Én ilyen progiról nem tudok, de lehet hogy más igen.
Arra azért felhívom a figyelmedet, hogy az ojan nem 1 j hanem 3, erre légyszíves ügyelj a jövőben, mert már kiolvassza a retinámat amikor nézem.
ezt ismerem én is
ojan kellene nekem ami kép formátumból is felismeri a betűket
valami régi ujságba voltak nagyon érdekes tesztek itt van egy érdekes oldal
Ha lenne egy valós és egy igazi munka, és meg fogja vásárolni csak egy teljesen új motor, hogy az én egyetlen motor lenne az új Honda VFR750. Azt gobs a nyomaték ingázás, kifinomult kezelési hétvégi harcos feladata a kanyonok, és ez elég kényelmes 600 mérföldet nap. Ez a gyönyörűen arányos, és az egyszerű fekete és piros fényezés csak gyönyörű. Ez a kerékpár a felnőttek számára, akik ismerik a különbség egy rohadt jó streetbike és egy kerékpáros, hogy lehetne egy igazán cool racebike, de nem az. Az 1994-es VFR egy teljesen új. Az új könnyebb két Spar alumínium ház becsült egy merevebb egyoldalas Pro-Arm lengőkar. A motorsport új 34mm lapos slide szénhidrátokat, mint ez 600F2 és 900RRR unokatestvérek. Átalakította a kikötők és az új vezérműtengely dolgozik az újonnan felfedezett légzési kapacitást kínál precíz, lineáris teljesítmény. Egy új, 4 a 2 be 1 kipufogó elveszti a régi gyűjtemény kamra, ugyanakkor lehetővé teszi a motor, hogy megőrizze centerstand (a kedvelt funkció hiányzik a legmodernebb motorkerékpárral). Az új dizájn istállókat £ 22, de még fontosabb lett, még finomabb. Az üzemanyag-tartály nőtt 5,5 liter, és ez az első sorozatgyártású motor nyújt rekesz kezében egy U típusú zár. (Yo Honda - mi történt az aláírás tankside petcock, amit viszont a saját kesztyűben?) A karosszéria tiszteletét fejezi ki az egzotikus NR750, kiegészítve egy elképesztően finom vörös gyöngyház fényezés unmarred a bolondos vízi stílusú matricákat. Honda teszi RC45 versenyzésre, és a VFR az igazi világ az utcákon. Ők testvérek, és én annyira vágy után RC 45, én feleségül a VFR. Persze meg kell vallanom, hogy őszinte és szeretem VFRs általában, és a szíve ennek a parázsló szenvedély kezdődik a Honda V-45 motor. Gondold azt, hogy két 90 fokos V-ikrek öntött együtt. Persze, ez sikolyok ha egyszer kap a fordulatszám fel, mint bármely más japán sportmotorok, de a különbség az, hogy húzza kemény alján a középkategóriás. Helyezése mellett 4000-nél, akkor nyissa meg a gázt, és már indul is rángatja. A legtöbb soros négyhengeres motor lesz kutya van ott, és az is, hogy nem általában feláldozták valamilyen felső hatalom erre a vezethetőség. Az ok, természetesen abban rejlik, hogy az rejlő előnyök av design. A VFR séták egész más típusú motorkerékpár 750 (sőt Ducatis) a legmagasabb sebességfokozatban roll-kiegészítők. Az utcán semmi, mint egy V-négy. Tedd, hogy a nagyvonalú hatalmi görbe előtt egy selymesen sima hatfokozatú váltóval, és van valós vezethetőség. Első fokozat alacsony, lehetővé téve, hogy pöfög végig átmenő forgalom tizenöt mérföld, és óránként érintése nélkül a kuplung. A 25 mérföldes sebességgel az első, a motor forog 5000 rpm, jobb szélén a szív a teljesítmény-kategóriában. A hatodik fokozat, hogy ugyanazt a 5000-es fordulaton hozza meg a közel 70 mph. Vegye figyelembe, hogy a motor tökéletes teljesítményt 5500 egészen annak 11.500 Redline, és van egy hajtáslánc, amely könnyű vele dolgozni. Önnek nem kell váltani, ha éppen elfoglalt foglalkozó sarkokban, és nem kell csinálni egy tap-dance a váltó, ha azt szeretné átadni. Kísérletképpen megpróbáltam futtatni a szeles szakasza Mulholland között A rock áruház és a néz egy mérföldre vagy két felfelé egy fogaskerék. Rájöttem lenne édes, hogy csak a munka a zsír teljesítmény görbe. Minden rendben, amíg találtam az egyik szépséghiba az az egyébként szerethető motor. Látod, van egy rev limiter a 11.500 (azt hiszem), hogy