár egy 50l-es dobozom van rá de lehet kisebbre kellene vennem a figurát.
Csak kötekedem!
Ha gömbvas lenne akkor az egy üreges golyó lenne!
Köracél inkább! Vagy kör keresztmetszetű (acél, vas stb. ) rúd!
Egy 70l-es doboz tartózkodási helye 2,5cm gömbvasból van,a felfogatás pedig a gyári majrévas felfogatása.. szerintem erős.. bár jobb lenne,ha lent is lenne rögzítve valóban..
heló Kolléga
Mi az a mocidon a műszerfal mellett balra az a dobozka?
Amúgy tényleg vigyázz a csomagtartóval, elég gyengének látszik, viszont a vas az ........igen...
Erre a csomagtartóra csak a forgarmit tedd max.
A szervízkönyv a kiálló állítócsavar hosszát adja meg.
nekem ez van hátul;
Gratulálok hozzá én is Dróti
De azt a csomagtartót azért tényleg át kellene építeni..

Nekem kovácsolt vasból van a tartó,ha van olyan ismerősöd
aki kovácsol maximálisan ajánlom figyelmedbe
Ez mit jelent, hogy "hány mm-re állítod" a teleszkópot?
Erre én is kiváncsi vagyok. A beállítás menete gondolom benne van a service manualban.
Köszönöm a jó tanácsot. Ha lehet lenne egy kérdésem (úgy látom te vagy a motor doktor), első teleszkópot normál közútra hány mm-re állítanád (a szervízkönyv alapbeállításként 9 mm-t ír) az enyém 3 mm és elég kemény rossz úton, hátul kb. középállásban van.
A válaszod előre is köszönöm.