Na ma az enyémen beadta az unalmast a fesszabályzó! 13.2 V-ot tölt akármilyen fordulaton! Baszottul melegszik és a három sárga(fázis) kábel csatlakozója is melegszik!
Kontaktspray sem segített!
Hiába raktak plusz hűtésnek egy alu lemezt a szabályzó alá!
Kell egy újat szerválnom! Az Ebayen 30 körül mozog.
Tatabányai a srác a nevére nem emlékszem,az adásvételit pedig nem találtam. 06305520512 Kérdezd meg,hátha nem adta még el. annyit tudok,hogy usa-ból rendelte. Én nem hoztam el,mert még az előző gépről megmaradt a givi,így inkább alkudtam.
Akinek RC36/1 gépe van mint nekem, az megtenné, hogy nagyvonalakban leméri a plexin lévő fekete árnyékolás főbb pontjait és méreteit? Sajna nekem full lila a plexi és a gyárihoz hasonlóan meg akarom csinálni a fekete szegélyt, csak fóliával. Nagyon bután néz most ki a gép ezzel a rohamosztagos pajzzsal :D
Vannak ilyenek.
Cimbim Thunderace-t vett (96ost) valami tizenpárezer km-el.
Ami valós volt. Látni a féktárcsán, meg az összes olyan helyen, ahova kosz kerül. Amikor kitolnak eléd egy (ugyan törött) de _szalon_ motort, akkor azt érdemes megvenni.
Nem izgatom túl magam, csak kíváncsi voltam hogy van-e ilyesmire lehetőség. Megnéztem a motort, ahogy írtam is eléggé egyben van, szemlátomást vigyáztak rá, csak nekem kevésnek tűnik ez a km egy 10 éves gépnél. Ennyi az egész.
Mondjuk most 1 picit ellenkeznék, mert azt hogy egy motor hányszor feküdt azt két dolog határozza meg:
- aki vezette
- és a szerencse, hogy melyik vadbarom akarta kinyírni szegény motorost.
Idén szerencsésnek mondhatom magamat nem is volt meleg szitu az utakon, erre a 71-esen Szigligetről visszafelé Bp irányába 3-xor akartak kivasalni minket. Halottam olyat is, hogy 1 kompresszió mérés is sokat elárulhat, mert ha "lötyög" a dugattyú a hengerben akkor nem 20 000 km van benne. De az is tény hogy a Viffernél ha arra vigyáztak és megadtak neki minden szükségeset ami jár neki akkor tök mindegy, hogy 50 000 vagy 70 000 van benne, bírni fogja!
Illetve az a helyzet, hogy nem túl nagy manőver cserélni egy kilóméterórát. Szóval tényleg nem túl mérvadó a dolog. Főleg olyan motornál, ami öreg, simán előfordulhat, hogy egyszer-kétszer megfektették és tört ez+az.
arrol nem is beszelve, hogy a km-szamlalo az kb SEMMILYEN informaciot nem ad az autorol/motorrol...
vasarlasnal el kell felejteni hogy letezik ilyen, ahogy ossze-vissza porgetik oket, baromira nem osszehasonlithatok. muszaki allapot, javitasok minosege, na es persze a tulajdonos ami fontos
Szóval ha jól értem, a 2001-es modellnél nincs gyárilag kiépített szerviz csatlakozó.
Ez egyszerűsíti a dolgot, mert gondolom az említett chiphez csak a műszerfal megbontásával lehet hozzáférni. Tehát ha a műszerfal szemlátomást nem volt bontva, akkor valszeg a km kijelző sem lett buherálva.
Már egy ideje vadásztam rá!