kijavittja: 1 t, nem ketto
felsem: kulon irni
irok: hosszu i (ha mar hasznalsz ekezeteket, akkor hasznald helyesen :D)
csak hogy kotekedjek
nekem rutinvizsgan csinalt olyat a motor, hogy kezdtem volna az elso kort, erre egyesbe rakaskor leall. ezt eljatszottam meg ketszer (a sztender fel volt hajtva)
aztan jol megrugdostam a sztendert, utana poccre indult :D
mondjuk nyomorult Suzuki mar rendesen szet volt taposva
na de befejezem az OFFot, ez mar nagyon nem ide valo
Egy szóval nem mondtam, hogy hülyeséget írsz, csak megjegyeztem, hogy ly, nem j. Nekem tök nyolc miként írod, bár bántja a szemem. De példának okáért egy önéletrajz beadásánál elég gázos keverni az ly-j,- és az í-i párost. Aztán mondjuk egy közösségi oldalon leírt adatoknál is (általában) sok mindent elárul a tulajról a helyesírás nemismerete. Sokszor többet mint maga az adatlap :)
Nekem mindegy, csak gondoltam megemlítem ezen el(nem)hanyagolható dolgokat.
itt a sportmotoron nem te vagy az első aki kijavíttja az írásaimat
volt aki már helyesírási szótárt akart adni, de mostanra már felsem tűnik neki ha valami hülyeségeket irok
de értem én
ha betolta volna akkor ugyis felkell csukni a kitámasztót
valahogy mindíg elindul
erről jut eszembe
a nyáron párszor motorral mentem dolgozni
reggel leparkoltam de 1-esbe maradtt a motor
délután megyek haza, ráadom a gyújtást nyit a power, indíttok de semmi reakció
már azt hittem kiment a biztosíték vagy valami mert az üres jelzőse világított
aztán 2 perc gondolkodás után beugrott hogy 1-esbe hagytam, amugy soha nem szoktam
mentunk forgalmi vizsgara egy masik motorostanuloval
allunk a vizsgabizottsag elott, beul a vizsgabiztos az autoba, na akkor induljunk
inditom a motort, nezek a masik sracra, semmi
gyujtast leveszi, raadja, oninditoz, veszleallito-kapcsolo le/fel, semmi
kiszall az oktato, odamegy, korbejarja, kiderult hogy a srac sebessegben allitotta le a motort, es mivel az oldalsztender ki volt hajtva, be sem volt hajlando indulni :D
berakta uresbe, vissza az autoba, korbejartunk a varosban
miutan vegeztunk, megyunk vissza, odaallunk a foszer ele a papirokert es 'iteletert'. ranez a masik sracra, "mi jar annak aki be sem tudja inditani a motort a vizsgara? ugy van, bukas. szerencseje hogy eppen beszelgettem valakivel es nem vettem eszre"
Igen akkor is világít.Jó dolog mert legalább nem indulsz el lenyitott kitámasztóval, de ahogy scooter írta is is , ha lenyitott állapotban sebességbe rakod akkor le is áll a motor.
azt tudom hogy sok motorba van ijen kitámasztó figyelő kapcsoló de lámpát azt még nemláttam ami erre figyelmeztetett
ha üresbe járó motorral ki van támasztva akkor az világítt?
Azokra a fülekre van kereslet itt a topikban. A tükör alá a fejidomhoz az a két pici műanyag izé na. Érted.
Egy kell Fullmoon-nak, egy meg már nem tudom kinek.
Így el is kelt a pár, a segédvázra meg egy másik vfr-esnek van szüksége, aki ha minden igaz már fel is vette veled a kontaktot.
felsem: kulon irni
irok: hosszu i (ha mar hasznalsz ekezeteket, akkor hasznald helyesen :D)
csak hogy kotekedjek
nekem rutinvizsgan csinalt olyat a motor, hogy kezdtem volna az elso kort, erre egyesbe rakaskor leall. ezt eljatszottam meg ketszer (a sztender fel volt hajtva)
aztan jol megrugdostam a sztendert, utana poccre indult :D
mondjuk nyomorult Suzuki mar rendesen szet volt taposva
na de befejezem az OFFot, ez mar nagyon nem ide valo