Igen, vállfájás volt elég mind2 VFR-en...
Pedig a 750re mikor átültem, azt mondtam ez a mini "GoldWing" :-D
De K...-ára nem...
230KG mint a 750!
860MM az ülés magassága, ami igen sok...teli talpal nem ér le a lábam...de bőven az elmegy kategória...
A fordulóköre pedig parádés, kb "5xör" kisebb helyen megfordulok vele mint a VFR-el!
ojanra gondoltam hogy nem kell ráfeküdni a kormányra meg egyenesen kell ülni
néhány túramotorostól már hallottam hogy néha fáj a válluk ha sokat mennek
ha te elfértél a 400-as fifferen akkor nem lehetsz nagyon magas, afrika az elég magas meg nehéz is
álló helyben meg forgolódásoknál könnyen el lehet vele esni
Nekem is volt CBR 1000F-em...Nem szép ilyen helyen....VFR fórumon ilyet írni....de nagyon jó motor...Egy kicsit erősebb mint a VFR ,de nehezebb is ( mondjuk nem nagyon lehet a súlyát érezni).......
Szóval nekem nagyon tetszett.... vagy 30 000-km-t bele is tekertem..
Így van!
Baszott drága, de nem véletlen...én a 95ös Afrikámat 850be tudtam elhozni, ebből 1 FT-ot nem tudtam lealkudni. :-(
16éves...néha gondolkodom rajta én is. :-)
Na Igen!
Kb marhára elegem lett belőle, hogy 1 üveg víz után, kb kirázta a vesekövemet...bárhol mentem...és a végén már nagyon nem bírtam...Jó úton viszont imádtam, csak ebből van a kevesebb...
A motor szerelőm azt mondta, az odáig oké hogy jó motor csak ne kelljen szétszedni a blokkot mert az qva nagy szívás az öreg 1000-eknél. De az Afrika azért jobban tartja még mindig az árát
Még az sc24 CBR 1000F sem egy rossz gép, ráadásul nagyonis jól tartja az árát. Bátyám a múlthéten újított egyet. Nagyon dögös kis gép és erősen 500.000 körül van mindegyik.
Az biztos, hogy a japó motorok között szinte ez tartja a legjobban az árát, persze nem véletlenül. Ha nálunk is olyan utak lennének, mint a sógoréknál soha nem cserélted volna a Viffert!
Utálok ömlengeni...
de tényleg...másik forumra megírtam már.
Baszott kényelmes, mint a fotel.
a futóműve elnyel mindent, mind1 milyen úton mész...földúton simán 70-80al elmegyek...:-)
Fékei erősebbek mint az RC36/II-sé...
Pakolható, rommá...átlátok a kocsik felett, és kevesebbet eszik.
Egyetlen negatív pontja van, volt...hogy néha kicsit hiányzik a felesleges 100loerő...néha néha elengedni...
De nem bántam meg, imádom!
mult héten alikhanem pénteken 10 fokba mentem, nekem nem csúszott a gumi pedig nem paráztam a hideg miatt
azért nem döntöttem ojan nagyot mint nyáron de lehetett menni rendesen
csak a kezem fázott, meg nagy volt a szembeszél
én hétvégén mindenképen akarok menni valamerre mert ithon leszek 4 napot ami elég ritkán van
kihasználom a maradék jóidőt
novemberbe meg műszakira kell vinni a motort
itt sajna nagyon szar ido van, hideg, esos
ennek ellenere TELE van a varos motorosokkal, hihetetlen
az autopalyan ugy tepnek nyelgazon mintha 40 fok lenne es hogutat kapna ha nem tepi :D
en most eppen Parizsban vagyok, es csak szombat delutan/estefele erek haza, szoval ez most nem fog osszejonni...
amugy annyira jo ido van otthon hogy lehet meg motorozni? en szombaton 'elraktam telire' szegenyt, mentem vele egy kort de mar baromira nem volt kellemes, nagyon hideg volt az aszfalt a Metzelereknek
Pedig a 750re mikor átültem, azt mondtam ez a mini "GoldWing" :-D
De K...-ára nem...
230KG mint a 750!
860MM az ülés magassága, ami igen sok...teli talpal nem ér le a lábam...de bőven az elmegy kategória...
A fordulóköre pedig parádés, kb "5xör" kisebb helyen megfordulok vele mint a VFR-el!