Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom!
A megoldodik az megoldódik!
Szia!
Bocsi, de olyat még nem láttam. Tudsz képet küldeni róla hogy van összeszegecselve? Valahogy csak ki lehet cserélni azokat a nyamvadt rugókat. Ha megoldodik a problémád írd meg légyszi mi volt a megoldás, csak okulás képpen!
Köszi
Sziasztok!
A vfr club fórumon megosztottam a tapasztalataimat a kuplungal kapcsolatban.
Ezzel az a baj hogy nem igazán szerelhető, mert össze van szegecselve.
Nekem is Remus van csak karbon.Szerintem nem fogsz csalódni
Elvileg és gyakorlatilag qva jól!
Szia!
Mérd meg a kuplung rugókat kiszerelt állapotban, min. 42.6 mm hosszúnak kell lennie. Ha ennél rövidebb akkor ki kell cserélni és nem fog csörögni. Feltéve ha más baja nincs.
Üdv
Most vettem az Ebayen egy Remus alu csövet a vifferhez. Kiváncsi leszek hogy muzsikál majd.
Hálás köszönet! Megpróbáljuk! Amint van valami eredménY Megírom.Mégegyszer köszi!
Az én VFR-em is így csörög hidegen, de még nem lett szétszedve, kíváncsian várom a fejleményeket, hátha találsz valami megoldást rá!
És ha rázom a kuplungkosarat csörögnek benne a rugók...
Szét lett szedve a masina. Valószínű hogy a kuplungkosárral van a probléma. A kuplungkosárban a rugóknál 6-ból 4-et kézzel tudok mozgatni/elfordítani. Nem nagyon értek hozzá, de ez így nem hiszem hogy egészséges. Esetleg valaki aki hozzáértőbb tudna erre mondani valamit? És ha ez a baja akkor hogy javítható. Válaszotokat előre is köszönöm.
Tessék, szervízkönyvet itt tudsz letölteni:

http://www.manualedereparatie....

Itt szépen le van írva hogyan kell kiolvasni a hibát.
Köszi az ötletet! nem is tom hogy lehettem ilyen homokagyú, hogy a villogás,hibakódleolvasás eszembe sem jutott. Megpróbálom inkább ezt először aztán ,majd átpasszolom az elektronikai gurunak,mert csak ez lehet a gond!
Service manual persze ablakban,de attól még megpróbáljuk...
ülj le, 1-es. :-D
Tehát:
Majd írd meg, hogy mi volt a gondja!
Csak tippelek én is...
Aztán nem akarok tovább okoskodni, mert azonnali fejlövés. :-D
De majd írd, meg volt a gondja!
Amint üzemmeleg elhalkul. Gondolom amint bemelegszik valami kitágul és befeszül. De nem nagyon van több elképzelésem. Csak most két vizsga között szét akarom kapni a motort. Nem tetszik hogy "száraz kuplungos", nem illik hozzá
Szerintem simán kivan a kuplung kosarad...
Vagy valamelyik rugó...
És gondolom ahogy bemelegszik, elhalkul?
De majd a az igazi Gosuk megmondják.
Lehet, hogy tied az egyetlen száraz kuplungos VFR a világon!
Hi!
Még egy dolog eszembe jutott. Az Fi lámpa hibajelzése minden esetben az üzemanyagellátó rendszer elektronikus részeinek hibájára irányul. A gyertya hibát nem jelzi. Ha az akku feszültség alacsony de még indítózik egy keveset, már akkor sem jut elég feszkó az injektorok működéséhez ( 7volt alatt nem üzemel az injektor). Ezt indítózás közben feszültségmérővel tudod ellenőrizni az akku sarun. Ha leesik 7 voltig a feszkó akkor gyengélkedik az akksi ( nyugalmi helyzetben még ekkor is 12,5 voltot mérhetsz rajta). Amikor nekem a fesz. szabi. kifingott ( túlszabályozott) egyre nehezebben indult be, és menet közben is sokszor torpant gyorsításkor. Az Fi lámpa pedig O2 szenzor fűtés hibát jelzett, pedig annak semmi baja nem volt. Miután kicseréltem a fesz.szab.-ot minden gond megszűnt. Ezért írtam hogy félrevezethet a hibakódolvasás is.
Ha nem vagy bizti a dologban inkább kérj segítséget nehogy nagyobb kárt okozz mint ami van.
Sok sikert!
Hali!
Az hogy az Fi lámpa villog több hibára is utalhat, de nem feltétlenül lehet nagy a gond. Nekem is csinált hasonlót és a fesz.szab hibája volt a gond. A hibakód kiolvasás is félrevezethet( nálam is bevitt volna az erdőbe) de mégis érdemes megpróbálni. A sikeres diagnosztizáláshoz kell a service manual, abban le vannak írva a lépések mit hogyan ellenőrizz le, és hány villogás milyen hibára utal. A folyamatos villogás csak egy aktuális hibát jelez álltalában egy szenzor rosszalkodását is ( kontakt hiba) jelentheti, de ha sérült a motor akár egy kábel sérülése is megtréfálhat. A kiolvasásnál az Fi lámpa villogási száma alapján a hibakód táblázatból kikereshető a hibás terület, ahol érdemes elkezdeni a hibakeresést.
Üdv
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. A motorom azt csinálja, hogy hidegen, csörög. Ez a csörgés cask kiengedett kuplungnál lép fel, szóval valahonnan onnan ered a hiba. (Egyszer már szétszedtem régen, de idő hiány miatt nem volt időm arra hogy szétszedve álljon, mert kellett.) A lamellák nem túlzottan kopottak. Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi lehet a probléma.... valakinek valami hasonló tapasztalatai voltak-e. Válaszotokat előre is köszönöm.
sry de ez nyócázasééééééééééé
tessék:
ago