Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi,kipróbálom a trükköt
50VM az 130 LE-ig ajánlják
Légyszíves mond meg a pontos megjelölését annak a láncnak amit használsz. Nagyon köszönöm.
Ha gondolom, az rk gxw nekem nagyon bevált. Alig kellett még után állítanom, pedig már van benne 7-8ezer km. Vagy 10.
Keki!

A légtelenítéskor a légtelenítő csavarra tett cső végébe dugj egy nagyobb méretű fecskendőt, és azzal ki tudod vacuumolni, vagyis lejön az olaj a csőbe, és már kész is. Utána már csak egy-két pumpálás kell, ahogy a féknél is szokták. Kb 5 perc az egész.
Csak a tartályban a szintre kell figyelni. Én DOT 5.1 használok, de a 4.0 is jó.
Köszi,holnap jön haver,aztán újra próbáljuk.
Nem tudja valaki véletlenül a 800-as '98-'01 ezüst színnek a színkódját?
Szia!
A kis lemezke furatos vége megy az alsó furatba a másik pedig a fölsőhöz,hogy amikor légteleníted ne lője ki az olajat a tartályból.
Egyébként nehezen lehet lelégteleníteni,mivel viszonylag hosszú a cső.Arra vigyázz még,hogy soha ne érje el ezt a ki szelepet a levegő szintje mert akkor kezdheted elölről az egészet.
Sziasztok,egy kis segítséget kérnék.Ma megpróbáltam kicserélni az olajat a kuplungnál(munkahengernél).nem azért mert valami gondom volt vele csak már nagyon koszos volt.Leengedtem,kitakarítottam a tartályt(volt mit )feltöltöttem a friss olajjal visszapakoltam mindent ahogy kell,és elkezdtem a légtelenítést de nem akarta az igazságot. Mi lehet a hiba előtte tökéletesen működött.még annyi hogy van egy lemezke a munkahenger tartály alján azt úgy kell visszarakni hogy fedje a másik nyílást?
A lánc kerekek jók, a lánc viszont "csak100LE"

Én eggyel erősebbet használok.
Nálam az elüldözés minden fajtája fent áll, de szeretnék jelen lenni. :-)))
Neked pedig kőkemény túra is! 800Kilcsi nem játék :-) habár 1 VFR nyergében laza gurulás. :-D
köszi,
lehet, hogy ott találkozunk, megnéztem nekem odáig 800 km
Üdvözletem!
2011-es III. Orfűi VF-VFR Klub Találkozó; augusztus 20.
Bővebb infót pedig itt találsz:
Hondavfr.hu
szia, melyik találkozón?
szívesen elmennék csak nem tudok semmi programot
Szia Koz, remélem jól telt a nyaralásod és sikerült sokat motoroznod.
Szokás szerint szeretnék kérdezni tőled. Ezt az ajánlatot kaptam lánc szettre. Ezekre a méretekre van szükség JT-ből és DID-ből a paripánkhoz?
JTF 339.17
JTR 1340.43
DID 50 VX 108.
Válaszodat nagyon köszönöm.
kozmax!
Köszi a megoldást ismét neked köszönhetjük.(üresjárati dióda)
Ismét megspóroltál egy kis munkát ,hogy ne próbálkozzunk hiába.
A féktartó konzol kialakítása miatt nem lehet körbe forgatni az excentert.
A lánc oldalról nézve a 750-es az óramutató járásával megegyező irányban feszül, míg a 800-as pont fordítva.
