Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most öntöttem pohárba Molost,kíváncsi leszek reggelre kicsapja-e az adalékot amit hozzákevertek.Eléggé "tejes"nek tűnik, nem az a tiszta benzin küllem.
legtöbbször én is agip-nál tankolok mert ott van kedvezmény
sokan szidják de nekem még semmijen benzinnel nem volt ojan hogy megáltvolna a motor
volt mikor v-powert beleraktam de ugyan ugy ment azzalis
Sziasztok,
érdekes dolog történt velem.Tegnap tankoltam Almádiban a Molnál,még át se értem Alsóőrsre kihagyott egy henger,megálltam és lám tökéletes lapjáratom volt 4 hengerrel.Irány haza valsz valamelyik főfúvóka lehet eldugulva.Ma reggel szétrobbantottam a karbikat,kipucoltam mindet(azért volt benne kosz),összeraktam beállítottuk.tankot nem tettem fel próbakörre, csak egy maszek "szerelő tank" lett feldobva amibe Agipos benya került a tartalék kannából.Láss csodát tökéletesen megy a motor,húz mindenhol,nem hagy ki.Tank,idomok vissza összerakom tök jó lesz megyek is ki gurulni, minden szép és jó.Ja.....hittem én!Lóf....t!Bemelegedett elindulnék,atca végén ugyanaz,alapjárat van,gázra kihagy és leáll.Na itt lettem ideges.Még jó, hogy a Mol nem először ad ilyen retek benyát.Anno a pizzás robogó is ezt csinálta egy Molos tankolás után, alapjárat okés gárza kihagy és leáll.Próba szerencse,gyorsan kitakarítottam a kocsit,előkerült aprókat összedobtam,irány az Agip.Leengedtem a tankból és a karbikból a Molos benzint,átmostam rendessel,feltöltöm,összerakom és láss csodás kb 500m után tökéletesen ment a gép,semmi baja sem volt.Na megtanultam hol NEM szabad tankolni.Bocs ha kicsit hosszú lett...de úgy gondoltam érdemes megosztani,és feltenni a kérdést:Járt még valaki így?
Tegnap kimentem a Lime partyra a Hungaroringre.......fogytam kb 5 kg-ot......de megérte!
az nemnagy munka
Az emlékeim szerint csak a két oldal idomot kell leszerelni. és onnan férsz hozzá.
le kell venni a tankot és külön mind a 4 karbiból letudom ereszteni?
vagy nem kell megbontani?
Lehúzod a vákumcsővet, ledugózód, azt megtudod ugyanezt csinálni. Amúgy meg nem tudod teljesen kijáratni a karbiból a benzint! Azért van az alján a leengedő csavar.
na ezért jobb a benzincsap
meg azzal eltudod zárni és ki tudod járatni a karbibol ha téli pihenőre megy
A csap vákumos, az nem nyom tele semmit. Csak akkor folyik ki a benzin a csapon keresztül ha a motor forog! Vagyis a vákum van a szívó csőbe, ugyanis oda van bekötve.
De, a benzinpumpa is is csak akkor működik.
Ezért kell sokáig indítózni, egy téli leállás után.
jam
ha sokáig nem megy télen és elpárolog belőle a benzin akkor a pumpa felnyomja a karbikat vagy addíg kell tekertetni amíg a vákumpumpa nyomja tele?
Vákumos a benzin csapja. Meg van egy benzinpumpa is a csap és a karbi között.
amejiken nincsen benzincsap az hogyan működik?
állandóan kapja a karbi a benzint vagy üzemanyag pumpás?
Kilométer jeladó
1 Kipuff visszalakítás max 20perc...:-)
Látni kell, hallani, és menni vele. :-)
Sajnos ez megint az a szitu, hogy a legjobb lenne, ha valaki tudna veled menni...
Nehogy átkúrjanak!
De szépen lassan összerakjuk. :-)
a 94-tol gyartott RC36/2-ben nincs benzincsap, az eggyel korabbi szeriaban (RC36, 1991-tol '93-ig) meg van
csak a mutató meg a szegénységjelző lámpa van ugy mint az autókba?
már megszoktam a benzincsapot
a 35.000 km nyilvan mese, az legalabb a duplaja, de a km-ora allasanak amugy sincs szamomra informacioerteke, akar auto, akar motor :)
a TDK jelado nekem is ott van, talan a fordulatszammeroe, passz...
piros ledet nem tudom, szerintem nekem nincs, de holnap megnezem :D
benzincsap nincs az RC36/2-n
láttam még ojat hogy az első lánckerék takaró műanyag burkolatán volt valami jeladó TDK felirattal, az mire jó?
meg a műszerfal oldalán nagyábol ott ahol nullázni lehet a km számolót csak a jobb oldalán volt egy piros led, az micsoda?
ja és benzincsapot sehol nem találtam, üzemanyag pumpa van helyette?
amikor teleszkóp szimeringet meg villaolajat cseréltem az nsr-en akkor adott ijen hangot mikor először lett megnyomkodva de 15-ször megnyomtam és már nem hallottam
de ezt a vfr-t akár mennyit nyomtam mindíg hallottam
matricát nem néztem hogy van-e lakkozva meg az idom belselyétse de majd megnézem
a tank belsejét néztem még az nem rozsdás
ha vissza is van tekerve az óra még akkor is jó vételnek tűnik
gyári kipufogó van rajta
ebből azt feltételezem hogy az előző gazdája nem baromkodott vel
inkább csak túrázós motor lehetett
az ülés alá benéztem
ott mindent rendben találtam
még a gyári szerszámok is benne vannak
Pont arra jó , hogy szépen világít Ja és nem kell fél percig nézni a kijelzőt, amíg sok métert megteszel.Egyénbként ennyi erőből , vezessük be azt , hogy ne tegyenek műszerfalat a motorra, mert figyelemelterelő , ezáltal balesetveszélyes