Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek....
Ma ezzel a GSX-R 1000 -el jöttek a melóhelyemre gumicserére.....( hátsó)
Ilyet még nem láttunk..Kikerekedett a szemünk....
Így volt az első és hátsó kerék is kicentírozva....
Gratulálok hozzá...
Sárga, az egyik hegye kicsit kopott asszem.
Megkérdezem, aztán írok.
Nincs jelentősége.
a replikák alatt lehet ,hogy a gyártást értik, de én nem olvasgattam az oldalt ,amint azt már 56x el is mondtam.De nem is érdekel ez az egész tovább, ha hülyének tartasz akkor így jártam és kész, sok vizet nem fog zavarni
Sajnálom Csizi de látom még olvasni se tudsz rendesen Az van odaírva, hogy:Optikai tuning, replikák,spoilerek javítása, átalakítások
Készítés nincs írva
http://www.auto-tuning.hu/kepe...
Öö-öööö, Kawa ZX9 fórum.
Csak azt az oldalt amit beraktál ide, a fejlécen egyből ottvan hogy spoiler javítás/készítés... Sebaj...
THX... nem vagyok tisztaban a magyar operatorokkal meg hivoszamokkal...
+36-70-36-99-389 (mobilró, legalábbis) +36-- Magyarország; 70-- Vodafone Hungary
voda-36-kilenckilenc-3nyolc9
0036998889 ez ezt jelenti ?
VFR idom ügyben érdemes megereszteni egy telefont J. Palinak: voda-36-kilenckilenc-3nyolc9

Ja, és aki hívja, mondja, hogy az ex-szegedi, Honda Jazz - Skoda Felicia srác adta a számot. Ettől olcsóbb nem lesz a cucc, de én lógok neki ezzel. ;)
Azt hiszem lassan megoldodik az idom problema ... motorbontokba talatam magyarba... nalatok legalabb van motorka bonto... mar csak rem elkuldik postan.... mert pest meg a balaton melle messze lenne menni.... jaj es kosz miondenkinek az infot... es a hozzaszolast :)
+ nem akarjak legfyartani nekem es elkuldeni... SZlovakiban lakok szereztem meg magyar cimet is ahova kene kuldeni de hat mar 5X hivom es irok nekik es semmi
Akkor nem változott semmit..
Ezelőtt 15 évvel is pont ilyen sz...k voltak az utángyártott idomok..
Csizi!
Én is okosabbnak hittelek, az előző kommentbe leírtam, hogy nem ismerem őket, és nem is nézegettem az oldalukat se, azt nem láttam , hogy javítanak és gyártanak, ha veszed a fáradtságot ,hogy vissza olvass akkor láthatod , hogy azt írtam, hogy beírtam a google-ba , hogy VFR 750 idom és ott beadta azt az oldalt amit belinkeltem, de ott már nincs semmi gyártás kiírva csak, a honda motorok felsorolva, ebből azt gondoltam, hogy bontott idomokat árulnak.De különbenis ha valaki nem tud valamit ,azért még nem kell egyből leszólni, bár Nálad ezt már megszokhattuk
bocs hülyeséget irtam
Sziasztok
mi az a kilences forum?vfr900?
Bármennyire is hihetetlen a szelephézag : 0.12 ,0.12.
Ez az enyémen bevált!
Leírás:
http://www.manualedereparatie....
Én kérek elnézést, túl sokat hittem Rólad. Gondoltam a weboldalon található információkból (spoilerek javítása, gyártása) egyértelmű hogy mi a szituáció. Még egyszer ne haragudj hogy ilyen okosnak hittelek!
Úgy látszik akkor sikerült egy jubileumi darabot venned, fénykorában úgy nézett ki mint az első képen is látszik. Mike Hailwood korabeli Honda versenymotorjai pompáztak ilyen színben, ennek tiszteletére kapta ezt a jubileumi fényezést.. Nem, nem mindegyik '98-as VFR-nek ilyen a gyújtáskulcsa, ez az évfordulós ilyen csak, a többié a hagyományas Honda csirkeszárnyas kulcs. A villahíd természetesen ugyanolyan, csak ugye a jubileumi plecsni a különbség.
Az hogy a felső villahídon és gyújtáskulcson is van egy Anniversary 50 logó az jó vagy rossz? Eredetileg milyen színű lehetett az enyém?Mindegyik '98-as VFR-nek ilyen a gyújtáskulcsa és a villahídja? Mert a felnik ezüstök míg amiket találtam képeket mindenhol fekete a felni! Illetve csak ennél az egy fényezésnél nem!
Szia!
Ha fehér az index akkor csak a bal oldali kell viszont ha sárga akkor mind a kettő!
Előre is köszi!
Hát képzeld el , hogy nem esett le.Honnan a f....ból esett volna le.Mondtam , hogy nem ismerem őket, sose vettem onnan semit, azt hittem bontott idomokat árulnak, az oldalukat se nézegettem ,mert a keresőbe beírtam, hogy VFR idom és azt az oldalt adta ki amit be is linkeltem
Miért lett volna gyári idom? Vagy még nem esett le hogy Majosházán utángyártott idomokat készítenek?
Hűbakker, most nézem hogy VF750-ről van szó, nem VFR-ről! Természetesen akkor amit lejjeb írtam, az nem érvényes!
VF500-hoz van szervízkönyvem, ott meglepő módon a szívószelepeknél 0.12mm, a kipufogószelepeknél 0.13mm szelephézagot ír. Fura hogy csak egy századdal nagyobb a kipuffszelepnél...