Tisztában vagyok vele, ha az ember használt motort vesz arra előbb utóbb költeni kell. A mostani ZZR400-ast is úgy vettem meg, hogy váltóhibás volt, és így olcsóbban jutottam hozzá. Megjavítattam, de sokba került, és így majdnem ott voltam, mintha vettem volna egy jó állapotút. Persze közben kijöttek rajta még hibák, amik most cserések. Láncszett, ilyesmi.
A kérdésemmel csak azt szerettem volna kérdezni, hogy hosszabb távra (időben), megéri egy ilyet venni, és nem olyan típus hhibával teli mint egy két motor.
A Kawa helyett gondoltam a VFR750-re, és hosszabb távra. Nagyon megtetszett a motor, és kicsit tartok attól, hogy még szerelővel megtekintve is bele lehet nyúlni valami rosszba.
Még egyszer köszönöm a válaszokat, és remélhetőleg rövid időn belül talán szert tudok tenni egy ilyen vasra.
Scooter egyetértek Veled. Ha valaki olyan VFR-t akar venni amire nem kell egyből költeni, lehet az lánc gumi vagy bármi más, akkor menjen be egy Honda kereskedésbe és gurítson ki egy 1200-as VFR-t De még ez sem igaz, mert ebbe is csak annyi benzint tesznek, hogy az első benzinkútnál meg kell állni tankolni.
Persze át kell nézni a motort, hogy milyen állapotba van és mérlegelni kell , hogy meg ér e annyit amennyiért kínálják.Fel kell tenni a motort középálványra és megnézni pl. a láncot , hogy egyforma feszes marad-e a hátsó kerék forgatása közben is, ha nem akkor aztis cserélni kell majd.De ezek a cserés alkatrészek (ha nincs belőlük sok) arra jók , hogy nem mondhatja a gazdája rá , hogy szalonállapotú bejáratós motor, szóval ha fel soruljuk neki a hibákat akkor már lehet is alkudozni, ha mégsem enged akkor ott kell hagyni a motort.Aztán pár nap múlval visszahívni meggondolta-e már magát
Most még egyedül vagyunk a párommal,de Mátraalmásra is előtte 2-3 nappal verődtünk össze,mert a mai rohanó világban csak ennyit lehet tervezni átláthatóan.
Most még egyedül vagyunk a párommal,de Mátraalmásra is előtte 2-3 nappal verődtünk össze,mert a mai rohanó világban csak ennyit lehet tervezni átláthatóan.
Igen ..jó let volna együtt menni
Ti egyedül mennétek?
Szállást sem foglaltam előre. mert nem tudom még , hogy megyek-e biztosan......Meg az egyik kollégám szabin lesz azon a héten...Max .délben , vagy 2 körül tudnék indulni..DE MÉG EZ SEM BIZTOS..így nem is igérek semmit ..Majd azon a héten szerda -csütörtök magasságában jelzek..
Ez mind szép és jó, de ha mindennek megfelel, akkor egy vagyonba kerül. Inkább ami fontos, hogy a két kerék egy nyomvoalon fusson, a motor egyenesfutása legyen rendben, ne legyen görbe a futómű, be tutod rugóztatni rendesen, nem koppan fel. Nem ütöttek a felnik, nem horpadt repedt valahol a váz. Nekem ezek fontosabbak, de persze mindenki máshogyan vesz motort. Én pl kincsként kezlem a motoromat, a garázs mégis beázik. Hol az összefüggés? :) Sehol :) Drága megjavítani a garázst :)
De persze mindemellett igaz az is, amit mondasz, sokat elárul a körülmény is, de nem mindent. Nomeg egy használati eszközt veszel, nem dísztárgyat.
Szeva Skyfox!
Ne felejtsd el a papírjait átvizsgálni! Én már majdnem lefoglalóztam egy RC36/2-est, amikor kiderült, hogy nem kaphat törzskönyvet, mert a vázszáma át van ütve. Ilyesmibe ne menjél bele, a tulaj hiába esküdözik, hogy átiratható.
Igen meg lettél tisztelve barátom, mert Csizi nagyon finoman adagolta az áldást irányodba. Meglepődtem, hogy nem kapott agyhugykövet, iszapvesét, rétegszívet, laposmájat meg mitómén mit.
szia Skyfox
hát először is nézd meg a tulaj udvarát, garázst meg miegymást. sok mindent elárul a személyről. én ezt minden vásárnál megnézem. ha minden gagyi akkor hagyd ott. ha nem akkor lehet tovább nézelődni: gumák, lánc, lánckerék, műszerfal, az idomok találkozási íve szép legyen. nem elhanyagolható az illesztő csavarok: legyenek gyáriak
féktárcsák, fékbetétek legyenek jók, ne kelljen rögtön pénzt költeni ezekre. amúgy ennek egyetlen tipus hibát mondanak: a feszszabi nagy ritkán ki-ki purcan. fényképezd le és tedd fel ide. hátha többet tudunk segíteni. amúgy a legkisebb vásárlási kockázatot rejtő motorok közé tartozik.
az altalanos dolgokon kivul igazabol talan a feszultsegszabalyzo az egyetlen ami neha megdoglik, de ha abban amit veszel mar nem a gyari van, akkor jo esellyel sosem lesz vele gondod :)
amugy nem egy orul nagy osszeg a csereje (talan valami 10-20ezer kozott mozog)
A véleményeteket szeretném kérni.
A "következő lépcsőfoknak" gondolkodtam, egy 95-97 körüli VFR750-ben. Tegnap kipróbáltam és bejött nagyon.
Még nem biztos, hogy egy ilyen lenne, de a hidr. kulpung, a V4-es blokk, nagyon megtetszett.
Tudtok esetleg tanácsokat adni, hogy mik a típus hibák ennél az évjáratnál, vagy mire kell fokozottabban figyelni.
Túra motorozásra lenne használva, többnyire két személyre.
most egy ZZR400-as van.
Köszönöm a válaszokat!
Tisztában vagyok vele, ha az ember használt motort vesz arra előbb utóbb költeni kell. A mostani ZZR400-ast is úgy vettem meg, hogy váltóhibás volt, és így olcsóbban jutottam hozzá. Megjavítattam, de sokba került, és így majdnem ott voltam, mintha vettem volna egy jó állapotút. Persze közben kijöttek rajta még hibák, amik most cserések. Láncszett, ilyesmi.
A kérdésemmel csak azt szerettem volna kérdezni, hogy hosszabb távra (időben), megéri egy ilyet venni, és nem olyan típus hhibával teli mint egy két motor.
A Kawa helyett gondoltam a VFR750-re, és hosszabb távra. Nagyon megtetszett a motor, és kicsit tartok attól, hogy még szerelővel megtekintve is bele lehet nyúlni valami rosszba.
Még egyszer köszönöm a válaszokat, és remélhetőleg rövid időn belül talán szert tudok tenni egy ilyen vasra.