nem csak ugrál a fordulatszám, mint a legtöbb rev korlátozók. Ez nyilvánvalóan csökkenti a hatáskörrel, hogy két henger, melynek összege a részleges gázt elzáró. Én leragadt a sarokban, bement a szemközti sávba a szív megállás pillanat volt, és az utamat. Ne feledje, hogy ez alatt történt egy kísérlet, amely visszatekintve, úgy tűnik, kicsit hülye. Azt azonban, rámutatni a hihetetlenül lineáris húzza a motor. Tudom, hogy ez rev limiter azt jelenti, hogy a motor tart sokkal tovább, és én szokni azonnal, de tudván, hogy ez van tivornya. Természetesen a legtöbb normális ember nem megy egy fogaskerék kísérletek, mint például, hogy és nincs szükség, hiszen a motor slapshifts csak finom, és könnyű kuplung akció. Tény, hogy az általa kínált szép ellenőrzése körül. A fékek kínál cég moduláció, valamint kettős két dugattyús Nissin féknyereg szorította egy pár teljes lebegő 238 mm-es tárcsa elöl, abbahagyja, ha abba akarja hagyni. A VFR megáll éppúgy, mint a CBR600f2. A műszerfal átdolgozásra került, és tartalmaz egy központi fehér arcú Tach, amely minden, amit általában mindig nézd meg. (Talán ezért Paul lesz olyan sok gyorshajtás jegy - szerk.) Van egy digitális órát szerelt nagy a panel, ami az, amit általában felvenni rá kerékpárok magad. A tükör néhány a legjobb, amit valaha használt bármely motorkerékpár. Ez is egy hőmérő, amely nem kínált minden vízhűtéses motor, és üzemanyagszint-jelző. Az üzemanyag-mérő kritikus ez egyszer, mert nincs tartalék tank. Ehelyett van egy figyelmeztető fény, amely megy, amikor a tartály le, hogy a végleges gallon. Ez a végső gallon, Gondolom, jó negyven mérföld, mert kaptam között 160 és 190 mérföld ki minden tele tankkal, mielőtt a fény ment tovább. Sajnos, a végtelen szerkesztői igények az irodában akadályozta meg abban, hogy a kerékpárt ki egy hosszú turné, ami már kétségtelenül hozott jóval magasabb futásteljesítmény. Ez az egy, sajnos, többnyire van teli a város körül a hét folyamán, és a hegyekbe a hétvégén, a nary egy hosszú túra a háttérkapcsolatokat. Ez az az út, a CA Bike különbség, amikor a motor tesztelése. Ha szüksége van Dyno fut, kuplung gyilkos negyed mérföldet idő, és a köridők, tudjuk, akkor vedd fel nem csak egy, hanem az összes nagy nemzeti kerékpáros magazinok. Ezért felmérést. Ez is oka igyekszünk, hogy a kerékpár véleménye tudd milyen érzés, hogy valóban együtt élni a kerékpárok teszteljük. Szóval szerszám le Lincoln Velencében, az egyik legrosszabb darab járdán Kaliforniában. Ez zsíros középen minden sávot, és a hólyagos és a javított beton Himlős a hiányzó biteket. Az út a nyers, és a VFR a patron villa adnak nekem egy sima út. Egy órával később már, hogy nekem egyértelmű visszajelzést egy I venni, hogy a nagy hurok Topanga túl gyorsan. A motor könnyedén kezeli, amikor próbálok park, és a Rock Steady sebességgel. Az üléspozíció csak egy-két fokkal előrébb, mint a tavalyi, és nagyon kényelmes akár cirkál vagy kemény lovaglás. Tudom, Corbin máris egy új helyet a VFR, de ez nem igazán szüksége van rá. Nem kell sok mindent, sőt. Ez nem az a fajta motor igénylő csövek és kilövellési, mert ez nem egy repli-versenyző. Működik olyan jól, hogy az első néhány tesztelők nem igazán tudja, valami különleges mondani a motor más, mint "Nagyon jó" és "Úgy gondolom, hogy van gyorsabb." A VFR az a fajta motor, amit szinte felejtsd el, amikor lovaglás, mert ez csak kínál tiszta, de nem túlságosan érzékeny választ, hogy mit akar csinálni. És ez a szépsége is. De én lennék hanyag írja le a motor, ha nem beszélve, hogy úgy néz ki, még jobb ember, mint ez a kép. A fent említett kandírozott pearlized festék néz ki, hogy az izzó és a nedves, még éjszaka alatt egy villanykörte a garázsban. A fekete felnik meg értem, és nem olyan nehéz tisztán tartani a fehér is. Vegye le