Egyszóval fantasztikus volt!Az Osztrák benyáról már nem is beszélve, az öreglány 5,2 littyót fogyasztott a hazaiból 6,2......no comment. 3 nap=1200 km. Aki csak teheti egyszer mindenféleképpen menjen ki mert nagyon megéri. Stájer ország és Karintia meseszép. A táj fantasztikus, az emberek ismeretlenül előre köszönnek és mosolyognak....mondjuk ott nem is tették tönkre az országot mint nálunk.....
Sziasztok..
Esetleg ha valakit érdekel....
Kaptunk ma a használt-gumi szállítmánnyal egy 180/55X17-es Conti Sport Attack motorgumit....
Kb.90-95%-os Gyártás 2010.21 heti , nagyon szép állapotban....
Akit érdekel hívjon, írjon...( adatlap)
Ára olyan 13-15 000Ft ..attól függően kell-e postázni vagy szerelni....
Hát ez az. Én így nem is tudok és nem is akarok megtnulni motorozni. Még nincs is ott a hanyar, de a motor már vízszintes...
A kawa meg durva nagyon, bár nekem a 97-98-as zx9r formája tetszik, ezek a szögletes újak már nem tetszenek.
A motorozás nagy többségünknek hobbi, a hobbi meg pénzbe kerül és kész.
Tudom, hogy nem Hondás a videó és főleg nem VFR, de ezt érdemes megnézni: http://youtu.be/rCOt78MB5vM 2011 és a zöldpokol[/L]
Nagyon dúrva!
Már megbocsásd, de igazából én csak a szememnek hiszek. De ezekhez soha nem mellékelnek egy kilométeróra állást messziről jött ember meg azt mond amit akar. Érdekes módon engem eddig csak arra kértek meg, hogy szereljem le. Plusz egy fél nap brigéciolos mosás, mire kivakarta az egészet a ganyéból.
nem tom te, nekem mindig gyanús volt ez az olajos izé. ezerrel forgó láncra rárakunk valami lötyit, ami az első fogaskeréknél lerepül mint díjugrató az igáslóról...
Ha nem hiszed járj utána! Nézz be a Bandit topicba!
KRAVEN[23845] május 17. 14:16
"Gyászjelentés": Tegnap lecseréltük Vadász gépéről a McCoi "tesztláncot" Bőven 100.000 km felett teljesített. Kislánckerékből 3-at fogyasztott el, viszont a hátsóból egy kiszolgálta ezt a távot. Már volt nyúlása a láncnak, de egyáltalán nem vészes. (Láttam már cifrábbat is tized ekkora futásteljesítménnyel). Igazából még volt egy kis fejvakargatás, hogy -Te, muszáj ezt cserélni? :-)
Igen szerintem már épp ideje volt. Mindenesetre ez a szett remekül példázza egy jól beállított olajzó áldásos hatását.
Ez számomra elég meggyőző! Már meg is jött az elektronika! Már csak a felszerelés van hátra és a beállítás! Aztán soha többet láncspray!
A láncszettet én nem sorolnám a hibalisták közé, az kopó alkatrész tehát cserélni kell és kész. Az a lényeg hogy ne essenek vele túl nagyot és akkor biztos nem lesz baja. A megismert VFR-s társadalomból levonhatom azt a következtetést, hogy a tulajok többsége normális, megfontoltabb, érettebb személyiség ráadásul a VFR az VFR. Magyarul nézesd át mielőtt megveszed és ha rábólintanak akkor hű társad lesz a jövőben.
Nagyon nem tudsz belenyúlni a lecsóba, mert ngyon megbízható jószág. A motorja egy örök darab. Cserélni kell rendszeresen az olajat és ennyi. kimegy a világból. Én egy elég leélt jószágot vettem és mégis a motorja úgy muzsikál, hogy öröm hallgatni.
Jó válsztás a VFR 750. Amikor én vettem, nekem zzr600 vagy vfr750 volt a dilemma és nem bánom a VFR-t egy csepet sem, holott a kedvenc a kawasaki volt mindíg.(bár ezt itt nem hangoztatom )
Az idomok csak ezér érdekesek, hogy legyenek meg, mert eszetlen horror árakat kérnek értük a bontósok. nekem is ezért épül lassan a motor, mert pl. az első fejidomért nem vagyok hajlandó fizetni 40.000 birodalmi kanyit. Annyiért egy komplet gsxr idomot veszk :D szóval, ha darabra megvan mind, az már jó.
