Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pff, na fasza... majd dumálunk minnyán'

http://youtu.be/G8d2KuhD_ZA
azé' ez sem lehet szar ni
Köszi. :-)
nem volt kérdés, előtte lekáderezték :-)
lementünk, és totál gyári, gyönyörű állapot. :-)
instant get! :-)
Jó volt, csak most már így visszatekintve ezt a túrát 4 naposra kellett volna tervezni, nem 3-ra, ugyanis mire átértünk Szlovén-Osztrák határról Dél Németországba az 7 és fél óránkba került (2 óra esőben). Tehát 16 órára értünk Berchtesgaden-be, amikor pont bezárt a múzeum. Ott ittunk egy jeges KV-t majd vissza 400 km a szálláshoz autópályán. Kb 3 nap alatt akkor nem ültünk motoron amikor aludtunk.
wow, ez gyorsan meglett, grat!
Köszönöm. :-)
Zulu ikrek :-)))))
Szívtam is a fogam :-D az ára kb egy 2001es FI-vel egyenlő. :D /850.000EFT pénz./
és ez a motor 95-ös.
de a kor nem számít :-)
Hát igen, Afrikások nem szaroznak. :-D
Gartulálok a szép gépsárkányhoz. Csak jókat hallottam a zulu ikrekről. Nagyon egyben van így első blikkre.
De szép ez a zöld, amindenségit. Amikor egy ilyen gyári VFR-t látok, mindíg újra belészerelmesedek. Lehet, hogy lassan 20 éves, de eszméletlenül eltalált motor.
Jó volt a móka? :(
A VFR-nél talán ő az egyetlen ami hasonlóan megbízható, ráadásul értékállóbb is. Grat hozzá, bár tényleg nagy lesz a különbség. 1 kollégámnak van Africája és csak annyit róla, ha nincsen jég az úton akkor mindig ezzel megy mindenhova.
Olaszból hozta be az előző tulaj.
De kint 15évig 1embernél volt, és sajnos csak 2hónapot az előző gazdinál, és most nálam.
16éves.
Kintről van vagy itthoni? Hány éves?
Nem végül is nem azt vettem meg ,mert az egy oldaldoboz tarós változat volt amiről hiányzott az oldaltartó.Végül a vaterán találtam ezt ,a tulaj nem tudta hogy mire való,de a méretei alapján jónak tűnt.
Így is lett egy kis átalakítás után,szerintem jobb lett mint a gyári,mivel a hátsó hajlítása nagyobb szögű így közelebb van a lámpához és kevesebbet takar.Doboz nélkül is kevésbé lóg ki hátra.
A házi készítésűvel csak annyi a baj hogy valószínűleg nehezebb,nem állítható szögben ill. elölre-hátra.
Persze egy szakavatott mester ezt is meg tudja oldani.
A VFR sajnos búcsúzott. :-(
És a VFR ment vagy most már 2 lovad van? Amúgy szép paripa!
Sehogy nem fér bele a holnapba vagy a holnaputánba?
És akkor kis beszámoló. :-)
Brutálisan jól elnyeli az összes úthibát, szinte hihetetteln, mintha vasalná maga alatt az utat.
Iszonyat kényelmes, utasnak is.
Fékei pont elegek, kicsivel erősebb mint a VFR-fékei.
A hátső pedig egyértelműen jobb.
Ugye ez V2-es, és gyengébb is./61LE, 71NM/
De pont elég, igaz 2000alatt nagyon csapkod. :-(
Viszont 120húz utazó, pont 5ezret forog. :-)
Forduló köre iszonyat kicsi, dönteni pedig nagyon lehet. :-)
Dióhéjban ennyi, még tegeződünk!
Szép Estét! :-)
4.én dolgozok
Jó Estét :-)
Miáltal a másik forumra már be örömködtem, ezért most ide is megteszem. :-)
Mikor jössz vissza szabiról?
Hát 5000 -ért simán megérte, jó üzlet volt, annyiért én is inkább megvettem volna, de scootert is megértem ,hogyha van alapanyaga hozzá akkor semmijébe se kerül megcsinálni, és később elmondhatja , hogy ő csinálta:)
Hétfőn kedden dugig vagyunk, utána pedig én elmegyek 10 napra.
Én is dobozostul vettem a gépet. Gondolom te megvetted Hege azt a tartót amit nem oly rég hirdettek 5 pénzért. Mivel van egy rahedli alu és certál hulladékanyag amit használhatok, csak vágni és hegeszteni kell. Nekem megéri elbarkácsolni :) Platni és doboz meg volt a motorral. Amúgy is szeretek barkácsolgatni :)
Én 5000-ért vettem a tartót platnival,nekem nem ért annyit próbálkozzak.
Szivessen!
Sok sikert hozzá, szerintem se olyan nagy ügy megcsinálni, szerencsére én ezzel vettem a motort, sőt még doboz is volt hozzá.Ha nem lett volna rajta akkor én is inkább csináltam volna tartót, minthogy megvegyem drága pénzért a gyárit:)