Amit írtál. Jobban gyorsul, hamarabb fel lehet kapcsolni, kevésbé rángat alacsony fordulaton. Szóval fürgébb, agilisabb.
De ez ízlés kérdése is. Nyilván gyári setup-pal is OK.
Én részben a pályázás miatt tettem fel egyel kisebbet előre a VFR-en, és jó volt, de a legnagyobb poén, hogy az új tulaj nem hogy pályára nem megy, de 8e fölé sem forgatja, mégis imádja, hogy le van áttételezve.
Jobban gyorsul ezt értem, és valóban nem szoktam az esetek 99%ban 180 felett menni, de úgy tudom, hogy a 17es fogaskerék a gyári érték, miért jó eltérni ettől normál felhasználás mellett?
Még nem késő a Mikulástól kérned egy 16-os első lánckereket a 17-es helyett. ;)
Az RC36-on és a VTEC-en is az van. Ha nem szoktál tartósan 180 felett menni, akkor gyak. csak előnye van.
A nagy pofád mellett azért el kell ismernem, hogy a te motorjaid voltak mindig a legtisztábbak az összes közül Csizi!
Jó lenne ha nekem is lennének hasonló lehetőségeim a motor szereléséhez...és persze lenne kitől tanulnom....
Nem nyert, a 800-ason a bal oldali idom alatt van a kiegyenlítő tartály, és ha hozzá akarsz férni, biza le kő' venni. Szerintem inkább a hűtőből érdemes inkább mintát venni, mert a kiegyenlítő tartályban kicsit eltérő lehet a fagyálló minősége, mivel ott nem áramlik túlságosan a folyadék. Amúgy nem tart semeddig levenni az oldalidomot, szóval no problemo.
Ha mintának kell, akkor a tágulási sapkáját leveszed, bedugsz egy szívószálat, befogod a szabad végét és kihúzod, majd csepegtethetsz. A tágulási sapkájához az RC 36-on csak egy kis fiszfasz idomot kel leszedni, gondolom a 800-on is.
Nem hinném, hogy nem ért a motorokhoz. Azér a görögöknél kicsit nagyobb a motorkerékpár szerepe a hétköznapokban mint itthon. Lássuk be, nálunk 90% hobbi, 10% megélhetési eszköz, míg a görögöknél kb. fordítva lehet. Lehet, hogy ha évi 30.000 kilcsit kellen mennem minden évben motorral, nekem is más véleményem lenne a VFR-ről. Az tény, hogy az utasülés inkább sport mint túra. Ezért is van 36-osunk.
De egy biztos, nem pénzkidobás!
Vfr 800 vtec-re való e szabványos leovince karbon dob pár tartozékaival(közcső+y cső+ db killerek+felfogatók,igény szerint katalizátor kiváltó cső is) eladó.szép állapotú használt ára 83333ft.tel: 70 317 90 83
Én az iridiumos NGK-t a vateráról rendeltem és 12000 volt, a híivatlos forgalmzó a III. kerületben 20 000-et kért volna érte. Szerencsére nem volt hamisítvány faxán üzemel. Az olaj ha csak túrázni kell akkor bőven elég a 10W40, de ha tolod neki akkor kell az 50-es is. ( a nagyvas pedig nem mindig olcsó, érdemes kutakodni a neten, én 10W40-es Repsol sinteticot használok, kedvezménnyel 1500-éer veszem literjét) a levegő szűrőm meg K&N sport, csak tisztítani kell egy készletből és majd örök életű.
na megrendeltem a cuccot,végül is a nagyvas maradt,bőven alatta vannak mindenki áránál.. 4L motul 5100 és 4db cr9eh-9 ngk egy 20as köszönöm a segítséget mindenkinek..
en Motul 5100-at raktam bele, sokat nem tudok elmondani rola... a moci mukodik tokeletesen mint mindig, ennyi nekem eleg :D
nem kimondottan olcso olaj, de ennyit megerdemel a draga
De ez ízlés kérdése is. Nyilván gyári setup-pal is OK.
Én részben a pályázás miatt tettem fel egyel kisebbet előre a VFR-en, és jó volt, de a legnagyobb poén, hogy az új tulaj nem hogy pályára nem megy, de 8e fölé sem forgatja, mégis imádja, hogy le van áttételezve.