Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

www.motoroazis.hu (bosnyák tér)motoroázis
Őket még érdemes megkeresni. A nagyvason a lánckerék méret melett a kis logó mutatja, hogy melyik a gyári méret, szerintem ha minden kötél szakad és gyárit veszel mindegyikből, biztosan nem csinálsz nagy baromságot.
Köszi megnézem,ahogy néztem az 525öst is néhol írják, hogy utcai motorokon 750ccmig jó.Ha nem találok sehol esetleg felmerülhet ez, hogy 525ös szettet tegyek a gépre?(közlekedésre meg rövidebb túrára használom,nem állatkodni)
Nézd meg ezt: http://www.pinkmotors.hu/

Én is itt vettem az enyémhez valót.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni,vfr 400r nc21 hez "szeretnék" (kell) láncszettet vennem,ami rajta van did50va (530as o gyűrűs) meg is lenne,de az áttételem sehogy sem,15/46 van a motoron és 530asban a nagyvas oldalán nem találtam 46 fogas hátsó lánckereket ami nekem jó lenne,de 525 ben stimmelne minden,első és hátsó is.Tudna valaki ajánlani valami on-line áruházat ahol érdemes körülnéznem?
Ahha, csak csiszolom. Nincs oxid a szinter alatt, nem jön fel sehol, úgyhogy csak lecsiszolom, hogy szépen tapadjon az alapszín azt hello :)
talán még a szódabikarbóna is jó oda
akkor csak csiszolás lessz?
Na ha egy jó tanácsot elfogadsz, akkor nem szemcseszórsz alu kerekeket. Elég rendesen kézzel megcsiszolni és gyönyörűen megmarad a festék rajta. Alapozni illik és az sem baj, ha 2k-s lakkot nyom az ember rá. Alut korunddal jobb szemcseszórni mint homokkal.
Amúgy a teljes motor le lesz fényezve, mert minden idomon volt javítás, illetve volt ami meg sem volt hozzá :) Ha már fényezem, akkor az egészet. A 6-7 deci felnistül nekem is reálisnak tűnik. Anno a kis RS-hez vettem kb ennyit és vagy 1 deci megmaradt mind a 3 színből.
csak az oldal idomokat fújod le?
jobb lenne ha inkább az összes idomot újra fújod mert akkor biztos hogy ugyan ojan színe lessz mindenhol
Köszönöm az infot. Nagyon faja! Akkor megy 4 deci kék, 3 deci ezüst.
én még régebben simson felni fújtam le
a 2 felnire ráment 3dl de annak fele csak a levegőbe ment mivel küllős
nem lett valami nagyon tartós mert néhány helyen lepattogott a szín de az alapozó az megmaradtt
ha nem muszály akkor ne fújd le inkább maradjon gyári fényezés mert az jóval tartósabb
ha normális fényezést akarsz kerekekre akkor porfestést kell csinálni, de előtte le kell szedni a régi festéket arra a leg jobb a homokfúvás
Szia a képeim közt lévő fekete cbr-t komplett átfényeztük akkor 6decit kevertettem és még maradt is Kb két éve volt egy hasonlóm annak csak a felnijeit fényeztettem azt 5e ft/db áron csinálták. Hogy mennyi festék ment a felnire nem tudom
Szerintetek mennyi festék megy el a fényezésre?
Én úgy tipelem, hogy 5 deci az idomok felső részére és még kb 1-2 deci az ekére. Aki fényezett már felnit mondja meg legyen kedves, mennyivel számoljam a kerekeket. Én úgy tippelem 2-3 decivel kijöne. Mertha nem sok, akkor egy füst alatt átfújom azokat is. Legyen megcsinálva.
Köszi a segítséget előre is.
Üdv mindenkinek!
Vétkhez való üléspúpomtól szeretnék megválni.
Akit érdekel a dolog kérem jelezze
én is csináltam ijent
csak én normál 2 komponensű gyantába kevertem bele vágott üvegszálat, kicsit besűrüsödött
én első sárvédőt javíttok
Nem. Ez egy speckó előre kikevert gyanta amibe csak az edzőt kell belekeverni. Ugyanolyan poliészter gyanta mint a füller, csak üvegszálak vannak benne, nem por. Legközelebb ha lemegyek a műhelybe, megnézem mi a pontos neve.
pontosan hogyan csináltad?
nem lamináltad hanem összekeverted aztán felkented?
Végre volt időm ma foglalkozni a géppel. Ha érdekel valakit egy kis műanyag javítás, feltoltam egy galériát.
Mivel?
Majd hétvégén.
De akkor ezerrel. Elvégre elkészültek az idomok :)
Na mi a fxsz van? Mindenki leszámolt?
wingrack-el? :) meg a nyitott dob sokkal kevésbé melegszik mint a gyári.
Az tényleg igaz, hogy szép, de a nyaregtáskát hogyan teszed fel, hogy ne olvadjon rá?
Akkor fasza :) Jó dob ez a felhúzott remus, ilyen van nekem is. igaz nem alu, hanem titán, de kva jó hangjuk van nekik :) meg szépen látszik a felni is.
Igen! Van hozzá!
összekötő is van hozzá?