nekem a grandemoto nagyon messze van még keresgélek közelebb
ugyan ojan motort néztem pénteken mint ami neked van csak az nem volt annyira szép
a kipufogót felpolíroztad vagy cromozva van?
Szvsz nyugodtan nézd meg a Grandemotos mocikat. Én náluk vettem az enyém 330-ért, idomsérülten, '97-es. A moci nagyon jó műszaki állapotban volt, és korrektek is voltak, ingyen elhozták Budaörsre. Amit most árulnak pirosat, szvsz egy misét megér, nem drága, és a leírás alapján sem rossz. Persze nincsenek közel, de megérheti.
Én 240-ért vettem a kinti papíros idomsérült gépemet. 500-ért már használt hibátlan magyar papírost kellene kapjál.
Sok sikert a vásárláshoz. Grandemotoról én csak jót hallottam. Kép alapján is nagyon pöpec gépeik vannak.
Jaja, én Er5-ön vezettem, nagyon tetszett egyébként, bár lehet csak az újdonság erejével hatott rám... Nagyon néztem azokat is, meg Fz6-ost 2004 utánit, na az nagyon tetszik, aztán van most fent egy zx6r 700-ért, ami nagyon pöpecnek tűnik, csak az üléspozíció miatt félnék tőle, bár nem ültem még gyorsaságin, úgyhogy valójában a levegőbe beszélek... Mindeközben viszont folyamatosan nézem a VFR800asokat is, mert nagyon tetszenek és hát annyi jót "hallani" róluk a neten, hogy simán megvennék egy 11-12 éves darabot, nyugodt szívvel. Most itt tartok. Ha az égiek is úgy akarják, hamarosan tulajdonos leszek és akkor majd mégtöbb kérdéssel foglak benneteket elhalmozni
Van kéznél olyan linketek, ami részletesen bemutatja az egyes évjáratú modelleket?
Nekem nagyon furcsa...még mindig....Ahol a sor4 simán kigyorsít...ott a V4 csak gondolkodik, meg csapkodja a láncot, rángat.De ha eléred a 3500-4000-t onnan viszont a V 4 jobb egy kicsit.Valahogy simább egyenletesebb a gyorsitás. Szóval egy kicsit kezelhetőbb....De ez csak az én véleményem...
800-as nem teccik annyira mint a 750
néztem már a grandemotot, volt aki meg volt velük elégedve de ojant is hallottam aki nem volt megelégedve
az a 2 motor amit ide linkeltem azok teccenek meg talán jók is
bár képről nehéz megmondani mennyire jó, de jónak néz ki
a pirosnak még az ára is baráti
jövőre változik valami első magyar forgalomba helyezésnél?
ugytudom hogy a regadó kicsit olcsóbb lessz
másvamit lehet tudni?
Én is idén vettem 98-as VFR 800-ast 436-ért.
Igaz banki visszavett motor volt.
Most télen kap egy új fényezést mert nem gyári és kétszínű. Át kellett húzatnom az ülést meg kellett két első index (7000 Ft volt Angliából a kettő bontott)Ja meg egy ekeidom is kell még. 33000 Km volt az órájában ami akár valós is lehet. A féktárcsák mint az újak, még gyári a lánc is rajta de már csere érett.
Valószínűleg nem is adom el néhány évig!
Hali!
Én az idén vettem 99'-es VFR 800 -at . Külföldről ( olaszból) behozottat...54000 kilóméterrel. Motorja nagyon zsír, teljesen gyári minden rajta.Törés, repedés nélkül.....A féktárcsáknak még nagyon válla sincs( 54000 km!)
Ja és 580 000 ft + a forgalomba helyezés..kb 90-100 E. ft.
Szóval annyiért egy 750-es Rc 36/ 2 nagyon drága...pláne ha még költeni is kell rá jócskán.Ráadásul a tavaszhoz képest szerintem csökkentek is az árak egy kicsit....
Nézd meg a "grandemoto"-n ....ott is árultak egy Rc 36/ 2-t valami 400 körül+ forg .hely.( az árra nem emlékszem már)
2000 előtti gyártmányokon rendesen elférek csak nem akarok ráhasalós motort venni
amugy ültem 1000-es gixeren talán k5-ös lehetett
az egy dolog hogy nem fértem el de mindezt ugy kell véghezvinni mintha terpeszbe gugolnál mert a tank baromi széles
havernak volt egy k2-es és ő még magasabb mint én,nem tudom hogyan fért el rajta
eddígi leg kisebb motor amin ültem az a vfr 400 meg a gsxr 400
nemhiába japán belpiacos max 165cm-ig ajánlom
délután elmentem megnézni egy rc36/II
tegnap direkt odaszoltam a boltba hogy megyek megnézni a motort
azt mondta a tulaj hogy mennyek nyugodttan ott lessz a motor
fél 4 körül értem oda, se motor se a tulaj
alkalmazottja volt ott, mondom neki hogy mi kellene hívta is a főnököt aki 20 perc múlva jött aztán elmentünk a műhelybe ahol szerelik a motorokat (olaszoktól hozzák)
kitolták megnéztem ekkor már 4 óra körül volt ugyhogy sokat nem láttam az idomok alatt, fejidom mind a 2 oldalon ujra volt fújva elég szarul
a bal oldali el is volt törve az index vonalában több helyen, hátulja rendbe volt meg a tank is
lábtartók már nem gyáriak voltak, fékpedál görbe volt
hasidom elejéből is hiányzott egy darab meg valami ragacs folyott rajta talán hűtővíz
kipufogó dob eléggé szét volt rohadva
teleszkóp csizmák első fele oxidálodott
azért mentem vele egy karikát
műszakilag jó volt, szépen ment
aszonta hogy óvatosan mennyek mert kicsit lapos az eleje, nemtudom volt-e benne 1 bár
nem vagyok beszari meg mentem már lapos kerékkel de ezzel nem mertem gyorsan kanyarodni mert állandóan beesett a kormány a kanyar felé
gumik kopottak voltak, az első talán már műszakitse kapta volna meg
óra szerint 33000km volt benne bár a féktárcsákból én inkább a dupláját mondanám
kérdezem hogy ugy ahogy ott volt olasz papírokkal mennyi lenne?
