Szerintem semennyivel nem lesz közelebb az ülés a talajhoz amikor tekergeted a láncfeszesség-állítót.
A legegyszerűbb ha raksz bele egy ültető szettet.
A kevésbé egyszerűbb, ha raksz bele egy 929rr gátlót, és ahhoz annyival kisebb közdarabot esztergáltatsz, amennyivel lejjebb szeretnéd tudni a hátulját. Cirka 6mm a gátlónál 2.5cm-t jelent hátsó kerék-talaj között.
A drágábbik, ha átalakíttatod az ülést.
Én a másodikat javaslom, ez a féle dolog nálam bevált. Igaz én kihézagoltam, és most egy picit talán feljebb is van a segge, de a vezethetősége az drámaian javul a gépnek.
A lengőkaron rajta van egy nyíl, ami jelzi, hogy a kerékagyat hátra fele, kell tekerni és így lehet láncot feszíteni.Így viszont minden esetben, ha azt nézzük az ülés lentebb kerül pár mm-rel, de ezzel ügye nem lehet az ülésmagasságot szabályozni, mert a lánc feszességét kell beállítani, és innentől kezdve az ülés olyan magasan lesz, ahogy azt a láncfeszesség megköveteli.
Sziasztok!
Egy érdekes kérdés merült fel bennem. Tanulmányoztam a service manualt a láncfeszesség állításával kapcsolatban.(Persze angol, úgyhogy leginkább a képekre hagyatkozom). Azt látom, hogy a hátsó kerékagy egy excenter, amit el lehet forgatni a házában, így a hátsó tengely hátrébb kerül. De nem csak hátrébb, hanem akkor lejjebb, ill feljebb, attól függően, hogy melyik irányba tekerem az agyat. Vagyis itt elvileg az ülésmagasságot is változtathatom valamilyen szinten, igaz? Vagy rosszul értelmeztem valamit?
Tavaly voltam a Honda Sallerbeknél ahol azt mondták, hogy 1 gyári VFR tárcapár 250.......Az EBC 140, bontottan szereléssel együtt 30-ért is lehet kapni.
Mondjuk a legjobb az lenne, ha esetleg kimennék veled megnézni a motort.
Ha aktuálissá válik.
A féktárcsa megosztó...a gyári horror, asszem ilyen 100.000EFT környéke.
Bontóban lehet találni még használhatót, a fenti ár töredékéért.
beszéltem a csókával,korrekt gyereknek tűnik,mondta, hogy gyári benne az összes csavar,gyári fényezés,a tárcsa egy kicsit már vállas(mennyi körül van rá a tárcsapár?),de amúgy doxa...az árban meddig érdemes bepróbálkoznom, hogy ne köpjenek szemen?
Bocsássa meg nekem a figyelmetlenségem. :-)
Akkor Orange Fájter :-D
Általános motorvásárlási körökön felül, érdemes:
A Hondákra jellemző, hogy csak a tankon van lakk alatt a matrinya, az oldalsó idomokon nincs lakk alatt.
Ha esetleg törték a gépet, akkor a fejidom alatti belső idomokba nem szeretik a patent szemeket vissza rakni, ez már árulkodó jel lehet.
Tehát véletlenül sem csavar.
Ugye elég sokáig Honda betegség volt a fesszabályzó, örvendetes hír, hogyha a kinézett gépen már min 1 régebbi PC hűtő bordája díszeleg.
Valamint gondos előéletre utalhat, hogyha van gyári szerszámkészlet, gyári dob, és ülés púp.
És véletlenül sem akarom fényezni ezt a szériát, de elmondható, hogy több típus hibája nem nagyon van.
És ugye mindent átnézni, amit megnéznél bármilyen más motornál.
De ha esetleg kihagytam valamit, akkor remélem Kollegák segítenek.
narancssárga harcos vagyok/voltam ,néztem én is szépnek tűnik...mire figyeljek a vásárlásnál, hogy utána ne kelljen a síránkozásommal,alkatrészkeresésekkel teleírnom ezt a fasza kis topicot?
A legegyszerűbb ha raksz bele egy ültető szettet.
A kevésbé egyszerűbb, ha raksz bele egy 929rr gátlót, és ahhoz annyival kisebb közdarabot esztergáltatsz, amennyivel lejjebb szeretnéd tudni a hátulját. Cirka 6mm a gátlónál 2.5cm-t jelent hátsó kerék-talaj között.
A drágábbik, ha átalakíttatod az ülést.
Én a másodikat javaslom, ez a féle dolog nálam bevált. Igaz én kihézagoltam, és most egy picit talán feljebb is van a segge, de a vezethetősége az drámaian javul a gépnek.
Egy érdekes kérdés merült fel bennem. Tanulmányoztam a service manualt a láncfeszesség állításával kapcsolatban.(Persze angol, úgyhogy leginkább a képekre hagyatkozom). Azt látom, hogy a hátsó kerékagy egy excenter, amit el lehet forgatni a házában, így a hátsó tengely hátrébb kerül. De nem csak hátrébb, hanem akkor lejjebb, ill feljebb, attól függően, hogy melyik irányba tekerem az agyat. Vagyis itt elvileg az ülésmagasságot is változtathatom valamilyen szinten, igaz? Vagy rosszul értelmeztem valamit?
És ma reggel láttam is egy RC36-ot. :-)
Cinkotai úton...
Hmmm :-) de majd a találkozókon felporízom mind! :-D :-D
Keresek RC36II-re egy pár kapaszkodót. Ha esetleg lenne valakinek feleslegben, megvenném.
amit linkeltel, nagyon patentul nez ki!
Hát igen...a hangja nagyon hiányzik nekem is...Imádtam!
Ha aktuálissá válik.
A féktárcsa megosztó...a gyári horror, asszem ilyen 100.000EFT környéke.
Bontóban lehet találni még használhatót, a fenti ár töredékéért.
Akkor Orange Fájter :-D
Általános motorvásárlási körökön felül, érdemes:
A Hondákra jellemző, hogy csak a tankon van lakk alatt a matrinya, az oldalsó idomokon nincs lakk alatt.
Ha esetleg törték a gépet, akkor a fejidom alatti belső idomokba nem szeretik a patent szemeket vissza rakni, ez már árulkodó jel lehet.
Tehát véletlenül sem csavar.
Ugye elég sokáig Honda betegség volt a fesszabályzó, örvendetes hír, hogyha a kinézett gépen már min 1 régebbi PC hűtő bordája díszeleg.
Valamint gondos előéletre utalhat, hogyha van gyári szerszámkészlet, gyári dob, és ülés púp.
És véletlenül sem akarom fényezni ezt a szériát, de elmondható, hogy több típus hibája nem nagyon van.
És ugye mindent átnézni, amit megnéznél bármilyen más motornál.
De ha esetleg kihagytam valamit, akkor remélem Kollegák segítenek.
narancssárga harcos vagyok/voltam ,néztem én is szépnek tűnik...mire figyeljek a vásárlásnál, hogy utána ne kelljen a síránkozásommal,alkatrészkeresésekkel teleírnom ezt a fasza kis topicot?
Viszont 2esből, nekem Ő nagyon szimpatikus:
Eladó RC36/2
Ahogy nézem, szinte mindene gyári...és van hozzá üléspúp is.
A gyári dobja kérdés, jó, ha megvan.
Ugye ennyiért Rc36---RC36/2-esek is vannak.
RC36
RC36/2
A Z fórumból nézek át hozzátok,600.000 körül keresnék vfr-t,ha valaki éppen megválna tőle,kérem jelezzen.
Köszi:Gab