Sziasztok!
Cimborám most vett egy 2003as V-Tech-es 800ast, és elkezdett rendetlenkedni a technika. A tünete, hogy az injektor néhanapján kihagy. Tehát van, hogy ráadja a gyújtást, és nincs hangja (nem "szív be"), ilyenkor a leállítógomb oda-vissza játszása után hallani a hangot, és indítható a motor. Ha már jár, hidegen a távfény felkapcsolására megáll a motor. Ilyenkor van, hogy magától, van hogy csak a leállítógomb fel le kapcsolásával újra szívó hangra lehet késztetni, és újra indul szépen. Viszont ami még nagyobb gond, hogy most már ugyanezt menet közben is megcsinálja, nem csak lassításkor, hanem akár kigyorsítás közben is . Valakinek volt már ilyen tapasztalata? Vagy tud valaki valami orvosságot? Esetleg, hogy hol kellene keresni a problémát?
Hát remlem,hogy lesz gazdája.
Nagyon szép megbízható motor.
Eredetileg tényleg elég cifra színü volt, sajnos megsérűlt az idom rajta és végűl úgy lett döntve,hogy új festést kap. A jelenlegi gazdája igényei szerint.
Hali! Ez volt az a cifra motor? Az üléséről meg lehet ismerni...
Akárhogy is, nagyon frankó gépek ezek, biztos lesz hamar gazdája. Akit természetesen várunk ide a fórumba!
Helosztok!
Eladó Honda VFR 750F RC36.
73000Km-et futott. Műszaki 2012/7 Pöcröf. Törzskönyv, papír minde stb... http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr-5015541
Ha valakit esetleg érdekelne érdeklődni lehet itt vagy a linken belüli elérhetőségen.
További jó fórumozást!
Mázlid volt!
Egyszer engem is meglepett ,de kapott másik fesszabot és azóta minden O.K.
Tud valaki ajánlani valami kipufogót 750-re?
Sajnos a gyári most már eléggé szétrohadt és szeretnék valami szép hangú kéményt!
Ha van esetleg valakinek eladó ,akkor jelezze!
Köszi
Meghalt a feszszab a mocimban.
Ez egy utángyártott alkatrész volt, 1 évet bírt, ez nem sok.
80 km-re otthontól leállt a gép, annyira lemerült az akksi. Önindító meg se nyekkent. 100 méterre volt egy benzinkút, és egy kis lejtős rész, sikerült beröffenteni a gépet világítás nélkül. És szinte koppra merült akksival hazaértem.
Útközben próbálgattam, behúzott kuplunggal visszaengedett gázzal leállt. Úgyhogy ha beértem egy városba, kereszteződésben, lámpánál 2-3000-es fordulaton kellett járatni a gépet. Ahogy hazaértem, fordultam be a kapubejáróra, és leállt végérvényesen a paripa. Ekkora mákot. 9V volt az akksiban, és természetesen 0 töltés.
Egyenlőre visszakerül a gyári(!) feszszab, aminek alapjáraton világítással nincs töltése, de még éppen használható. És természetesen keresnem kell egy normális feszszabot.
Megbocsátottam a 21 éves 100e + km-es motoromnak ezt a kis baklövését.
Én is hamar megszoktam a vibrációt. Városban 2500-tól már szoktam használni. Max. annyi lesz majd, ha láncot cserélek, előre kap eggyel kisebb lánckereket.
Mert, sorozat gyártásban készülnek. Egy injektoros motor nagyság rendileg 14 sensort használ. Ezek tól-ig határig adnak egy jelet. Na, most ehhez, gyártanak egy olyan elektronikát, hogy ez mindegyikhez jó legyen, tehát működjön. Inkább többlet üzemanyagra állítják, mert az kevesebb problémát, generál hosszú távon mint egy kevesellős motor. És itt még nem beszéltünk a mechanikai alkatrészek gyártási különbségeiről.
A PC a befecskendezési idők változtatásával csökkenti, vagy növeli az üzemanyag-levegő arányát az ép aktuális lambda értéknek megfelelően. Ezért fontos a beállítás, mert az akkor biztos, hogy ahhoz a motorhoz jó. A szériában beszerelt lambda szondák erre alkalmatlanok, mert lassúak.
A kérdésedre a pontos választ más fogja megadni, de egyet már én is mondhatok. Valóban nem 50-80e/jármű költséggel törődnek, hanem (0,)5e/járművel már! Ha beszélsz olyanokkal, akik ebben az iparágban dolgoznak, megdöbbentő miken spórolnak, ha lehet. € centek számítanak, ha pl. egy több milliós tételben gyártott autóról van szó. A prodzsekt managggga egy színes Excelben kimutatja, hogy mivel mennyit lehet éves szinten spórolni , és 5-10%-át zsebrevágja bónuszban. Szerinted pár millió eladott mocival felszorozva ez milyen összeg?
egyebkent ez a PC pontosan mit csinal? vagy inkabb ugy kerdezem, miert nem tudja a motor gyarilag, amit a PC? kornyezetvedelmi okok miatt? gondolom nem az ardragito hatas az ok, egy tobbmillios motornal nem jelentene szamottevo kulonbseget az a max + 50-80ezer, amennyiert a gyar bele tudna tenni...
Akkor, még ennyibe se fájt. Egyébként ez az ár mindent tartalmaz.
PC+beszerelés+beállítást. A beállítást szeretik elspórolni az emberek, de ez nélkül meg nem ér semmit, mert pont az benne a lényeg.
Ha PC-t szeretnél akkor Kozmaxon keresztül csináld, mert ő még felajánlotta régebben hogy 1 kicsit olcsóbban meg tudja szerezni és beszereltetni. De a kérdésedre a válasz az hogy igen, beszerelve ennyi, maga a PC az 80 ropi. AGO motor
Na már rendeltem is km óra spirált 2520Huf.Nem gondoltam , hogy ilyen könnyen lehet hozzá szerezni, de remélem tényleg tudnak is küldeni és nem hívnak fel 1-2 nap múlva, hogy sajnáljuk de már nincs ilyen alkatrészünk csak kint maradt a hirdetés
Na a mai nap majdnem agyfaszt kaptam ahogy Csizi szokta mondani. Elszakadt az a rohadt km óra spirálom. Nincs véletlenül valakinek elfekvőben, vagy van esély rá , hogy lehet valahol kapni?Vagy bontó a megoldás?
Nekem nem hiszem h az úszószint lenne a gond mert nem állandó a jelenség van úgy h elmegyek vele 300km-et és nem fullad de van úgy h 20km megtétele után fullad leállítom és utána mintha mi sem történt volna.
Karburátor szinkronállítóm van azt tavaly szezon végén csináltam meg azzal nem lehet gond. Én valami dugulásra tippelek.
Még egyszer köszönöm a választ!
Szép a VFR-red következő motornak én is ilyet szándékozom venni.
Akit esetleg érdekel.
Hétvégén mennénk egy 2 naposra Szlovákiába.
Ha valakit érdekel csörögjön, vagy írjon...akár itt a fórumon is.