azt mondta hogy 450, ha pedig a nevemre iratják akkor 550
mondom neki hogy találtam már ennél jobbat is uj gumikkal 630-ért
jó akkor ebben az árba még adunk hozzá egy uj első gumit is
mondom neki de még idomokat is kellene csinálni meg a kipufogót
a végén már 500-ért adta volna névre irva friss műszakival meg uj gumikkal
szerintem keresek egy ojant ami még nem volt törve
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750_rc36ii-523
3414
ez a motor is annyiba kerül mint amit délután néztem csak ezt nem kellene javítgatni
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr70-5300684
még ezt a szürkét néztem jobban teccik mint a piros
csak nemtudom hogy megérne annyi pénzt
A gixer magas embernek való?Én úgy ültem rajta mint majom a köszörű kövön bakker! A BMW S1000RR meg elférne a zsebenben már olyan kicsi, mert már csak így tudnak súlyt csökkenteni, ha a felele motort kispórolják...
én 185cm vagyok
gs 500-on ültem már, üléspozíció ojan mint egy mz-n csak magasabban van a kormány viszont a cb 500-on tuti hogy elférsz mert én ojanon vizsgáztam de nekem nem jött be a sor 2
magas emereknek néhány motor amiket idáig néztem:
honda vfr 750-800, 900rr, cb 500, hornet 900
yamaha fz6
suzuki gsxr 750 (srad)
kawasaki zx6r régebbi tipusok
Azt hiszem nem én leszek az aki délután 2kor a városban az autók mellett 150el egykerekezik Nem. Én 3kor jövök
Najóhát perszehogy nem fogok én vadulni. Én csak egy nagy erős szép és megbízható vasat keresek a 100 kilóm és a 190 centim alá. Asszem a GS500 ezzel ki is esett
6-800 az áruk évjárat és állapottól függően, de mindenféleképpen felhívnám a figyelmedet, hogy észzel, mert ez nem játék motor és a motorozás nem játék. Az biztos hogy egy megbízható, gyönyörű, dinamikus, jól fogyasztó, agilis, szép, jól pakolható, két személlyel kényelmes, karakteres, nem tucat motor, qva jó hanggal és menettulajdonságokkal. Ha már nem vagy forrófejű és megfontolt vagy és egy társat keresel hosszabb távra ami ráadásul jól tartja az árát akkor vedd meg és nem fogsz csalódni.
Alap dolgokra figyelj. Együtt futás, váz, felnik, olajfojás (nem jellemző)... De mint mindenkinek én azt javaslom, először ülj rá, hogy méretben jó-e.
VFR csak jó választás lehet! Sok sikert.
(Mennyivel lesz drágább az átírás, tudja valaki? Mert jövőre fogom tudni csak lepapírozni a drágát)
Ha, egy kicsit oda figyeltek rá a motorikusan igazán nem szokott bal lenni velük. Inkább a balesetes előélet amire jobban érdemes odafigyelni. Ha teheted vigyél magaddal egy olyan embert akiben szakmailag megbízol, és látott már az általad kiszemelt modellből már többet is.
Hááát ez tök jó! Éppen a tesztedet olvasgattam
Tehát ez a 6-800 ezres ár jónak tűnik? Miből tudnám megállapítani, hogy nem egy széthajtott fostalicskát készülök éppen megvenni? Vagy ezeket nem lehet ennyire lestrapálni? Na jó ez hülye kérdés volt...
Üdv!
Októberben lett meg a jogsim
Szezonra mindenképpen akarok venni egy gépet, nagyon szemezgetek a VFR800-al. 600-800ezerért lehet venni 98-2000 évjáratúakat. Megéri szerintetek? Meghát a nagy kérdés, hogy egy kezdőnek jó választás-e? Erre nem is várok válszt, nem érdekel
ugyan ojan motort néztem pénteken mint ami neked van csak az nem volt annyira szép
a kipufogót felpolíroztad vagy cromozva van?