Nem vagyok VFR-es de a Red Barron-t én is messzire elkerülném. Valami döbbenet drágák. Volt, hogy 1 éves GSX600F-t többért adták mint amennyiért az újat a Full Gasban!
Az ABS lámpa addig világit, amíg először el nem éri a 10km/h sebességet. Nyilván utána nem, mikor megállsz. De minden gyújtás levétel és elindulás után így működik. Jól.
Köszi srácok a válaszokat! Igen, én is kicsit elgondolkodtam itthon a dolgon és eszembe jutott még valami, nem tudom mennyire helyes a gondolatmenetem, de a srác beindította a gépsárkányt és miután beröffent a kis ABS ikon folyamatosan pirosan világított... kérdeztem tőle, hogy annak nem kellene már kialudni indítás után, erre azt a választ kaptam, hogy nem mert még teszteli a rendszert és elindulást követően kb. 100 m után alszik majd el.....ez szerintem élből egy marhaság, de javítsatok ki ha tévedek. Hát szép lenne jó lenne, de még várnom kell egy kicsit addig is marad a gyűjtögetés meg a keresgélés. Ennyi pénzt nem dobok ki az ablakon. Csizi és Pityusz is megerősítette az általam hallott pletykákat, ráadásul a srác ugyanazt adta elő nekem amit Csizi leírt.
A Red Baron drága, és még zsiványok is. Nem minden arany ami fénylik, ezt az ACIDM (ejtsd: ASIDAM ) maszlagot nyomják állandóan hogy milyen szuper ellenőrzésen mennek át a motorok náluk, azt mégis egy csomó fost akarnak eladni. 2007-es VTEC-et jóval olcsóbban is kapsz a piacon, szerintem felejtsd el a Vörös Bárót.
an korrekt a Gábor. Épp most küldi nekem az oldalsó légterelőket és a fejidom két kis belső takaróidomját. Összesen 5000+posta és képet is csináld az idomokról. Ajánlom bárkinek, akinek kell cucc, mert nagyon korrekt a srác!
ezekkel hasonlitsd ossze
VFR-nek nagy baja nem lehet ha nem estek vele es nem nyuztak szarra hidegen (bar ha 30.000 km-t kibirt, akkor nem valoszinu hogy ilyen baja lenne)
ha jol emlekszem, a Red Baronnal vallalnak valamennyi garanciat is a motorra, tehat annyira rossz nem lehet :)
Sziasztok!
Egy ideje kategóriaváltáson gondolkozom és nagyon kacsintgatok egy VFR800-assal a mai napon pedig egy isteni sugallat bevezetett a pécsi Red Baronhoz és láss csodát ott állt bent egy 2007-es évjáratú 30. 500 km-ert futott ABS-es gépsárkány egész takaros állapotban 1.880.000 ropogós magyar forintért ... Egyből szerelmes lettem...Szerintetek ez reális ár érte? Illetve volt már valakinek tapasztalata a Red Baronnal? Mik lehetnek a hibák a motoron ennyi km-ernél, bár úgy gondolom, ha rendesen karban van tartva akkor baj nem lehet. Válaszokat előre is köszönöm!
Én oldaltámaszon állítottam a láncfeszességet, de még úgy is megnéztem, hogy fatert ráültettem , nehogy úgy megfeszüljön, de igazából nem sokat változott.
Szvsz igazad lehet. Megnéztem úgy is, hogy ráültem, és nem feszült meg túlzottan, mert eleve kicsit nagyobbra állítottam a megadottnál amikor a középtámaszon volt.
Csak azt nem értem, hogy miért adnak meg 20mm-ert. Ha arra állítom, két személlyel már hegedülni lehet rajta.
Szerintem oldaltámaszon. Mivel a bakon nincsen terhelve a hátsó villa és szabadon lóg a lánc. Ha itt állítod be a feszességet, akkor alapban feszesebb lesz, ha ráülsz és terheve van, nembeszélve ha egy gödörbe mész és berugóz, akkor meg olyan lesz mint a gitárhúr. Azaz szerintem ha oldaltámaszon van. Mi pl akkor állítottuk be, amikor rajta ültem, hogy a berugózásnál se legyen túl spannos. Ha nem ülök rajta, úgysem forog a lánc
Na, szóval ilyen a fesszabályzóm. Rendesen felraktam, most felfekszik, és s hővezető zsírnak köszönhetően nem melegszik annyira. Tudja a gyári értékeket, dolgozik rendesen.
Felkerült az új láncszett is. Amin csodálkoztam, hogy a régi láncon nem volt nittelő szem .
Azt viszont feltenném kérdésként, hogy melyik pozícióban kell nézni a láncfeszességet? A szervizkönyv azt írja, hogy középtámaszon kell lennie, a kezelési meg hogy oldaltámaszon. Melyik az igaz?
Nincs jó hírük!
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
VFR-nek nagy baja nem lehet ha nem estek vele es nem nyuztak szarra hidegen (bar ha 30.000 km-t kibirt, akkor nem valoszinu hogy ilyen baja lenne)
ha jol emlekszem, a Red Baronnal vallalnak valamennyi garanciat is a motorra, tehat annyira rossz nem lehet :)
Egy ideje kategóriaváltáson gondolkozom és nagyon kacsintgatok egy VFR800-assal a mai napon pedig egy isteni sugallat bevezetett a pécsi Red Baronhoz és láss csodát ott állt bent egy 2007-es évjáratú 30. 500 km-ert futott ABS-es gépsárkány egész takaros állapotban 1.880.000 ropogós magyar forintért ... Egyből szerelmes lettem...Szerintetek ez reális ár érte? Illetve volt már valakinek tapasztalata a Red Baronnal? Mik lehetnek a hibák a motoron ennyi km-ernél, bár úgy gondolom, ha rendesen karban van tartva akkor baj nem lehet. Válaszokat előre is köszönöm!
Csak azt nem értem, hogy miért adnak meg 20mm-ert. Ha arra állítom, két személlyel már hegedülni lehet rajta.
Egyébként meg fordítva írtam: a kezelésiben van közép, és a szerviben oldal.
Felkerült az új láncszett is. Amin csodálkoztam, hogy a régi láncon nem volt nittelő szem .
Azt viszont feltenném kérdésként, hogy melyik pozícióban kell nézni a láncfeszességet? A szervizkönyv azt írja, hogy középtámaszon kell lennie, a kezelési meg hogy oldaltámaszon. Melyik az igaz?