Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hagyjuk. 11k euróért 11k kmes rc30. mobile .de-n
Fakkjad meg a szülőd...
http://suchen.mobile.de/fahrze...
Köszönöm a válaszokat, a hátsót most hagyom , az elsőt meg kicseréltem.Hát az nem kevés pénz
a hátsó csapágyhoz sok sikert kívánok, meg vastag pénztárcát. enyémbe valami horror összeg a kettő. ilyen 50ezer környékére gondolj.
A legegyszerűbb ha bemész egy Honda kereskedésbe és megrendeled. Az SP kormánycsapágyaival én is futottam egy kört, felhívtam mindenféle csapágyboltot hogy hátha, de nem. Nem olcsóbb ott sem, és nem is mindenhol tudják beszerezni. Nézegetem itt a Viffer csapágyait, az első kerékhez még csak lehetne civilben is kapni azt a 6004-es csapágyat, bár nem tudom az UU jelölés mit takar, C3-asban lehet kapni sok helyen. A hátsó tengelyen a 6908LU csapágyról nem nagyon találok magyar internetes találatot az LU jelölés valami spéci kenőanyagra vagy bevonatra utal talán, ezt nem bírtam megfejteni. Sajna ezek a spéci motoros csapágyak ilyenek, nehezen találni hozzá más megoldást. Érdemes megrendelni hát a gyárit, az mindig jó minőségű és megbízható. Hívj fel egy kereskedést (pl Honda Szabót tudom ajánlani) és hasolnítsd össze ezekkel az árakkal, hátha David Silver ócsóbbé tudja.

http://www.davidsilverspares.c...
Üdv!
Cserélt mostanába valaki 750-es VFR-be kerékcsapágyakat?Most ott tartok , hogy szétszedtem első ,hátsó kereket, csapágyak ki, és holnap indulok keresni valahol, de arra nem gondoltam, hogy a hátsó kerékbe 3 csapágy is van. A kérdésem az lenne, hogy a hátsó csapágyak elég érdekesnek tűnnek, mennyire beszerezhetők ezek?
Én hiszek neked. Csak tippeltem a VF 1000 R-t :)
Az eldöntött tény volt, hogy mennem kell. Aztán keddre is berendeltek, mert az aki a fizetést kapja érte baszik csinálni akármit is. Híradósokat elküldték továbbképzésre, aztán nem jöttek rá, hogy 10-1 az 9 és nem 10, így be kellett mennem Kedden is. Az más kérdés, hogy Hétfőn lerohadt a vízszállítónk, így +1 hely. Hogy nem tudott az a fos kifeküdni egy héttel korábban.
Erre most Pénteken elküldtek szabira, mert sok a szabadnapom, és mi az, hogy bent vagyok? F@szom nagyon tele már, nem is bánom, hogy tavasszal leszerelek a bús pics@'ba. Merő káosz az egész, aztán mivel nem vagyok anyázós fajta, a borki rossz végére kerülök mindig. Lassan nézniük kell más után akit szívathatnak.
legalább behívtak szombaton vagy be sem kellett menned?
Jájá, és nem "Rc nemtudom mennyi", hanem SC16.
Így gondoltam én is
Helyesen VF1000R
VFR 1000R
Rc nemtudom mennyi :)
Ez vajon melyik Hona V4 lehetett?
TT video
Köszi a segítséget.
V4 után csak V2-es jöhet. :-))))
Köszi!
Lehet javítani a szabadonfutót, de most fejből nem tudok címet adni, viszont utána kérdezek, mert előbb utóbb nekem is kelleni fog. Holnapra tuti okosabb leszek. Jelzek, ha van valami.
Igen az a probléma egy ideig enyém is csak néha csinálta de most már szinte el sem indul :S Köszi szépen a segítséget nem tudod véletlenül hogy hol tudom beszerezni? Esetleg mennyibe kerül? Vagy lehet valahol javíttatni?

Üdv: Taki
Azannyáját, ez szép! Sok balesetmentes km-t!
Ha arra gondolsz, hogy veszettül darál, de nem forgatja meg a blokkot, akkor az szabadonfutó. Gyakori betegség, amennyire hallottam, nekem is halódik, de néha-néha elkapja és akkor beröffen
Üdv mindenkinek!

Nem találtam vfr 750 es topicot ezért írok ide. Ma reggel a motorom elég fura hangot adott ki nem akart indulni és levettem a a blokk oldalát és a szabadon futó keréknek jön a hangja az önindító áthajt de a kuplungra már nem viszi át a hajtást. Az olaj már kissé elhasználódott egy szezont volt benne. Lehetséges hogy attól nem működik rendesen mert már az olaj nem olyan minőségű mit amilyennek kellene lennie? Vagy a szabadon futó mehetett tönkre ?
Segítséget előre is köszönöm.

Üdv: Taki