Saját magunk szopatására kiváló a majosházi idom. Bsanya kolléga vett tőlük oldalidomot jópár évvel ezelőtt. A furatok abszolút nem stimmeltek rajta, a kidolgozása is hagyott kívánni valót maga után. Erről ennyit.
Szerintem érdemesebb inkább egy olaszba kijáró kereskedővel felvenni a kapcsolatot (pl grandemoto), mert odakintt kazlakban állnak a VFR-ek. A majosházi idomok minősége fos.
Tiszteletem... Valaki nem tud idomokat VFR 750 rc 36 I re? bal oldali idomok erdekelnenek... elore is nagyon szepen koszonom... vagy ide vagy pedig dani1989@azet.sk
Az a baj az 1 ponton rögzített csomagtartóban (nekem is ilyen volt, de házi tákolmány) hogy az erős rezonancia miatt és, hogy az erőkar végén van a súly, hogy az enyém eltört. Miután meglett hegesztve jobb lett, de a csővastagság miatt az eltelt idő alatt kezdett meghajolni qva lassan de akkor is. Nézd mindig mi vele a helyzet, és ha látod hogy görbül akkor irány hegeszteni plusz merevítést rá.
Sziasztok.
ki tudná megmondani 1984-es honda vf750 szelephézagát?
Beállitottuk klasszikus 0,15-0,20 ra de nincs szép hangja,az egyik ismerösöm utánnanézett és azt mondja szivo-kipufogo 0,12 létezik ez?
köszi
Sziasztok.
Tegnap tudtam szerezni " jóárasítva" a géphez egy Givi doboztartót és egy Givi Maxia dobozt..( használtan talján-országból..)
Nem a legmodernebb....de a célnak megfelel.....amennyi időm van túrázni....
Ha kopottak a csúszőgyűrűk, akkor azokat is cserélni kell, különben nem lesz hosszú életű az új teló szimering. Valamint jól nézd meg a porvédőket, hogy milyen állapotban vannak.
Érdeklődnék hogy valaki szedette már szét szabadonfutót (indítókuplungot)? Az érdekelne hogy az állórésznek amiben a rugók és a rolnik vannak annak egyben kell lenni ? Mert nekem 3 darabból van és mindhárom vágás/ repedés ugyan ott van nem tudom szándékosan vagy elrepedt. Ha valaki ért hozzá legyen szíves segíteni mert nekem furcsa hiszen pont az lenne a lényeg hogy megfeszüljenek a rolnik így meg simán átfordul és lötyög minden.
Szimering meg olaj. Arra vigyázz, hogy a nyergen át ne tudjon rámenni a féktárcsára.
Vettem az első teló olajat ami az utamba került. Castrol volt, 10w20as asszem. Tök jó.
Ha folyik az olaj az első teleszkópból akkor milyen alkatrészeket kell cserélnem? Az odááig oké, hogy telo olaj és szimering, van még ezeken kívül más is ilyenkor? Milyen olajat vegyek bele?
Sokkal hasalósabb a Thunderace, szinte teljesen csuklóból tartod magadat, viszont a fogyasztása tényleg beszarás, simán kijön 5 littyóból ami eszméletlen főleg hogy egy 150 LE-s motorról beszélünk.
Ültető szett?Ilyenről még nem is hallottam motornál.Olyat igen , hogy a kutyacsontot kicserélik, hogy alacsonyabb vagy magasabb legyen.Lehet , hogy csak peresebb gumi van rárakva a gyárinál azért áll majdnem függőlegesen. Én tegnapelőtt tettem az enyémre új gumikat és sokkal ferdébben áll oldal sztenderen mint előtte, amikor elsőnek letámasztottam, megijedtem ,hogy elakar dőlni:)
Há', azé' egy thunderace-n el lehet még gondolkodni vfr mellett. Kevesebbet eszik, jobban megy, igaz fekvőseb motor, meg nincs gurgulászása sem motorféken, de elég jó vas az is.
Nincs valakinek bontott ekeidom VFR 800 Fi-hez illetve keresek még első irányjelzőt!
Ma széttdobtam kicsit!
A lánc lánckerék hibátlan! Légszűrő minha tegnap tették volna bele!
Fékbetétek kb 3 mm még! Az olaj a blokkban nem sárga de nem is fekete! szép barna! Ezt a héten lecserélem! 2005-ben hozták be az országba! 26000 Km-nél cseréltek olajat az olaszoknál! most 33000 van benne!
Szerintem ültető szett van benne mert oldalsztenderen majdnem függőlegesen áll! A hátsó rugó a legpuhábbra van állítva! Marha alacsonynak érzem!
http://www.auto-tuning.hu/kepe...
Csak épp elég jó árba vannak, de ha kell akkor nincs sok választás.
Kipufogó: 0.2 mm
Természetesen hideg motornál.
Szervízkönyv:
http://www.manualedereparatie....
ki tudná megmondani 1984-es honda vf750 szelephézagát?
Beállitottuk klasszikus 0,15-0,20 ra de nincs szép hangja,az egyik ismerösöm utánnanézett és azt mondja szivo-kipufogo 0,12 létezik ez?
köszi
Tegnap tudtam szerezni " jóárasítva" a géphez egy Givi doboztartót és egy Givi Maxia dobozt..( használtan talján-országból..)
Nem a legmodernebb....de a célnak megfelel.....amennyi időm van túrázni....
Már rájöttünk hogy el van törve esetleg nem tudod honnan szerezhető be?
Segítséget előre is köszi.
Vettem az első teló olajat ami az utamba került. Castrol volt, 10w20as asszem. Tök jó.
Ma széttdobtam kicsit!
A lánc lánckerék hibátlan! Légszűrő minha tegnap tették volna bele!
Fékbetétek kb 3 mm még! Az olaj a blokkban nem sárga de nem is fekete! szép barna! Ezt a héten lecserélem! 2005-ben hozták be az országba! 26000 Km-nél cseréltek olajat az olaszoknál! most 33000 van benne!
Szerintem ültető szett van benne mert oldalsztenderen majdnem függőlegesen áll! A hátsó rugó a legpuhábbra van állítva! Marha alacsonynak érzem!