Ma nekiálltam lecsiszolni az idomokat. Három színösszeállítás között gondolkodom! Nem tom eldönteni melyik legyen. Eredetileg 50 éves jubileumi modell.
A gépet nem ismerem, de látni biztosan láttam már.
Ma beindítottam a gépet. Beraktam az akkumulátort, összeráztam a tankban a benyát, ráadtam a szívatót, és pöccre indult . Pedig egy hónapja volt beindítva utoljára. Legurultam vele a garázsba, és szétkaptam, mint Foxi a lábtörlőt, mert a kipuff közösítőjén lett még tavaly egy pici lyuk, de akkor nem volt lelkierőm szétszedni . Remélem a héten meg lesz javítva, és utána kezdődhet a banzáj .
Szia! köszönöm a gratulációkat. A motort lehet, hogy ismered is mert Érdről vettem. A motorokhoz úgy tudom azért van más olaj, mint az autókhoz mert itt a kuplungot is ez keni (kivéve a Ducati). Nyilván egy normál autó maximális fordulatszáma kb. fele a motorénak.
Én a gpz-nél mindkét tavasszal lecseréltem.Mondjuk a vfr be nem fogok most,tavaly júniusban lett megvételkor cserélve és 3000párszáz km után nem hinném, hogy szükséges,nincs elfeketedve és szépen ki is lehet húzni.Amúgy is van mire költenem mert cserés a láncszett+fékbetétek.Az olaj szerintem még jó lesz.
Gratula a géphez . Örömmel látom, hogy az ötvenesek (mint és is) visszatérnek ehhez a remek szórakozáshoz.
Olajcsere!
Én 6-7 ezrenként cserélem, mert ekörül már szép fekete lesz az olaj, és tele lesz szennyeződéssel. Aki azt mondja, hogy nem kap nagyobb terhelést, mint egy autó, az nagyon nem ért hozzá. Nem véletlenül gyártanak hozzá külön olajat. 4T, 2T. Ezek az eltolt csereperiódusok már az autóknál is kamuk, nemhogy egy motorkerékpárnál. Persze, mindenki azt csinál, amit akar, az olajtéma úgy is egy örök vitatéma lesz .
Nekem azt mondta a szerelőm (és én vakon hiszek neki...lehet hogy nem kéne?:)), hogy ez sima olajlobbi, tehát ha nincsen extrém terhelés alatt a vas és jó minőségű az olaj benne akkor mi a fenének 6000-ként lecserélni?
Nálam az olajcsere egyenlő a szezon kezdéssel.
Tavasszal mikor már régen járt a gép.
Kiveszem az olajleeresztő csavart és úgy is felejtem amíg sónedvesek az utak. (1-2 hét) Aztán amint a tavaszi eső lemosta a sót. Felöntöm friss olajjal és belevágok az évbe.
(Persze ha csak keveset mentem az előző évben akkor én sem cserélem ki.)
Köszönöm a válaszokat.
A gép 1998-as évjáratú, de 2001-ben lett üzembe helyezve Magyarországon. Vételkor 38500 km volt az órájában. Az alatt az 5-600 km alatt nem vettem észre olajszint csökkenést (nincs kiütve).
630 000 Huf volt az ára. Még tavaly vettem csak most ismerkedek a fórummal.
6000-enként szoktuk, mert így támogatjuk a szerelőket valamint az olajgyárakat, mert rájuk jár a rúd mostanában, olyan nagy a szegénység! (tényleg ez van leírva, hogy 12000-enként kell cserélni mert én még olyat nem láttam)
Szia!
Gratulálok én is a géphez..
Mikori évjárat... km, mennyiért sikerült megvenni?
Olajcsere...:
Hivatalosan -ha jól tudom 12 000 km az olajcsere-intervallum...Én olyan 8 10 körül cserélem az enyémet....bár egyáltalán nincs hajtva...Sokan azt is javasalják , hogy évente kell cserélni ( tavasszal) ..Ezt Én egy kicsit feleslegesnek tartom mivel a tavalyi olajcserém óta én is megtettem '"KEMÉNY" Túrazempóva l( 90-130 km/h ) vagy 2500 km-t...Így max jövő tavasszal lesz cserélve...de még így sem fogom elérni a 8 000km-t sem
Érdeklődök, hogy ti hány km-enként cseréltek olajat, mert egy CBR-es ismerősöm esküszik rá, hogy 6000 km az olajcsere intervallum, de a letöltött szervízkönyv szerint 12000 km.
Eladó VFR 750F RC36
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr-5480207
Az összeg csak irányár
szerintem ez nem is kérdés.
Ma beindítottam a gépet. Beraktam az akkumulátort, összeráztam a tankban a benyát, ráadtam a szívatót, és pöccre indult . Pedig egy hónapja volt beindítva utoljára. Legurultam vele a garázsba, és szétkaptam, mint Foxi a lábtörlőt, mert a kipuff közösítőjén lett még tavaly egy pici lyuk, de akkor nem volt lelkierőm szétszedni . Remélem a héten meg lesz javítva, és utána kezdődhet a banzáj .
Gratula a géphez . Örömmel látom, hogy az ötvenesek (mint és is) visszatérnek ehhez a remek szórakozáshoz.
Olajcsere!
Én 6-7 ezrenként cserélem, mert ekörül már szép fekete lesz az olaj, és tele lesz szennyeződéssel. Aki azt mondja, hogy nem kap nagyobb terhelést, mint egy autó, az nagyon nem ért hozzá. Nem véletlenül gyártanak hozzá külön olajat. 4T, 2T. Ezek az eltolt csereperiódusok már az autóknál is kamuk, nemhogy egy motorkerékpárnál. Persze, mindenki azt csinál, amit akar, az olajtéma úgy is egy örök vitatéma lesz .
Tavasszal mikor már régen járt a gép.
Kiveszem az olajleeresztő csavart és úgy is felejtem amíg sónedvesek az utak. (1-2 hét) Aztán amint a tavaszi eső lemosta a sót. Felöntöm friss olajjal és belevágok az évbe.
(Persze ha csak keveset mentem az előző évben akkor én sem cserélem ki.)
A gép 1998-as évjáratú, de 2001-ben lett üzembe helyezve Magyarországon. Vételkor 38500 km volt az órájában. Az alatt az 5-600 km alatt nem vettem észre olajszint csökkenést (nincs kiütve).
630 000 Huf volt az ára. Még tavaly vettem csak most ismerkedek a fórummal.
De sajna muszájból keltem ilyen korán.
(hasmenés)
Gratulálok én is a géphez..
Mikori évjárat... km, mennyiért sikerült megvenni?
Olajcsere...:
Hivatalosan -ha jól tudom 12 000 km az olajcsere-intervallum...Én olyan 8 10 körül cserélem az enyémet....bár egyáltalán nincs hajtva...Sokan azt is javasalják , hogy évente kell cserélni ( tavasszal) ..Ezt Én egy kicsit feleslegesnek tartom mivel a tavalyi olajcserém óta én is megtettem '"KEMÉNY" Túrazempóva l( 90-130 km/h ) vagy 2500 km-t...Így max jövő tavasszal lesz cserélve...de még így sem fogom elérni a 8 000km-t sem
Nagyon szép paripa, vigyázz rá és sok örömet fog okozni, meglepetések nélkül, kiszámíthatóan!
Üdv a Klubban haver!
Viszont a VTR-el tavaly a 8.-at kezdtem.
Előtte a GPZ-vel is 8 at nyomtam le.