Hosszú keresgélés és várakozás után jövő héten megérkezik a fejidomom és kezdhetem végre a motor összerakását és fényezését. Ennek örömére kitaláltam végre, hogy milyen is legyen. Igaz ez a huszonsokadik, de ez a legszebb mind közül :)
Rossz oldalról nézed tezsvérem.
Ha 450 lenne a benya én azt is leszarnám, ha nem 95ezret, hanem mondjuk 295 ezret keresnék... ami még mindig alig magasabb mint az itthoni állítólagos átlagkereset :) ha német színvonalon keresnék (ami most náluk ugyanezért amit én csinálok 3200-3500 ojró), akkor asszem' öröm lenne és bódóttá'. Aztán nem 4000km-nél tartanék így szezon végén, hanem 15ezernél. Bár így, hogy pályán 4.8at evett a gép 120-130as tempóval, annyira "nem" vág gyomron a benzinár.
Az a gond hogy nem igazán szoktuk előre eltervezni az út irányt,mindig reggel szokott el dőlni hogy ki jön motorozni és hova van kedve a társaságnak.Ha legközelebb arra megyünk szólok becs szó.
Na..akkor írjál be egy "mezei feketepontot"magadnak.
Itt lakom Szarvastól 15-20km-re. Ha tudtam volna hogy erre jártok....Összefuthattunk volna.
Ha legközelebb a környéken jársz ( jártok) ..TESSÉK SZÓLNI ELŐRE...
Ráadásul ma én is motoroztam ..igaz más irányban, de össze tudtuk volna egyeztetni....
szerintem ez inkabb ottkint kene megkerdezni...
amugy ha jol emlekszem, volt vmi szabaly erre, hogy ha az ev nagyobb reszeben kint vagy, akkor kinti rendszam kell, de fene tudja most eppen hogy all az EU-s szabalyozas...
Olyan kérdésem lenne, hogy tavasszal mostmár ha minden jólmegy megveszem a vfr-t amiröl már 3 éve csak álmodom. A kérdésem pedig az lenne, hogy otthoni papirakkal lehet e azt állandó szinten franciaországban használni? Ugyanis most jelenleg itt élek és dolgozom (ezért is lesz lehetőségem végre megvenni), de az itteni vfr árak azok az eget súrolják (az otthonihoz képest). Minden véleményt vagy tényt szivesen fogadok. Előre is köszi.
Hali.
Ne sokat gondolkozz rajta.....
Ennyi pénzért ez tényleg nem sok..!Nem muszáj megvenni ,de ennyiért tényleg érdemes lenne elmenni megnézni.....de legalább telefonálni egyet...
Ja ..és a teljesítmény adót is arányosan kell fizetni...attól a naptól amikortól a neveden van a gép..nem egész évest...!
Származási igazolás csak abban az esetben nem kell ha a jármű UNIÓS országból származik.....
Nekem a reg. adó a 99" VFR 800-ra 43 000ft volt..Mint már régebben írtam nem került 100 000 forintba a forgalomba helyezés..tokkal vonóval.
Ne sokat gondolkozz rajta mert el fogják vinni....pláne ha még esetleg 10-20e. ft körül enged is az árból vagy házhoz szállatja. Valamit azért csak bele lehet alkudni még abba az árba esetleg...
Az átírási illeték a már magyarországon forgalomba helyezett járművekre vonatkozik, jogszabály szerint 15 napon belül köteles vagy átírni. Külföldi származású járműre ez nem vonatkozik, akár forgalomban van, akár nem.
keki kolléga helyesen írja. Sorrendbe pedig: Elmész először műszakira, ahol kapsz egy ideiglenes forgalomba helyezési papírt. Ehhez kell egy kötelező bizti is, azt megkötik bárhol. Ha a műszaki megvan, akkor irány a vám és pénzügyőrség, ott is lecsekkolják a motort, majd kiróják a regadót. Ezt beperkálod, akkor irány az okmányiroda, minden papírt meglebegtetsz, majd kapod a rendszámot, a matricát rá és a forgalmit azt usgyi. Nem árt utánakérdezősködni minden hivatalnál, hogy milyen dokumentumok kellenek és akkor gyors az ügyintézés. Tuti, hogy 100.000 alatt megvan. Nekem papír szerint 91 vagy 92-es a gépem és tavaly lett volna 84.000 a komplet papírozás. A regadó pedig a gyártás és a forgalomba helyezés közti időpont függvényében kalkulált, minél később papírozod, annál kevesebb. Egy 95-ös vfr tuti megvan 100.000 ból és azt ne feledd, hogy friss műszakival! Simán megéri.
A motor az pedig szép!