Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem még igy is köpködi
összegyűlik a fúvókánál a festék aztán már rá is nyomat egy nagy adagot
néha le szoktam törölni
bár nem minden festéknél csinálja csak annál amejik hamar megszárad
Yes, azt én elfelejtettemmondani, hogy valóan minden fújás előtt illik zsírtalanítani.
Igen, szoktam lakkozni, abból is Dupontot vettem utoljára a standoxnál. Lehet egy vagy akát röbb rétegben is. Arra figyelj, hogy amíg a színt vékonyan szinte ködölve is fel lehet vinni, a lakkot adni kell rendesen. És nem kell megijedni, ha eseleg elbénázod és megfolyik, mert utána ki lehet polírozni.
Délután megnézem a márkákat pontosan.
Fújni úgy szoktam (azt hiszem így is kell) hogy először a munkadarab mellett indítod meg a pisztolyt és onnan vezeted rá a munkadarabra és azután mellé. Persze egy folymato mozgással. Azért, hogy ne köpdösse tele festékcseppekkel.
köszönöm a válaszokat, már ebből is sokat megtudtam.Esetlég még annyit kérdeznék, hogy a már kész fényezést utoljára leszoktátok valamilyen lakkréteggel fújni?
De jó lehet zsírtalanításra, csak nem fényezésnél. Szilikonmentesítőt használj, ha fényezel! Adott festékcsaládnak adott szilikonmentesítője van. Azért lényeges, mert szilikonmentesíteni nem egyszer kell.
minden művelet után illik. De pl felviszed a bázis színt (persze ha nem 2k festéket használsz) szilikonmentesíted, és ha nem megfelelő, másik márkát használsz, szépen feloldhatja a festéket és kezdheted előröl.

Füllerből nekem a dyna volt az egyik legszimpatikusabb, valamint 2k lakkból is (számát most hirtelen nem tudom, több is van belőle)
Standox cuccokról sok jót hallottam én is.
houseofkolor pedig airbrushoz kifejezetten ajánlott, sima fényezéshez mást érdemes használni szerintem, mert elég nehézkes beszerezni Magyarországon tudtommal.
zsírtalaníttani nemjó a lakbenzín?
vagy féktisztító?
A simára csiszolt műanyagot lezsírtalanítod és mehet rá a füller, ami a kicsi hajszálrepedéseket betömi és ezt becsiszolva jó alapot ad a festéshez. Kb így néz ki a füllerezett elem csiszolás előtt.
Ha megszárad akkor bemattul és szépen kisimul. Vizessel becsiszolod és mehet a fény.
Most megfogtál. Utoljára a standoxban vettem cuccokat. De először is a nagy gübecseket műgyanta füllerrel húzom ki, 2k-s több féle van, de a félkilós egy 1000-es amit én szoktam veni és jó műanyagra is. Ha ez megvan akkor a tiszta műanyagot becsiszolom 320-assal , majd egy vizes 1000-el. Utána spray-es füllert fújok fel (impa füller) olyat kell venni, ami műanyagra való, mert az rugalmasabb. Ezt is át szoktam csiszolni egy vizes 1000-es papírral és utána a színt. Utoljára aranyáron vettem DUPONT 2K festéket, amivel az apriliát csináltam, de ez atomdrága és igazából nincsen szükség a 2k-s festékre.
Standox-nál csak jó minőségű cuccokat lehet kapni, megéri ott venni, de hallottam, hogy a house of colour is nagyon jó márka csak drága.
Most hossszasn sikerült NEM válaszolnom a kérdésedre. Holnap megyek műhelybe, meglesem a füller márkáját. Illetve még egy cuccot, ami a legfontosabb, a szilikon és zsírmentesítő lötyi. Nagyon megéri, én anno egy litert vettem 3500-ért és a fele se ment el az apriliára, szal 2 teljes motort simán le lehet vele törölni. A lényeg, hogy nem csak a zsírt, de a szilikont is leszedi és így nagyon tutin terül és tapad a festék. Holnap megnézem a márkákat.
Scooter
Milyen festékkel szoktál festeni?Előtte valamilyen alapozót szoktál felvinni és ha igen akkor annak mi a neve?
Köszi a segítséger srácok, de a helyzet az, hogy hőlégfúvóval és egy spaklival tökéletesen lejön. Ami vékonka füller meg rajtamarad, azt már rezgőcsiszivel kiigazítom. Úgyis telibe füllerezem mielőtt megkapja a színt.
Ha nem akarsz csiszolni akkor meg tört dióhéjjal le kell szórni homokszóró pisztollyal!Szépen leszedi a festéket viszont a műanyagot nem bántja!
Akkor le kell csiszolni a régit és már is passzolni fognak!
Végre megjött a fejidomom angliából. Ott is lehetnek érdekes dolgok. Srác azt írta ebayen, hogy kicsit repedezett. Nem tűnt vészesnek a képek alapján, az ára is igen kellemes volt, úgyhogy megvettem. Jól tettem, mivel itthon a régi festékek lefejtése után repedésnek semmi nyoma. Ellenben szegény fejidom kezdetben piros volt, majd filler, majd gyári kék, majd filler, majd narancssárga és végül megint piros :D
... Ez a motor mi mindent láthatot...

A dolog szépsége, hogy olyan szintű festégréteg volt az idomokon, hogy nem lehetett őket rendesen összepasszítani :D
link
kérdeztem ismerőst akinek van napszemüveg izéja amit kértél, de nem mostanában mennek pestre ahol lakik (és van neki), szal utólagos engedelmével kerestem egy bótot'. max hívj fel ha nem megy :)
Nagyvagy! Köszi szépen
Scooter!
Az A:11 cm
B:2,5 cm
C:14,5 cm
Köszönöm, rád számítottam! Figy, szerintem mindegy, hogy gyári vagy nem gyári, ezt találtam épp. Nekem gyári a plexi, csak nincs a fekete csík rajta. Igazából valami olyasmi méret kellen ami alapján fel tudom rajzolni az eredeti kontúrt. Oldalt könnyen mérhető, elöl a közepét be tudom lőni, és a törésig is ki tudom rajzolni az oldalát. Kb amit bejelöltem, az elég lesz.
Köszönöm szépen!
Scooter holnap megmérem Neked!Csak azt nem tudom, hogy a képen amit kiraktál nem gyári plex i van, vagy az nem érdekes , hogy nem ilyen púpos plexinek a méreteit adom meg?
szia
emailban tudok küldeni
e.puskas68@gmail.com- ra küldj egy emailt
Üdv VFR-es kollegák! Segítséget szeretnék kérni, kéne service manual link VFR 800-ra (2008). Köszönöm szépen
Hát nom sok help jött még... na mind1 megoldom máshogy
Azért vagyok ott is!
Szeva.
Akkor ezért nem talállak a 9-es fórumon
Ha valakinek van érkezése, a következő 3 méretet megadhatja nekem, nem fogok megsértődni