Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Ha bp-i vagy, ajánlom Gyula barátomat: motoralkatresz@gmail.com Elég jó árakat tud olajra, szűrőre, stb. Külön jó, hogy egy helyen kell intézned ezeket, nem innen-onnan összevadászni, rendelgetni. Ha meg Bp nem isten háta mögött laksz/dolgozol, szerencsés esetben el is viszi.

Én olyan minimum 140e km-el adtam el a VFR-emet (ez az, amiről tudunk, ennél csak több lehet). Az új tulaj Motul 5100 10W-40-el használja. Szerinte nincs említésre méltó olaj fogyasztás. Szűrő nálam 5 év alatt mindig Hiflo volt benne.
nah örülök,hogy nem gondolkodtam rossz felé én is a motul 5100at néztem,a 4 lityós kanna kb egy 10es a gyertyából meg a sima,nem irídiumos valami 1600 vagy 1800ft a nagyvas.hu-n

az idomokhoz ragaszkodom,kitétel volt,hogy nem kell piros VFR az is szép,de ég és föld.. persze izlések és pofonok

közben megtaláltam a manualban a jobb oldali delta vázban lévő kis furatot,ahol kell állítani az alapjáratot.. 1200 +-100 a papír szerint az érték..

a 300 környéki problémád miatt mentem Agohoz és ház kb 2200től stabil a gép,simén lehet vele nyomatékból gyorsítgatni,ha drága is volt a mutatvány

remélem összefutunk,ha máshol nem is Mátraalmáson biztosan

neked is sok balesetmentes kilométert és mindenkinek aki még idén megy!
Gyertya..sokat hallottam én is , hogy hamisítják..De még olyan emberrel nem beszéltem aki "hamis2 gyertyát kapott a pénzéért..
Jó bele a "sima" mezei NGK gyertya is ...enyémben is ilyen volt.....és jó az iridiumos gyertya is- most ilyet tettem bele én is.Állítólag többet bír ki mint a hagyományos. 12000 pénzért vettem, de azt ne kérdezd, hogy honnan -valahonnan külföldről rendeltem.....egy Magyar srácon keresztül..

Olaj: Én Motul 5100 10w40-es olajat raktam most az enyémbe....nincs semmi problémám vele.Bár VFR-nél még nincs öszehasonlítási alapom.....( nem cseréltem csak 1x olajat)
Szűrőt meg Hiflo-t vettem....

Nekem nagyon nehéz -( még most sem szoktam meg a V4-et)- megszokni a V4-et majd 20 év sor 4 után ...Még mindig furcsa , hogy 3000-3500 alatt nagyon "traktoros " a motor...és nem tudsz vele kigyorsítani
Még sok balesetmentes kilómétert a VFR-rel...Remélem egyszer összefutunk majd...Jövőre az első VFR tali Mátraalmás.....valamikor májusban...( még nincs időpont)
Ja... nincs kedved elcserélni az idomokat pirosra ( az összes cuccom kék-fekete) Hogy nézek ki a piros motoron... kék ruhában..
Köszi a segítséget xxsanyi,ezt meg fogom nézni holnap,letöltöttem hozzá egy manualt,a szerint is jobb oldalt kell állítani.. hamarosan kiderül.

a gép egyébként július közepe óta van nálam és azóta hibátlanul műkszik.sok szép élményt szerzett már a nyáron,sikerült is beletenni kb 4-5e km-t. persze csak szuperlativuszokban tudok beszélni róla,soha nem hagyott ott és nem produkált semmi furcsaságot.. Tokaj,Tátra,Balcsi már benne,jövőre remélem valami hosszabb is..

de még egy kérdés,néztem a manualt és CR9EH-9 ngk gyertyát írt hozzá,de annyian mondják,hogy hamisítják az ngk-t,h már nem tudom mit vegyek,ezt vagy denso-t.. valakinek ilyen tapasztalata?

a másik az örök olaj téma,eddig Repsol moto syntetiko 10W40 volt benne,de ki akarok próbálni másr is.. esetleg valami márka ami mindenkinek "bevállt"?Motul esetleg?
hát nekem is érvágás volt ez az összeg,de nem 1-2 hónapra vettem és én mindent megadok a motornak,amit csak kell.. és ha már a honda így hozta ki ezt a típust hát mit tudok tenni.. Ettől eltekintve egy világbajnok konstrukció és egy pillanatra sem bántam meg a beruházást.
A cél pedig nem a plusz lóerő volt,hanem 3000alatt a simább járás,ahogy a kolléga már írta is elöttem.Az csak plussz,hogy kb 20Le-t kaptam grátiszba mellé
Hali!
Ha jól tudom, akkor a motor jobb oldali nagy idom fölött...a vázon van egy kis alu tábla adatokkal ...Na az előtt van egy kis gumidugó ( de lehet hogy már az hiányzik és csak egy luk van )
Ezen egy vékony csavarhúzó befér.....Na ott kell állítani.....HA JÓL TUDOM.....( ha jól emlékszem csillag -csavarhúzó)

