Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az adott típusnál, amiről beszélünk, a műszerfalban levő chip tárolja az összes kilométert. Így arra kellene csatlakozni. A Honda 2006tól használ szerviz csatlakozót.
Tudom,hogy nem minden esetben lehet megállapitani a km óra állást,de ott vannak a hibakodok stb.
Ha vennél egy 2005 -ős vasat elvileg 20000 km-rel ,de már 2008-ban kinyomta a 18000-s szervizt ott bisztos,hogy nem stimmel valami és inkább tiplizen az ember!
Mert sajnos a motorosok is átbaszák egymást tapasztalatból mondom és ezért ajánlom mindenkinek a szervizt ne sajnálja az aprót,ha az eladó nem akar belemenni nézzen az ember másik gépet!
Tudom valaki sokat valaki keveset motorozik nekem is volt olyan évem,hogy csak 1000-t mentem,de volt 12000-s évem is!
Nem akarlak kiábrándítani, de a szakszervíz sem tudja minden esetben megmondani, hogy visszatekerték-e, vagy nem. Csak akkor, ha szakszervízben volt előtte szervizelve és ők bevitték az adatbázisba a kilóméterállást. Különben 0%, hogy bármit kiolvasnak. Csak és kizárólag amiatt éri meg, hogy meg tudják nézni, hány db. kulcs van ráprogramozva a gépre. Autónál megéri, mert feltolják a csáposra és alá lehet kuksizni. Én meg is tettem és nem bsztam rá. 8000 froncsit megért, hogy tudom miben ülök. Mindemellett én is támogatom, hogy szervízbe tessék rádugni az obd-re vagy akármire.
Azért irtam,hogy mindent meg lehet oldani!
De nagyon valószinü,hogy a belső memoriát nem birják othon megbuherálni elvégre nem olcsó hozzá a kelékek (Szoft,kábel)!
Bizonyos vasaknál karok ill. kapcsolok kombinálásával is belel lehet nézni,de túl gyorsan futnak az adatok.
De én úgy gondolom,ha már az ember használt gépet vesz több százezerért vagy milkoért vigyék el a vasat szervizbe nézenek bele ,ha minden oké akkor a vevő fizeti,ha nem akkor az eladó szerintem megéri az a kis apró,hogy később ne bánja meg az ember a vételt!
Én úgy gondolom, hogy amire fizikailag rá lehet csatlakozni, azt buherálni is lehet (a digitálist). Tehát amin van egy aljzat, vagy csatlakozó, amin keresztül adatokat lehet kiolvasni, azt szvsz meg lehet oldani hogy visszafelé is működjön, és adatokat lehessen bevinni. Ez csak pénzkérdés lehet.

Más téma hogy mikor van értelme, mert ha 60e-ről visszatekerik 30e-re, attól nem nő drámaian egy 10 éves motor értéke. Szerintem.
És még hozzá Shell új benzint, aminek az lett a vége, hogy 2 személlyel (kb 170 kg volt a paripa nyergében) 5, 3 lett a fogyasztás, amiben volt 130-al autópálya 90 km hosszan a többi a főúton előzgetve, úgyhogy tényleg jó az új kagylós üzemanyag.
Persze,hogy minden megoldható!
Na, ne beszélj!
Szóval..."tankoltál" is ma..
Szakszervizbe beviszed egy kis kp. és megnézik a szervizmenüt!
Belső memoria van mint a kocsiknál,de csak a digitális óráknál,és azt nem tudják visszapörgetni!
Ma bejártuk a Balaton északi oldalát, egészen eljutottunk és megnéztük a Szigligeti várat. Ha vkinek kiruccanáshoz kell egy faxa cél, ami gyönyörű helyen van ráadásul jól is néz ki annak bátran ajánlom. Plusz még Zánkán megnéztük a old Hungary Army szerkentyűit is.
Egy pár kép a mai csatangolásunkról:
Üdv Hammerhead!
A kilóméterórát szerintem ugyanúgy vissza lehet pörgetni. A gyári féktárcsák sokat bírnak, nekem fullra le volt kopva az összes betét mikor vettem a gépet, de a tárcsáknak szinte semmi válla. A lánckerék más kérdés, az már elkophat ennyi km. alatt.
Ennek a motornak viszont nem sokat számít hogy 32 ezer van benne, vagy esetleg 60-80 ezer. Nagyon sokat elmennek.
Egyetlen speckó dolog van, a gyári fesszabályzó szokott elolvadni, nem megfelelő a hűtése. Le szokták cserélni utángyártott nagybordásra, vagy szerelnek rá PC ventilátort. Amúgy semmi különös, csak a megszokott dolgokat kell átnézni.
Ami még szokatlan lehet, ha nem mentél ilyen géppel: háromezres fordulat alatt elkezdi rázni a láncot, 2500 alatt gyakorlatilag használhatatlan. Ez nem hiba, a V4 sajátossága.
Én nagyon szeretem az enyémet, nem vágyom másra hosszú távon sem. Feltűnő gép, nagyon jó a hangja (sportdobbal), szép is, megy is, elég kényelmes, és nagyon megbízható.
11 magasságában voltunk a velencei tónál, úgy hogy lehet!
Uram!
Véletlenül nem téged láttunk, tegnap kb fél dél magasságában a Velencei tónál lefele rombolni? Így gondolom Tihany irányba?
Klub matrinyát kiböktem. :-)
Sziasztok!

Olyan szituba kerültem, hogy az öreg vasamra kaptam egy visszautasíthatatlan ajánlatot, ugyanakkor elég jó áron kínálnak egy 2001-es VFR 800-ast a közelben. Kis bökkenő, hogy ilyenem sosem volt, de még a haveri körömben sem, nulla tapasztalatom van ezzel a típussal.

Megnéztem a gépet, annyit meg tudtam állapítani, hogy nem pereceltek vele, váz sértetlen, idomok gyáriak, azok a pontok amik leérhetnek egy esésnél, mind sértetlenek. Az első féktárcsáknak már van egy kis pereme, nem nagy, de tapintható. Lánckerék még nem cápafogas, de rendesen használt. Óra szerint 32000 km van benne.

Megköszönném, ha felvilágosítanátok pár kérdésben: ezt a fajta digitális km számlálót lehet-e visszaállítani, és ha igen, valahogy észrevehető-e?
Ilyen km állásnál mennyire reális a féktárcsák és a lánckerék kopása?

Meg úgy általában, van valami speckó dolog, amire figyelnem kell, ha ilyen gépet akarok venni?
Ma leruccantunk fürödni Tihanyba, nagyon szép időnk volt és a víz sem volt hideg.
u.i.: aki csak teheti rendeljen Fireblade úrtól pizzát mert baromi finom és marha nagy, ráadásul harmadával olcsóbb mint Pesten.
Pizzára a vendégeim vagytok... ha megéheznétek hívjál, elmondom merre. sry :/
Ha minden jól megy akkor megyünk (99%), beugorjunk érted?
Sziasztok.24-én Mezőberényben évad záró találkozás lesz.A tavaly voltam,nagyon király volt.Bővebben a szervező honlapján:www.bátszimotor.hu
csak hogy meglegyen a kontraszt
Megpróbálom elintézni. Maszekolás van betervezve, megkérdezem másik srácot, hogy lenne-e kedve beugrani vasárnap is.
Sikítok ezzel kapcsolatban.
Ezt a képet tudtam letölteni, ami jó volt az alapnak :D