Láncot meg minden motoron kell cserélni előbb, vagy utóbb. A motorozás pénzbe kerül.
Amúgy meg veddmeg! A VFR feeling mindennél jobb.
olyan tipus nincs, ami garantaltan tokeletes, mindent ki lehet nyirni
de egy VFR-nel azert erre kisebb az esely :)
ha nem bukott nagyot (vazat, futomuvet megnezni!), es a blokk sem volt megbontva akkor azzal nagyon rossz vasart nem tudsz csinalni...
persze a VRF nem az olcsobb mocik koze tartozik, amennyiert en a '96-ost vettem, abbol kaphattam volna egy feleannyi idos GSX-F -et
de nem bantam meg, nagyon jo valasztas volt a Viffer
Bocs...csak most "jutottam " gép közelébe..
Válaszoltam...
De az is biztos , hogy nem először megy végig a pályán
Esetleg ha valakit érdekel....
Kaptunk ma a használt-gumi szállítmánnyal egy 180/55X17-es Conti Sport Attack motorgumit....
Kb.90-95%-os Gyártás 2010.21 heti , nagyon szép állapotban....
Akit érdekel hívjon, írjon...( adatlap)
Ára olyan 13-15 000Ft ..attól függően kell-e postázni vagy szerelni....
A kawa meg durva nagyon, bár nekem a 97-98-as zx9r formája tetszik, ezek a szögletes újak már nem tetszenek.
Tudom, hogy nem Hondás a videó és főleg nem VFR, de ezt érdemes megnézni:
http://youtu.be/rCOt78MB5vM 2011 és a zöldpokol[/L]
Nagyon dúrva!
KRAVEN[23845] május 17. 14:16
"Gyászjelentés": Tegnap lecseréltük Vadász gépéről a McCoi "tesztláncot" Bőven 100.000 km felett teljesített. Kislánckerékből 3-at fogyasztott el, viszont a hátsóból egy kiszolgálta ezt a távot. Már volt nyúlása a láncnak, de egyáltalán nem vészes. (Láttam már cifrábbat is tized ekkora futásteljesítménnyel). Igazából még volt egy kis fejvakargatás, hogy -Te, muszáj ezt cserélni? :-)
Igen szerintem már épp ideje volt. Mindenesetre ez a szett remekül példázza egy jól beállított olajzó áldásos hatását.
Ez számomra elég meggyőző! Már meg is jött az elektronika! Már csak a felszerelés van hátra és a beállítás! Aztán soha többet láncspray!
de azota is vagyom egy Kawasakira, ugyhogy be kell szereznem egyet masodik motornak, mondjuk valami kis 250-est a kornyeken jarogatni :)
Jó válsztás a VFR 750. Amikor én vettem, nekem zzr600 vagy vfr750 volt a dilemma és nem bánom a VFR-t egy csepet sem, holott a kedvenc a kawasaki volt mindíg.(bár ezt itt nem hangoztatom )
Az idomok csak ezér érdekesek, hogy legyenek meg, mert eszetlen horror árakat kérnek értük a bontósok. nekem is ezért épül lassan a motor, mert pl. az első fejidomért nem vagyok hajlandó fizetni 40.000 birodalmi kanyit. Annyiért egy komplet gsxr idomot veszk :D szóval, ha darabra megvan mind, az már jó.
Láncot meg minden motoron kell cserélni előbb, vagy utóbb. A motorozás pénzbe kerül.
Amúgy meg veddmeg! A VFR feeling mindennél jobb.
de egy VFR-nel azert erre kisebb az esely :)
ha nem bukott nagyot (vazat, futomuvet megnezni!), es a blokk sem volt megbontva akkor azzal nagyon rossz vasart nem tudsz csinalni...
persze a VRF nem az olcsobb mocik koze tartozik, amennyiert en a '96-ost vettem, abbol kaphattam volna egy feleannyi idos GSX-F -et
de nem bantam meg, nagyon jo valasztas volt a Viffer