Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi srácok, a lényeg megvan. Nem olyan nagy kaland azt a vasat megcsinálni. Platnim van, csak a 2 cső kell, de már látom a ravaszságot, úgyhogy megcsinálom magam.
Mikor vihetem a héten Koz?
Sziasztok!
Igen ez így van a hátsó váznyúlványon van 4 db M8-as belső menet gyárilag.Egyébként én is akartam csinálni házilag tartót,de közben találtam ezt ami nem erre való de rá tudtam alakítani egy kis munkával,és némi laposvassal.
Még arra kell figyelni hogy a tartókon a szögbeállítók furat távolsága nem egyezik meg az egyes típusoknál,ezért kell közé egy közbetét,(lásd:a képen)
A tartó az ülés alatti alsó vázrészhez van rögzítve, szerintem van ott gyári felfogatás a vázon kialakítva, az hátsó rögzítésnél egy kis konzol van lehozva a vázról ,az elsőnél meg a tartó felmegy a vázhoz és ott közvetlenül mellé van csavarozva.Az utolsó képen azt akartam lefényképezni, nem tudom mennyire lett kivehető, az ülést levettem és úgy csináltam, a hátsó féktartály alatt van a rögzítési pontja.Szerintem ha házilag akarod csinálni akkor ez is megoldható lenne egy kis konzollal.Egyébként találtam a neten ilyen tartót, 17-18 rugó, de csak a két "cső darab", ehhez még nem adnak platnit):Ha kell még valami infó akkor szólj
Ok, mindjárt lövök pár képet.
Ó igen, az örök dilemma: 600F vagy VFR. Ahogy olvasom, sok túra, kényelem és szélvédelem fontos. Az ilyesmiben a VFR a jobb.
Igazából városba egy 25-ös szuperlotyó kell nem sportmotor, de lehet vele tekeregni ha nagyon muszáj. Én akkor használom, ha át kell mennem a városon és dugó időszakban, mert akkor felbecsülhetetlen a motor előnye az autóval szemben. (és nem kell parkolóhelyre vadászni).
szerintem varosban nem annyira van elemeben, 3000-es fordulat alatt kvazi hasznalhatatlan, szoval sokat kell kuplungolni/valtani varosi forgalomban
orszaguton viszont maga a tokely
a sulya nem kicsi, nekem sem egyszeru a kertben tologatni a 240kg-t, de megszokhato, es ahogy elindulsz, mar nem is erezni a sulyat :)
Vagy raksz rá 1 faxa túraplexit és már hasalnod sem kell többé.
Én döntö többségben Bp-en tekergek a VFR-el, máramikor össze van rakva :D Teljesen jól lehet használni a városban is. Nem kell megijedni a súlyától, csak megszokás kérdése. Kényelemre 5*, szélvédelem is jó (200-nál még simán morozható, de ott már be kell bújni a plexi mögé ) és van benne KRAFT!
Sziasztok,

Köszi a sok hozzászólást. Mindenképpen VFR és 600F közöt fog eldőlni a kérdés. nagyobb gépet azért nem akarunk, mert "anyának"is van jogsija, így ő is vitézkedne vele, de figyelembe kell venni, hogy 52 kg. :-D Már ezek a gépek se kicsik, nagyobbat nem akarunk. Igyekeztem sokat utána olvasni a dolognak, szívom is magamba a sok infót. Nagyon tetszik a VFR, eddig közelebb állok hozzá. Természetesen városban rohangálás is lenne, de döntő részt minimum 40-50, de inkább 200-300 km-es, alkalomadtán ennél jóval hosszabb túra van az elképzelések között. Pl: Horvátország.

Kiemelten fontosnak találjuk az üléspozíciót, a szélvédelmet, a kényelmet. Ezekben a kérdésekben úgy érzem nyer a VFR. Erő, teljesítmény is van benne, ha húzni akarom, akkor is nyerő a gép.

Köszönöm az eddigi tapasztalat megosztást, ha van vkinek még véleménye, nagyon várom.

Dusán
1-2 honappal ezelott en pont itt tartottam (illetve anyagiak miatt VFR750 vs CBR600F3 volt a kerdes), es a VFR mellett dontottem. jo dontes volt
nyugis turazosnak sokkal jobb a VFR, legalabb nem kell szenne porgetni hogy menjen
Köszi!
Tudnál nekem kattintani pár képet a hátsó doboztartód felfogatásáról? Vagy egy fasza 52 literes GIVI minkey dobozom platnival, csak egy tartó konzolt szeretnék eszkábálni, mert az előző gazdi valami nagyon kókány megoldást választott, amit az első nap leszedtem a motorról. De a doboz jól jönne ha fent lenne:)
Csakis VFR. Nem elfogultságból , de túrázásra sokkal alkalmasabb a v4 mint a sor4. Pl. amikor lassú tempóval megy a bámészkodás, nekem jobban tetszett, hogy mindegy melyik fokozatban vagyok, szolidan adagolom a gázt és rángatás nélkül visszagyorsulok akármilyen tempóra.
szia, fogadjunk, hogy ha a kislányodnak megmutatod mindkettőt a vfr mellett dönt.
Hát, ja. Nem is az, hogy talán kényelmesebben pakolható, meg azért 90nm, hanem inkább az, amikor ráültem ismerősöm 600Fjére :) Komolyan, majdnem láttam a lámpát. Utána visszaültem a vfr-re, akármennyire nyújtogattam a nyakam, még a plexi elejét sem nagyon pillantottam meg. Ennyivel hosszabb a motor, ennyivel másabb a szélvédelme, stb.
szia,
vedd meg mind a kettőt, az 1. túra után eldöntöd, hogy eladod a cbr-t.
Olaj+szimmering+munkadíj olyan 15 magassága
Na már megint VFR VS CBR600F:) Mindjárt jön Csizi is felvilágosít:)
Szerintem ha hosszú túrákra, dobozokkal és ráadásul úgy, hogy kényelmes legyen az utasnak is akkor nem kérdés ,hogy VFR.
Ma értünk haza 3 napos, Bp-Osztrák-Német-Osztrák-Bp. túránkról, ami 1600 km-esre sikerült, 1000 kanyarral csodaszép tájakon tekeregve. Ma reggel vettem észre (még kinn a sógoréknál), hogy a bal első teló szimering megadta magát, faxán elkezdett folyni az olaj. Mennyiből jön ki a javítása (persze párban értem).
Hosszú túrák,dobozok? Nem kérdés! VFR
Sziasztok Fanok,

A segítségeteket kérném. Idén szezonra vettünk egy Honda NSR-t ún. "tanulómotornak". Jövőre, - mivel a cél túrázás - olyan gépet szeretnénk, ami sportos is, de túrázásra is alkalmas. Nem nagyon értünk a kérdéshez, nézelődünk, érdeklődünk. Ragaszkodnánk a Hondához, de nem tudjuk eldönteni, hogy VFR 800 vagy CBR600F legyen a döntés. Vélemények, ötletek, tapasztalatok? Melyiket ajánlanátok inkább? Fontos az, hogy megfelelően fel lehessen dobozolni, nagyon hosszú túrákra is alkalmas legyen, és a hátul ülőnek is kényelmes legyen.

Köszi. Dusán
hmmm.....ezt nem tudtam. Köszi! Ma is tanultam valami újat.