Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, aztán Hring-re feliratkoztál e 7-ére az SBK replikával? Ott a helye, közel is van, stb.
Én a gyári értékeket fújtom mindig bele, ha laposabb ilyen közel fél bar-ral, egyből éreztem hogy nem az igazi kanyarban.
Hát itt azért van némi tévedés, fogalomzavar, hozzánemértés. A kollega navigációja valszeg túlfeszültség miatt mehetett tönkre, ami ellen egy biztosíték annyit ér mint lavinában a hólapát. Meg mi az hogy az aljzat átengedi a túláramot? A GPS-nek van egy bizonyos teljesítménye, és ennek megfelelő áramot fog felvenni. Ez párszáz mA lehet, nem több. Biztosítékot azért szoktak a fogyasztók elé tenni, ha valami zárlat vagy egyéb rendellenesség következik be, akkor ne az egész jármű égjen le, csak a biztosíték olvadjon ki. Igazából a GPS töltője elé egy feszültségstabilizátor kellene, ami mindig 12 V-on tartja a feszültséget, még akkor is ha a generátor mondjuk 16 V-ot termel. Szóval kéretik a hülyeséget nem terjeszteni ha nem értünk hozzá!
Tudom, hogy most sokan azt mondjátok hogy hülyeséget csináltam, de én évad elején Continetal Contimotiont tettem fel és eddig nagyon bejött. Kb 3000-et tettem bele eddig és szinte alig kopott, nálam jól tapadt, vizesen-szárazon egyaránt. A tökösebb gumik viszont egy 20-asal 30-assal drágábbak. Én párban vettem 49-ért.
Akkor viszont alapvetően a gyári értékeket tartják sokan mérvadónak. Nekem az RC36-on nagyon nem jött be. Egyértelműen túl soknak tűnt. Amit én használtam (igaz, utcai sport gumiknál) az elöl: 2,2-2,3 hátul: 2,5

A Z6-ról hallok jót is meg kevésbé jót is (FJR-rel egy ismerős azzal kiválóan karcolja a lábtartót, és közben a kopás is OK, másnál furcsán kopik). Legközelebb esetleg kipróbálhatod a Dunlop RoadSmart-ot.
Nekem a cél hogy elmenjek a gumival 15 000-et legalább, tehát inkább a keményebb gumikat szeretem. Ennek az oka baromi 1xerű....anyagi. A diablo eléggé hamar elkopik, és ha tényleg túrára kell akkor szerintem felesleges.
áá, túrázok inkább vele, ezért is maradtam a z6nál. de a jővőben puhább gumma felé tendálok m3 vagy diablo corsa...
Igen, de csak hogy egyértelmű legyen az illetőnek
Szerintem a karb. szinkron tartalmazza az alapjárati keverék be állítását is! Már ahol jól csinálják! Szerintem.
Ha érdekel a dolog, akkor tudok segíteni. Amúgy az egész műveletet kezdd el egy szelephézag beállítással, majd jöhet a karbi takarítás+szinkron+keverék beállítása.:) Illetve majd még nézd meg, hogy véletlenül nem marad-e rajta valamelyik karbin a hidegindító. Visszatolod a kart fent, és akkor figyeld meg lent h. teljesen visszament-e a két rudazat, próbaképp kicsit meg is lökheted kézzel.
Alapjárati keverék beállítás+karbiszinkron.
Pályán elöl-hátul 2,2-t mondanék, de ez a Z6 nagyon nem pálya gumi, szóval ha jobb idő van mint most, és kened is neki, pár kör után túlmelegedhet.
Egy szinkron minden képen ráférne, így a videó hallottak alapján. Meg ez az olcsóbb is, így ezzel kezdenék.
Kormány csapágyelenörizve lett? Bár nem írtad le, hogy hintázik, vagy inkább kigyózásra hajlamos?
A pályán való leengedés az attól függ, hogy milyen idöket megy az ember. Ha nem tudod bemelegíteni, akkor csak rontasz a helyzeten, mert minden kanyarban csak birkozni fogsz a géppel.
Én azért a biztonság kedvéért raktam bele 1 plusz biztit, mert ahogy a régi mondás tartja ami bexarhat az be is xarik. 1 hónapja a 3 napos kiruccanásunk előtt indulásunk csúszott majd 3 órával mert a span szivargyújtó ajzata beengedte a túláramot és kicsinálta a GPS töltőjét.
Nagy szopás volt, ráadásul másnap ezzel kellett kezdeni, hogy csere. Úgyhogy nyugodtan rakjál bele plusz biztit!
Sziasztok!
Én a szivargyújtó csatlakozót a fejidomba raktam bal oldalon rejtve,mivel kényelmesen nem fért el máshol.
Fixre belerögzítettem a töltőt, a vezetéket,és a szivargyújtó pozitívját megszakítottam egy visszajelzős kapcsolóval,így látom mikor van áram alatt a töltő.
Külön biztosíték nem szükséges mivel minden töltőben van gyárilag.
A gps tartót pedig a bal kormányszarv rögzítő(kicseréltem hosszabra) csavarjához rögzítettem.
en valoszinuleg a tanktaska tetejebe fogom rakni a gps-t, inkabb a szivargyujtos csatlakozon gondolkodom nagyon, mert anelkul eleg korlatozottan hasznalhato csak...
ezzel kapcsolatban van vkinek otlete, ajanlasa, jotanacsa mire figyeljek? ahogy latom, csomofele van, de rengetegszer nem teljes a keszlet, pl. csak a csatlakozoaljzat van, a masiknal kabelek + biztositek, szoval elvesztem a kaoszban :D
Majdnem olyan jól néz ki mint az én fehérem Egyedül az osztott lámpát irigylem róla
Többféle módja van. Szerintem a legjobb ami a kormánycsapágy kupakjának a helyére megy egy ilyen gömbcsuklós gps tartó konzol.
Keresek majd képet, aztán linkelem.
Mondjuk nem olcsó
Valaki rakott már a paripára GPS-t? Milyen felfogatási lehetőségek vannak? Ha lehet rakjatok fel képet is pls! köszi!
Én mindig a gyári értéken megyek azaz 2,5 előtt és 2,9 hátul. Ha túrázni akarsz akkor ez a legjobb, de ha pályázni akkor engedj az értékekből.
Szevasztok!

Gumma témához kérnék hozzászólásokat... nemrégiben cseréltem szettet, z6 került fel ismételelten, puhábban akartam, így alakult.

Néha a rossz úton (hullámos) tapasztalok 80-90 körül egy libegést előlről gyári futóműbeállításnál, srác akinél szervízeltem nem talált hibát, a gummát tartja felelősnek.

Tapasztalatok?
Milyen gummanyomás mellett mentek?, 2,0 2,5 gyárin?

Kössz a válaszokat!
Megérkeztek az első sárvédő hosszabbítók:
http://www.agomotors.hu/websho...
Ő róla lenne szó,és ezt a dobozt szeretném fel tenni.