Most öntöttem pohárba Molost,kíváncsi leszek reggelre kicsapja-e az adalékot amit hozzákevertek.Eléggé "tejes"nek tűnik, nem az a tiszta benzin küllem.
legtöbbször én is agip-nál tankolok mert ott van kedvezmény
sokan szidják de nekem még semmijen benzinnel nem volt ojan hogy megáltvolna a motor
volt mikor v-powert beleraktam de ugyan ugy ment azzalis
Sziasztok,
érdekes dolog történt velem.Tegnap tankoltam Almádiban a Molnál,még át se értem Alsóőrsre kihagyott egy henger,megálltam és lám tökéletes lapjáratom volt 4 hengerrel.Irány haza valsz valamelyik főfúvóka lehet eldugulva.Ma reggel szétrobbantottam a karbikat,kipucoltam mindet(azért volt benne kosz),összeraktam beállítottuk.tankot nem tettem fel próbakörre, csak egy maszek "szerelő tank" lett feldobva amibe Agipos benya került a tartalék kannából.Láss csodát tökéletesen megy a motor,húz mindenhol,nem hagy ki.Tank,idomok vissza összerakom tök jó lesz megyek is ki gurulni, minden szép és jó.Ja.....hittem én!Lóf....t!Bemelegedett elindulnék,atca végén ugyanaz,alapjárat van,gázra kihagy és leáll.Na itt lettem ideges.Még jó, hogy a Mol nem először ad ilyen retek benyát.Anno a pizzás robogó is ezt csinálta egy Molos tankolás után, alapjárat okés gárza kihagy és leáll.Próba szerencse,gyorsan kitakarítottam a kocsit,előkerült aprókat összedobtam,irány az Agip.Leengedtem a tankból és a karbikból a Molos benzint,átmostam rendessel,feltöltöm,összerakom és láss csodás kb 500m után tökéletesen ment a gép,semmi baja sem volt.Na megtanultam hol NEM szabad tankolni.Bocs ha kicsit hosszú lett...de úgy gondoltam érdemes megosztani,és feltenni a kérdést:Járt még valaki így?
Lehúzod a vákumcsővet, ledugózód, azt megtudod ugyanezt csinálni. Amúgy meg nem tudod teljesen kijáratni a karbiból a benzint! Azért van az alján a leengedő csavar.
A csap vákumos, az nem nyom tele semmit. Csak akkor folyik ki a benzin a csapon keresztül ha a motor forog! Vagyis a vákum van a szívó csőbe, ugyanis oda van bekötve.
De, a benzinpumpa is is csak akkor működik.
Ezért kell sokáig indítózni, egy téli leállás után.
a 35.000 km nyilvan mese, az legalabb a duplaja, de a km-ora allasanak amugy sincs szamomra informacioerteke, akar auto, akar motor :)
a TDK jelado nekem is ott van, talan a fordulatszammeroe, passz...
piros ledet nem tudom, szerintem nekem nincs, de holnap megnezem :D
benzincsap nincs az RC36/2-n
láttam még ojat hogy az első lánckerék takaró műanyag burkolatán volt valami jeladó TDK felirattal, az mire jó?
meg a műszerfal oldalán nagyábol ott ahol nullázni lehet a km számolót csak a jobb oldalán volt egy piros led, az micsoda?
ja és benzincsapot sehol nem találtam, üzemanyag pumpa van helyette?
amikor teleszkóp szimeringet meg villaolajat cseréltem az nsr-en akkor adott ijen hangot mikor először lett megnyomkodva de 15-ször megnyomtam és már nem hallottam
de ezt a vfr-t akár mennyit nyomtam mindíg hallottam
matricát nem néztem hogy van-e lakkozva meg az idom belselyétse de majd megnézem
a tank belsejét néztem még az nem rozsdás
ha vissza is van tekerve az óra még akkor is jó vételnek tűnik
gyári kipufogó van rajta
ebből azt feltételezem hogy az előző gazdája nem baromkodott vel
inkább csak túrázós motor lehetett
Pont arra jó , hogy szépen világít Ja és nem kell fél percig nézni a kijelzőt, amíg sok métert megteszel.Egyénbként ennyi erőből , vezessük be azt , hogy ne tegyenek műszerfalat a motorra, mert figyelemelterelő , ezáltal balesetveszélyes
sokan szidják de nekem még semmijen benzinnel nem volt ojan hogy megáltvolna a motor
volt mikor v-powert beleraktam de ugyan ugy ment azzalis
érdekes dolog történt velem.Tegnap tankoltam Almádiban a Molnál,még át se értem Alsóőrsre kihagyott egy henger,megálltam és lám tökéletes lapjáratom volt 4 hengerrel.Irány haza valsz valamelyik főfúvóka lehet eldugulva.Ma reggel szétrobbantottam a karbikat,kipucoltam mindet(azért volt benne kosz),összeraktam beállítottuk.tankot nem tettem fel próbakörre, csak egy maszek "szerelő tank" lett feldobva amibe Agipos benya került a tartalék kannából.Láss csodát tökéletesen megy a motor,húz mindenhol,nem hagy ki.Tank,idomok vissza összerakom tök jó lesz megyek is ki gurulni, minden szép és jó.Ja.....hittem én!Lóf....t!Bemelegedett elindulnék,atca végén ugyanaz,alapjárat van,gázra kihagy és leáll.Na itt lettem ideges.Még jó, hogy a Mol nem először ad ilyen retek benyát.Anno a pizzás robogó is ezt csinálta egy Molos tankolás után, alapjárat okés gárza kihagy és leáll.Próba szerencse,gyorsan kitakarítottam a kocsit,előkerült aprókat összedobtam,irány az Agip.Leengedtem a tankból és a karbikból a Molos benzint,átmostam rendessel,feltöltöm,összerakom és láss csodás kb 500m után tökéletesen ment a gép,semmi baja sem volt.Na megtanultam hol NEM szabad tankolni.Bocs ha kicsit hosszú lett...de úgy gondoltam érdemes megosztani,és feltenni a kérdést:Járt még valaki így?
vagy nem kell megbontani?
meg azzal eltudod zárni és ki tudod járatni a karbibol ha téli pihenőre megy
De, a benzinpumpa is is csak akkor működik.
Ezért kell sokáig indítózni, egy téli leállás után.
állandóan kapja a karbi a benzint vagy üzemanyag pumpás?
Látni kell, hallani, és menni vele. :-)
Nehogy átkúrjanak!
De szépen lassan összerakjuk. :-)
már megszoktam a benzincsapot
a TDK jelado nekem is ott van, talan a fordulatszammeroe, passz...
piros ledet nem tudom, szerintem nekem nincs, de holnap megnezem :D
benzincsap nincs az RC36/2-n
meg a műszerfal oldalán nagyábol ott ahol nullázni lehet a km számolót csak a jobb oldalán volt egy piros led, az micsoda?
ja és benzincsapot sehol nem találtam, üzemanyag pumpa van helyette?
de ezt a vfr-t akár mennyit nyomtam mindíg hallottam
matricát nem néztem hogy van-e lakkozva meg az idom belselyétse de majd megnézem
a tank belsejét néztem még az nem rozsdás
gyári kipufogó van rajta
ebből azt feltételezem hogy az előző gazdája nem baromkodott vel
inkább csak túrázós motor lehetett
ott mindent rendben találtam
még a gyári szerszámok is benne vannak