most egy cb 500-al csinálom a korlátlan jogsit, nem jött be a csapkodós, zörgös, remegős 2 hengeres
alacsony fordulatról gyorsításkor ojan hangja van mintha le akarna fulladni egy fűnyíró aztán csak remeg az egész motor
mijen 400-asod volt?
holnap motorozhatnánk ha előszeded a motorod
teljesen mas vilag a VFR mint az NSR, az tuti
azon meg nem kell megsertodni ha a probaut elott a tulaj keri hogy tegyel le penzt. van egy sokszazezret ero motorja, amit odaad kolcson egy vadidegennek. ha elfekszel vele, mi a biztositek hogy nem csinalsz neki felmillios kart? ha komolyan erdekel a motor, akkor nyilvan van ra penzed, akkor meg nem fog fajni ha nem a zsebedben viszed el a probautra hanem leteszed az asztalra arra a kis idore...
en sem szivesen adnam oda a 100 lovas motort olyannak aki 125 kobcentihez van szokva. huzol egy erosebbet, aztan a motor balra, te meg jobbra repulsz
nekem a 400-ashoz kepest is nagyon durva volt a kulonbseg
Én egy aprila rs 50-ről ültem fel a VFR-re. Igaz, hogy az álom motor a VFR voltmindíg, de ha ésszel mész, nagyon higgadt motor. Nekem gyári áttét szerinti fogaskerekek vannak és nem volt gondom vele, pedíg Bp. városban mentem a leginkább vele, lasú tempó...
Szerintem úgysem észérvek döntenek a vásárlásnál
A V4 ar V4...
amikor megnéztem az sv-t akkor mondta a srác hogy nsr után nem ajálja mert eléggé erős, és igaza volt
ugy gondoltam hogy azért nem lehet annyira vaddisznó mivel csak 70le
de azzal nem számoltam hogy az nsr az 7000-től kezd el menni rendesen
az sv meg már alapjárattol lökött egy nagyot ahogy kiengedttem a kuplungot
aztán vitt egy kört a srác a faluba
2. és 3.-ba meghuzatta elég jól, azthittem ottmaradok ahonnan elindultunk
előtte már párszor vittek sor 4-el de az nem húzott ennyire
nekem az sv igen nyers volt és kezelhetetlennek tartom esőbe meg hidegbe
jobban bejött a sor 4 viszont jobban teccik a v4, főleg a hang meg az hogy örök életű
Igen, szokták mondani, hogy már a pincéből tol...
Aztán a V2 még alacsonyabb fordulatról tol, csak az már tényleg trakesz feeling...nekem más fogaskerék van hátul, és 2500alatt nem lehet vele menni, mert csapkod, és nagyon rángat.
A kezelhetőség kérdést pedig leírni nem nagyon lehet.
Mindeképp üld meg mind2-őt, és meglátod.
majd valamikor kipróbálok egyet ha tudok mert érzésre azért eléggé más mint ahogy elmondjátok
néztem még a nyáron egyet itt a környéken, olaszoktól behozott
üzletbe van
mondtam az eladónak hogy jó a motor meg érdekel és kipróbálnám
nem nagyon engedte meg
ojanokat magyarázott hogy van-e nálam annyi pénz ha eldobom és összetöröm akkor ki tudodom-e füzetni
kicsit lekezelő volt, meg megmutatta a motort hogy ez az és elment onnan
azért én nem jöttem zavarba mert alaposan megnézegettem rajta mindent meg ráültem, megnéztem miket tud
csak nem indítottam be
600-ashoz képest mennyire érezhető nehezebbnek lassú manőverezésnél?
Én 187 cm vagyok és hibátlan a VFR méretre. A 240 Kg csalóka, nagyon kezes motor és amúgy sem emelgetni kell:) Alacsony fordulatra panaszkodnak páran, hogy rángat, de nekem soha semmi bajom nem volt vele. Ellenben harapós
köszönöm az infókat
vfr-el még nem mentem de ültem már rajta, egész jól elférek rajta a 185cm-el
egyedül a 240kg tart vissza a vásárlástól
mostani motorom 140kg, lehet hogy inkább valami könnyebb motort veszek
multkor próbáltam egy sv 650-est, először nagyon furcsa volt az hogy már 2000-től húzott mint az állat és az nem rángatott, eléggé traktoros, vfr is ennyire erős kis fordulaton?
600-as sor 4-est kezelhetőbnek találtam
Előnyök:Kategória társakhoz mértan "nagy"benzin tank, majdnem 400Km-megtehető.
Már 94-ben benzinszint visszajelző(igaz elég bugyuta működés).
Ésszerű, kiforott, megbízható konstrukció.
Alacsony fordulaton jelentkező nyomaték.
Nagy utazó sebesség, és így is korrekt fogyasztás.(5.5-6ML\100KM)
Hidraulikos kuplung, csodálatos V4 hang.
Középsztender!
Időt álló kezelőszervek, amik 17évesen patentul működnek, semmi jele a kopásnak, használatnak.
Amit nagyon szerettem, a JAPÁN kvarc óra. :-)
Mindenhol "anyagot"használtak, precíz, pontos illeszkedés, összeszerelés.
Hátrány:178CM magasságomhoz képest hasalós üléspozició, hátsó utas kakas ülő...
Nincs tároló retesz, nehezen szerelhető rá bukógomba...vagy talán sehogy?
Városban nagyon gyorsan melegszik, nekem 1 erős nyári napon, kb mire budáról kiértem, minden lámpánál ment a ventim...
Valamint elég erőteljesen fűt alulról...hidegebb időben áldás.
Este gyenge fényszóró.
Miáltal V motor, alacsony fordulaton rángatás, nehézkes gázreakció.
Ezt amúgy csak meg kell tanulni kezelni, minden V motor ilyen.
Feszültság szabályzó ha nem volt cserélve okozhat kellemetlenetlenségeket.
Esős időben mindenhol dobta rám a vizet, sarat.
Nehézkes dobozolás, ha nem gyárit veszel kicsit faragni kell, a gyári nagyon drága.
Ezeket tapasztaltam ÉN.
Amúgy pont tegnap volt szerencsém menni 1 RC36 I-ssel, nekem RC36\II-es volt, imádtam. :-)
Nem ált szándékomban senkit megbántani, csak vélemény...és nem akartok szájkaratét! :-)
Csak jókat tudok írni . Nekem nem fáj semmim rajta, kivéve az elején a tenyeremet, mert szokni kellett a kemény markolatot, pedig 190cm magas vagyok. A motorja fantasztikus, kezelhető, hosszú távon is kényelmes. Fogyasztása jónak mondható, persze használattól függ. Mondjuk, az enyémen az ülést meg kell csináltatni. Az idomok horror árban vannak, ezért én inkább a javítást választottam. Ez sk. ment, így szinte ingyen volt.
darabokból akarsz egyet összerakni.....?