Beszéltem már az illetővel csak nem rég jöttem haza külföldről, és nem jutottunk közelebb az üzlethez.
De ha még meg van akkor holnap nyélbe is üthetjük a dolgot.
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni?
Olyan helyet, vagy embert keresek, akinél tudok egy '86-os vfr 400-hoz blokkalkatrészeket venni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv.
Ha ujjat szeretnél akkor az Euromotorban 20% kedvezmény van feb 25-ig a zandona protektor termékekre, ami egy jó márka (én is ott vettem náluk bár qva drágák)
Mi nem is a lambda értékét változtattuk, hanem a befecskendezett ü. a. mennyiséget, csak épp , ha adott levegőhöz több anyagot mellékelünk akkor változik a lambda értéke, amit az ECU megpróbál egy bizonyos eltérés után megint 1 körüli értékre korrigálni, úgy hogy vissza vesz a kajából!
Lényegében arról van szó amit már te is írtál. 1-2 ellenállás, 1 vezeték, meg egy csini doboz pár kapcsolóval. Jó drágán.
A lényege, hogy a beszívott levegő hőfokát kb. 20 C köré állítsa.
De ez csak egy a rengeteg befolyásoló tényezőből.
Helló!
Csak egy ötlet.
Ne a lamdaszonda értékét próbáld változtatni, hanem a beszívott levegő hőmérsékletet.
(Norton X modul)
Nekem ilyen van a gépen.
De hosszú távon elégetheti a lamdaszondát.
Érezhető a változás, de csak a gáz reakcióban.
Asszem mégsem jön össze a dolog.
Én azt hittem, hogy az ALPINESTARS fém betétes.
De kiderült, hogy nem.
Vagy neki ez apró pénz.
kiterítve, mint egy jólsikerült vadászat után a prédák!:)
Ráadásul 20-25km-re van tőlem az illető.
De ha még meg van akkor holnap nyélbe is üthetjük a dolgot.
Ha még meg van az ALPINESTARS GERINCPROTEKTORT meg is veszem.
elég sok régi cucc szokott lenni náluk
Olyan helyet, vagy embert keresek, akinél tudok egy '86-os vfr 400-hoz blokkalkatrészeket venni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv.
lehet hogy pont oda a hóba esett le a kamionról
protik
Mi nem is a lambda értékét változtattuk, hanem a befecskendezett ü. a. mennyiséget, csak épp , ha adott levegőhöz több anyagot mellékelünk akkor változik a lambda értéke, amit az ECU megpróbál egy bizonyos eltérés után megint 1 körüli értékre korrigálni, úgy hogy vissza vesz a kajából!
Csak nem vagyok motor közelben.
Valaki tudna valami ötletet adni, hogy hol lenne érdemes körülnéznem?
Valaki tudna valami ötletet adni, hogy hol lenne érdemes körülnéznem?
Köszönet az infókért.
Ha valakinek kell segítsen VFR 800 98"-01" -es évjárathoz, csak szóljon.
A lényege, hogy a beszívott levegő hőfokát kb. 20 C köré állítsa.
De ez csak egy a rengeteg befolyásoló tényezőből.
Csak egy ötlet.
Ne a lamdaszonda értékét próbáld változtatni, hanem a beszívott levegő hőmérsékletet.
(Norton X modul)
Nekem ilyen van a gépen.
De hosszú távon elégetheti a lamdaszondát.
Érezhető a változás, de csak a gáz reakcióban.