Lehet nem pontosan írtam amit mondani akartam, és úgy gondolom kicsit félre értettétek.Természetesen a kerékagyat bármelyik irányba körbe lehet fordítani a lengőkarban, nem csak az egyik irányba(persze ha a lánc ezt megengedné(nem feszülne meg)).De a japók nem véletlenül rakták rá azt a nyilat, mert így ha a nyíl irányába van feszítve, akkor a kerék tengelye(excenter) a lengőkarban felülre kerül, amit ez után rögzítünk, és elméletileg nem tud elmozdulni az excenter ,ami a lánc megfeszülését vagy lazulását okozhatná.De viszont ha úgy lenne megfeszítve és aztán rögzítve, hogy a tengely alul van akkor szerintem van rá esély, hogy egy nagyobb kátyú ütésére meglazul vagy még nagyobb esélyt látok rá, hogy épp megfeszül a lánc.Arra gondolok amit Hege is írt, hogy ha talpon áll a motor , és meglazítanánk a rögzítő csavarját az excenternek, akkor az egyből úgy fordulna, hogy felülre kerüljön a tengely.Gyári feszítési irány szerint, közel a felső pontoz áll a tengely amikor megfeszítjük a láncot, így kevésbé akar a ránehezedő súly miatt elfordulni az excenter, de viszont ha úgy van beállítva, hogy alul van a tengely, akkor már eleve szeretne felülre fordulni a ránehezedő motor súlya miatt, amit a csavar meghúzásával lehet , hogy megtudunk akadályozni, de ha mondjuk egy kátyúba kapna egy nagyobb ütés a kerék akkor már lehet , hogy a csavar szorító ereje kevés lenne és ez miatt elfordulna a kerék agy, valószínűleg hátra fele, ami miatt megfeszül a lánc.Ezt nem olvastam és nem hallottam senkitől, csak én gondolom ezt, hogy ez miatt nem mindegy merre van megfeszítve a lánc(lefele vagy felfele), és ez miatt tették rá a nyilat a lengőkarra.De lehet , hogy nincs igazam, ki kell próbálni és kiderül
Én már csináltam de úgy emlékezek hogy oda-vissza állítható,és a rajzon sem látok semmit ami ne igazolna.
Hozzáteszem ha nem középallványon csinálod akkor az excenter a fölső állásába áll be lazítás után,és innen valóban lefelé kell fordítani ahogy a nyil mutatja (szerintem ezért van ott),hogy a lánc feszüljön.
Holnap tanulmányozni fogom ezt a dolgot a gyakorlatban...
Ha csak egy irányba fordítható(emlékeim szerint nem) akkor is átfodítható , a megfelelő helyre csak például nem egy negyedet,hanem 3 negyedet kell fordítani,visszafelé,szerintem.
De szép ez a VF! Ha megengedhetném magamnak hogy több motorom legyen, biztos hogy lenne egy ilyenem!
Erre gondoltam én is, de ha csak egy irányba tekerhetem, akkor nem tudok variálni a magassággal. Mert amúgy ha lefelé és felfelé is tekerhetném, akkor ugye ugyanazon feszességnek lehetne egy felső, ill. egy alsó állása is. Csak néhány centi, de az elég.
grofbandita!
Szerintem jogos a feltevésed,és igazad van.
Az excenter valóban a lánc feszítésére szolgál,de a két lánckerék közötti azonos távolság mellett, van az excenternek két állása egy felső,és egy alsó.
Ezzel valóban lehet a motor hátulján emelni vagy csökkenteni,igaz csak néhány centit.
Sziasztok, technikai segítséget szeretnék kérni vf750c rc43 blokkal
kapcsolatban. Olyan gondom van a motorral, hogy amikor kezd üzem meleg lenni kb. 70 celsius foktól viszonylag hangos kit-kat-kat típusú hang jön az első két hengerfejből. Ha a motort megdöntöm oldalra elhallgat. A szelepek belettek állítva, az ok. A vezérműlánc jónak tűnik. Én a láncvezetőkre gyanakszom. Az lenne a kérdésem hogy a láncvezetőket kilehet-e cserélni a szelepdekli felől, vagy szét kell húzni a blokkot, vagy esetleg elég csak levenni a kartelt és onnan hozzá lehet e férni a csavarokhoz? A válaszokat előre is kösz.