Tényleg nem buzerálás miatt, de a fokoztatjelző pontosan mire is jó azon kívül, hogy este szépen világít és ha lenézel akkor egy csomó méter telik el azzal hogy nem az úttestet bámulod ahol bármi megtörténhet? Ha sokat mész a motorral és nem vagy teljesen "szőke" akkor előbb utóbb már megtanulod hogy ha ennyire rezeg az ülés a picsád alatt akkor ennél a sebességnél hányasban is vagy. Max ha hiperteret váltok akkor nem tudom hogy van-e még a 6. után is élet vagy nincs és akrok húzni neki egy 7-et is
Elég gyanús dolgokat írsz...
lehet hallani, ahogy folyik az olaj?
Nézd meg a tankon a matrinyát, lakk alatt kell legyen.
Akkor gyári.
Valamint oldalsó burkolatok belső felén kell legyen védő burok!
Puha szivacs.
Közben elszakadt a km óra spirálom is, de nem a kijelző miatt, már előtte is hallottam, hogy valami nem okés a spirál fele.Szétszedtem, hogy meg olajzom erre véglegesen elszakadt.Valahol beázhatott, mert az alsó 5 cm-es szakasz tiszta rozsda volt.Azt is rendeltem másikat.De észrevettem azt is , hogy ami a spirált hajta, (az első lánckerék csavarjáról) kis műanyag nagyon el volt kopva, már majd nem átfordult benne a spirál. Azt is rendeltem. Utána láttam , hogy a lánckerék csavar feje ( ami hajtja a spirált , úgy , hogy rajta van az a kis műanyag bigyó) Nem központosan forog , megnyúlt a csavar feje, valószínűleg túl húzták.Azt is kicseréltem, de mivel elég speciális(10-es csavar 1,25 menetemelkedés, illesztett a tengelybe és 14-es kulcsfogású) , ezért csavar boltba ilyet véletlenül se lehet kapni, még jó , hogy az autószerelőnél ahol dolgozni szoktam 1 db hasonlót találtam .Úgyhogy 1 hétig állt a motor. Ja és az a kis műanyag vacak még az országba sem volt ezért külföldről hozták be.
szia,
azért a műszerfalat komolyabban megnézném: minden szépen talál?
vagyis ha törött akkor nem biztos, hogy szépen össze lehet rakni, meg hát a 35e km . ....kicsit kevés ennyi idős motornak...
nezd meg az egyenesfutasat, nagyobb (100 feletti) temporol elengedett kormannyal (ovatosan!) lassulva, nem szabad szitalnia, rangatoznia
illetve vedd le az ulest, nezz be ala, hogy semmi nincs elgorbulve, hegesztgetve, ugyanigy nezd vegig a vazat (ami latszik belole), hogy nincs megutve, erosebben karcolva
ezek sokkal fontosabbak, mint esetleg egy-egy kis serules
kérdeztem hogy ez gyári fényezés vagy nem
azt mondta az eladó hogy ők ezt olaszoktol hozták ugy ahogy van
ha ujra is lett fujva akkor nagyon profi munka
a tank oldalán nincsen kopás ugyhogy lehet hogy gyári fényezésű
egyedül a bal első index szélén van egy fekete folt de nemtudom hogy az micsoda
idomokat nem vettem le ugyhogy nem tudtam megnézni a vázat mindehol
futómű is jól csillapít, bár az eleje az furcsa hangot adott
lehet hallani ahogy folyik benne az olaj
az első fékolaj nívó ablakát néztem szép sárga az olaj
a féktárcsák szerintem vadonat ujak mert nem bordásak
viszont a felnin már néhány helyen le van ütve a festék
Idomot, meg lábtartót kapsz hozzá, pótolható.
de ahogy Glezmen kollega írja, kapott az oldala. :-(
De ha Téged nem zavar, a többi része legyen patent legyen, és GO!
akkor ezen nincsen terelő
az olajhűtő melletti idomokon van egy kis fül mind a 2 oldalon
na abbol következtettem hogy ott még kell lennie valaminek
meg a lengőkaron van valami karistolás pont a tengelynél, minta esésből következett volna
de az idomon és a lábtartókon semmi sérülés nincsen
meg a kitámasztóse ért le
azt mi okozhatta? esetleg egy járdaszegély?
itt inkabb azt neznem meg alaposan, hogy hogyan csuszott/tort
mindket oldalarol hianyoznak a VFR-matricak (pont ahogy az enyemen mikor megvettem :D), vagyis tutira ujra lett fenyezve. ez nem feltetlenul gond, 15 eves motort nem nagyon talalsz serulesmentesen, lenyeg hogy ne legyen serult a vaz, futomu, meg ne legyen osszeganyolva
A lényeg, hogy az orra OKÉ!