a sínek megragad, fit ülés motorburkolat, kancsal egy kicsit, és úgy néz ki, mint a NR750. A fényszórók meg az összes macskát szemű, ami úgy néz ki éles, de csak az eredménye, új műanyag át a régi lencséket. Honda nagyon kellett volna ez az új motor új, műanyag lencsék könnyű, mint a 95 CBR900RR. A bevitelt az összes csinálni valamit, bár a csövek alatt a mutatók nem ram levegőt a AirBox. A hátsó NACA csatornák tartani a hátsó partján hengerek hideg, bár nem néznek ki, mint jöttek le egy Camaro. A radiátor kipufogó strakes meg sokkal céltudatosabb, mint az RF, és egy dolgot tudok mondani, az biztos, hogy a kerékpár nem főzzük a lábad, ahogy idősebb VFRs szeretnék csinálni. A kerékpár felment 800 $, az $ 8199, amely fogalmaz egyenesen a közepén a 750 osztályban kerékpár árak. Sajnos, a legtöbb kereskedő nem diszkontálás őket, mert tudják, hogy mind eladni. Az új VFR legnagyobb verseny valóban használják VFRs, mert ha egyszer kap akasztott a V-négy, nincs visszaút. De ha elolvassa a apróhirdetések rendszeresen, akkor kitalálni, elég gyorsan, hogy csak ritkán kínálnak eladásra. A VFR tart ez az ár is, mint a Ducati vagy Bimmer. Ez egy kapus. Sőt, meg akartam tartani ezt - csak kérdezd meg a többi CA Bike indít. De nem tudtam, így hát az én megvertek, vissza lopás régit. Ha keres egy kiváló egész motor, vesz egy ilyen, és gondolj rám. Ön szerencsés kutya, te. - Paul Peczon
Már a cimborámnál van csak találkoznom kell vele. Amint találkozom vele (ami azért macerás mert Pest pont túloldalán lakik plusz még egy 10es) azonnal szólok.
Van köztetek olyan, aki eljönne velem megnézni egy mocit Pesthez nagyon közel? Van egypár infóm a gépről, emailben elmondanék mindent. Nekem zéró tapasztalatom van és nincs ismerősom, aki ebben profi. Időpont még nagyon képlékeny, valamikor decemberben :)
elsősorban azért akarok közelbe motort venni hogy ha elmegyek és valamiért mégsem teccik akkor ne mennyen rá fél nap meg 1 tank benzin
képről nem lehet megálapíttani mennyire jó vagy rossz
ha van rendszám a motoron akkor nem kell utánfutó elhoznám lábon, legalább kiderülne mit tud és mit nem
ezt a grandemotot még megfontolom, ha győr környékére elhoznák akkor az nekem igen jó lenne
azt lehet róla tudni hogy törött volt vagy nem?
Én láttam élőben nincs vele semmi extra,az enyém is sérült volt,nem vészesen,rendberaktam,ennyi.Azon csak egy idom reped de ad hozzá másikat a tankon meg a lábrésznél valami matrica csúfkodik lekapod aztán ennyi.400-at megér.
Én is osztom, de mivel ingyen felhozták Budaörsre, így "csak" a benzinköltség volt, ami a fogyi miatt kevesebb volt, ha meg diesel, akkor még inkább. Ráadásul még így is bőven a piaci ár alatt jött ki a motor, szóval k.rvára megérte.
Ha lenne pénzem, a pirosat simán megvenném, amit most hirdetnek. Meg ha nem lenne már egy .
Osztom!
Bár most már drága a benya. Azaz, 400 kilcsi átlag 10 litya fogyasztással az 40 litykó nafta, ami 40*400 (csak, hogy kerek legyen) ami 16000 + egy motorszállító trailer amit én egy napra 3000 pízért kölcsönzök + ha nincsen spanid, akkor cakk-pakk egy ezres 4 db spani bérlése. Azaz, 16000+3000+1000=20.000 ...
Ha van vonóhorgos kocsi, akkor nincsen olyan, hogy messze van
Ezt nem értem, mi az , hogy messze van?Az egész Magyarország nem nagy, ha az ország másik felében van egy jó állapotú motor, ami jó árban van akkor el kell menni érte ! Ha mindenki a közelben akarna motort venni akkor nem sok jó vétel születne!
Ja, a kipuff krómozott, de fel is lett polírozva, mert a sok állásban bemattúlt. Nem eredeti, de valami nagyon jó minőségű ugy, benne van az "E" is, és tökéletesen illeszkedik, a hangja meg nagyon tettszik.
Arra azért felhívom a figyelmedet, hogy az ojan nem 1 j hanem 3, erre légyszíves ügyelj a jövőben, mert már kiolvassza a retinámat amikor nézem.