Gratula a géphez...meg a teljesítménytáblázathoz....
Mikor vetted a gépet?
Amit kapsz: egyenletesebb járás, nyomtatékosabb jobban fogyasztó motor. Mindenkinek magának kell eldönteni, hogy megéri-e megvenni. Ha full fanatik vagy és éjjel nappal használod akkor igen, ha hetente vagy 2 hetente egyszer-egyszer ráülsz és ráadásul magyar átlagot keresel akkor nem.
én biztos nem adnék annyit néhány plussz le-ért
mennyi teljesítmény növekedés lett?
észrevehető a több ló?
124e huf beszereléssel,beállítással és teljesítmény méréssel.. az 1800 valóban sok,ezért szeretném lejjebb venni kicsit,ha lehet..
na még egyszer a link: link
Hali
Ennek a motornak a gazdáját ismeri e valamelyikőtök? A frgrsz-t nem akartam kiírni, de a képen mindenki látja. Gondoltam esetleg szalonon kívül felvenném vele a kapcsolatot. Előre is köszi a segítséget.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800_f_a
bs-5000062
Mennyibe került a műtét? (az 1800 az tényleg soknak tűnik)
Sziasztok,

Egy laikus kérdés,voltam ma az Ago motorsnál és kicsit ki lett simítva a gép kis fordulaton járása egy Póver komondor PCV-vel,viszont a beállítások után kicsit nagy lett az alapjárat,ezt hazafelé tapasztaltam.. kb. 1800 körül van.A kérdés,hogy hol lehet állítani 800Finél alapjáratot?Nem néztem még,mert mire hazaértem kellemesen átfagytam..
A kis fésülgetés jól sikerült egyébként,jobban mint gondoltam


LÓERŐ RANGLISTA
:-D :-D :-D
Már el akart menni érte de emberünknek nem volt jó az időpont, jövő7et beszéltek meg, amint meg van szólok.
Nekem nincs problémám a lánccal:D Viszont álló helyzetben alapjáraton integetnek a visszapillantók:D
A Rezonancia, igen...Én imádom, valaki fejre áll tőle. :-)
A traktor szerűséget pedig arra értettem, hogy Sor4-es társaink 4ikben, 50el gurulnak...és csak mint a kisimult fátyol...
Nekem pedig 4ikben, 50nél kb leugrik a lánc, a dugók meg úgy csapkodnak, mintha karate parti lenne odabent.
De EZT is imádom benne. :)
Elutaltam a lecsót a cimbinek, de még nem szólt hogy elment volna érte. Amint megvan hívlak!
Meglett az alkatrész tesó?
Olvasgattam kicsit itt Szerintem a V2 sem traktorszerű Kérdés ki mit szeret. Én sor 4-ről ültem át v2-re és nem bántam meg. Az én motorom esetében 4500 nál rendelkezem a maximális 90Nm nyomatékkal, ami elég határozott közlekedést tesz lehetővé Mindíg is tetszett a VFR is, de inkább naked beállítottságú vagyok, ezért is vettem meg inkább a Bulldogot. Az tény, hogy van vibráció, de ezt lehet szeretni is
Nem kell ráparázni erre az alkatrész kérdésre. :-D
Van hozzá MINDEN! motor blokk is.
Úgyhogy no para, négerek vagyunk.
szombaton a Zasszony occse jon vendegsegbe a felesegevel, szerintem vasarnap hajnalban fogunk lefekudni, raadasul hetfon reggel megyek kulfoldre, szoval vasarnap nem nagyon lesz alkalmam motorozni :(
vasárnap még elgurulok valahova mert jó időt ígérnek
ha lessz 15 fok akkor előkaparod a motort?
alkatrészekről csak azért érdeklődök mert nem akarok ojan motort venni amihöz nincsen alkatrész vagy nagyon drága, ezért nem veszek olasz motortse
minis motorba megyek majd nézni vfr-t talán a jövőhéten
a V-motor alacsony fordulatszamon tenyleg csapkod/remeg, ez nem 'hiba', egyszeruen ilyen a motor karakterisztikaja (cserebe sokkal nyomatekosabb mondjuk 4/5000 kornyeken mint egy sornegyes), megszokas kerdese. persze ha valakinek egyaltalan nem jon be az ilyen viselkedesu motor, akkor inkabb vegyen sornegyest/kettest, mint hogy ne hasznalja teljes orommel
nem volt 400-asom, de azon tanultam (Yamaha XJR), jo kis motor volt, de a nyolcason a 110-es tablanal gyorsitaskor azert nem volt kozel sem olyan lelkes, mint a mostani VFR :D

valamiert csak most kaptam meg a topic ertesitot mondjuk tegnap amugy is csaladi osszeroffenes volt, ma meg BPesten vagyok
bar ahogy elnezem, mocskos hideg van mar :(