Viszont tényleg nem látni be.
Egyből ahogy benézel a fejidom mögé, ott az olajhűtő, és a fejidom aljára van rögzítve a terelő.
Köszönöm szépen a dícséreteket. Ebay-ről vettem Angliából. 82font volt 8+font volt a postaköltség Londonba bátyámhoz. Onnan uncsim hazahozta ingyen mert pont jött haza, szóval össz vissz 90fontba került plusz egy kis családi szeretetbe :D Hangot csak telefonnal tudnék csinálni, de megpróbálom a napokban.
Helló.Az elmúlt hetet Parajdon töltöttük,többek közt el látogattunk Hargita fürdőre is a Balu Parkba .Ha valaki arra járna érdemes ki próbálni.www.Balupark.com.
délután néztem egy eladó utólsó szériás 750-est
elég furának találtam az elejét
mintha hiányozna egy idom az első lámpa alol
meg az olajhűtőnek néhány bordája el vort görbülve
valaki rakjon fel a motorjárol egy képet hogy mijennek kellene lenni ott az elejének meg az olajhűtőnek
nem akarok gányolt motort venni
köszi
lehet hallani, ahogy folyik az olaj?
Nézd meg a tankon a matrinyát, lakk alatt kell legyen.
Akkor gyári.
Valamint oldalsó burkolatok belső felén kell legyen védő burok!
Puha szivacs.
azért a műszerfalat komolyabban megnézném: minden szépen talál?
vagyis ha törött akkor nem biztos, hogy szépen össze lehet rakni, meg hát a 35e km . ....kicsit kevés ennyi idős motornak...
http://www.sportmotor.hu/motor...
illetve vedd le az ulest, nezz be ala, hogy semmi nincs elgorbulve, hegesztgetve, ugyanigy nezd vegig a vazat (ami latszik belole), hogy nincs megutve, erosebben karcolva
ezek sokkal fontosabbak, mint esetleg egy-egy kis serules
azt mondta az eladó hogy ők ezt olaszoktol hozták ugy ahogy van
ha ujra is lett fujva akkor nagyon profi munka
a tank oldalán nincsen kopás ugyhogy lehet hogy gyári fényezésű
egyedül a bal első index szélén van egy fekete folt de nemtudom hogy az micsoda
idomokat nem vettem le ugyhogy nem tudtam megnézni a vázat mindehol
futómű is jól csillapít, bár az eleje az furcsa hangot adott
lehet hallani ahogy folyik benne az olaj
az első fékolaj nívó ablakát néztem szép sárga az olaj
a féktárcsák szerintem vadonat ujak mert nem bordásak
viszont a felnin már néhány helyen le van ütve a festék
de ahogy Glezmen kollega írja, kapott az oldala. :-(
De ha Téged nem zavar, a többi része legyen patent legyen, és GO!
tehát nem az oldalidom rögzíti.
az olajhűtő melletti idomokon van egy kis fül mind a 2 oldalon
na abbol következtettem hogy ott még kell lennie valaminek
meg a lengőkaron van valami karistolás pont a tengelynél, minta esésből következett volna
de az idomon és a lábtartókon semmi sérülés nincsen
meg a kitámasztóse ért le
azt mi okozhatta? esetleg egy járdaszegély?
mindket oldalarol hianyoznak a VFR-matricak (pont ahogy az enyemen mikor megvettem :D), vagyis tutira ujra lett fenyezve. ez nem feltetlenul gond, 15 eves motort nem nagyon talalsz serulesmentesen, lenyeg hogy ne legyen serult a vaz, futomu, meg ne legyen osszeganyolva
Viszont tényleg nem látni be.
Egyből ahogy benézel a fejidom mögé, ott az olajhűtő, és a fejidom aljára van rögzítve a terelő.
ezt néztem
http://motor.hu/motor_vpage.js...
A kinézett gépet nem tudod belinkelni?
Sajnos nekem totálisan szemből nincs képem a volt motoromról. :-(
De berakok 1 pikcsőrt, hátha:
RC36/2
Valamint csak 1 kis légterelő van a fejidom alatt, hogy hűtse az oilt.
elég furának találtam az elejét
mintha hiányozna egy idom az első lámpa alol
meg az olajhűtőnek néhány bordája el vort görbülve
valaki rakjon fel a motorjárol egy képet hogy mijennek kellene lenni ott az elejének meg az olajhűtőnek
nem akarok gányolt motort venni
köszi
hüha ez nagyon szép
"holvettedmennyivót"
csak a hangja...
Nagyon szép! Mennyi volt?Honnan rendelted?
Bocs a sok kérdé miatt ,de én most vadászok kipura...
Hangmintát minél előbb!